  • 21. Data: 2010-04-15 20:15:46
    Temat: Re: Chętni na BZWBK
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2010-04-15 16:05, Tomasz Chmielewski pisze:

    > Wlasciwie to czemu fajnie? Serio pytam, o argumenty inne niz "dobre, bo
    > polskie".

    Centrala jest w Polsce, decyzje zapadaja w Polsce. Wyzszy managment jest
    w Polsce itd. Wieksze prawdopodobienstwo, ze wdroza jakis system
    zrobiony w Polsce niz to co maja w centrali. No i buduje sie kapital w
    Polsce.

    P.S.
    Mam konto w PKOBP (Inteligo) :)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 22. Data: 2010-04-15 20:19:27
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 17:47:02 +0200, Tomasz Chmielewski napisał(a):

    > Ale to jest myslenie zyczeniowe, bo nie wiesz co polski czy zagraniczny
    > wlasciciel:
    >
    > - w ogole wypracuje zysk,

    A to akurat niespecjalnie zależy od źródła kapitału...

    > - jesli wypracuje, to czy zostawi go w kraju czy nie (czy np.
    > "zainwestuje" na Ukrainie i straci, na czym wtopila juz jakas polska
    > instytucja finansowa).

    Na Ukrainie niejeden popłynął. Tyle co czytałem, że kolejni się zwijają -
    jakaś gastronomia? Ale niech inwestują.

    > Troche konsekwencji - chwile wczesniej sam przytaknales, ze "dobre, bo
    > polskie".

    I jeśli będę mieć do wyboru podobne oferty, z czego któraś będzie polska,
    to taką chętnie wybiorę. Niestety polskie firmy nadal nie wpadły na to, by
    swoje pochodzenie przekuć w zaletę - nawet akcja "Teraz Polska" jakoś
    ucichła.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 23. Data: 2010-04-16 07:37:07
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 10-04-15 22:15, Marcin pisze:
> [...]
    > w Polsce itd. Wieksze prawdopodobienstwo, ze wdroza jakis system
    > zrobiony w Polsce niz to co maja w centrali. No i buduje sie kapital w

    A podatki płaci się na Cyprze. A jak mają wdrażać coś z Comarchu to
    najlepiej niech w ogóle dadzą spokój.

    --
    Raf