  • 1. Data: 2009-11-08 21:31:24
    Temat: Chiny wykupia cala Afryke za amerykanskie obligacje
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    Jak wiadomo Chiny posiadaja ponad 2 bln dolarow roznych amerykanskich
    dlugow - glownie w obligacjach rzadu USA.
    Sam fakt posiadania tych obligacji jeszcze nie bylby grozny dla USA, ale
    Chinczycy postanowili je uplynnic i zaczynaja inwestowac w Afryke. A to
    budzi spory niepokoj rzadu USA.
    http://biznes.onet.pl/chiny-pozycza-afryce-10-mld-do
    larow,18491,3049552,1,news-detal
    Warto przeczytac.

    Pester

    4585 (20091108) __________

  • 2. Data: 2009-11-08 21:39:41
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Pester" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Sam fakt posiadania tych obligacji jeszcze nie bylby grozny dla USA, ale
    > Chinczycy postanowili je uplynnic i zaczynaja inwestowac w Afryke. A to

    Niestety ale poplątałes z pomieszaniem pare spraw.
    Żeby nie brnąć to tylko sie przyczepie szczegółu którym chcesz zaszokować,
    tj. 10mld $ w 3 lata.
    :)))))

  • 3. Data: 2009-11-08 22:16:41
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    skippy <...@n...ma> napisał(a):

> [...]
    > >

    > Niestety ale poplątałes z pomieszaniem pare spraw.
    > Żeby nie brnąć to tylko sie przyczepie szczegółu którym chcesz zaszokować,

    Widze kolego skippy, że nie masz pojęcia o sile pieniądza.
    10mld w afryke to tak jak 100x wiecej w ameryke.

  • 4. Data: 2009-11-08 22:22:34
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "skippy"

    > Niestety ale poplątałes z pomieszaniem pare spraw.
    > Żeby nie brnąć to tylko sie przyczepie szczegółu którym chcesz zaszokować,
    > tj. 10mld $ w 3 lata.
    > :)))))

    Chcialbys zeby zaraz wydali cale 2 bln dolarow na Afryke?
    Oni tacy durni nie sa jak ty, zeby od razu wszystko wydawac....

    Pester
    PS. Na drugi raz przemyśl to, co zamierzasz napisac.

    4585 (20091108) __________

  • 5. Data: 2009-11-08 22:36:41
    Od: "skippy" <...@n...ma>

> [...]
    >
    > Pester
    > PS. Na drugi raz przemyśl to, co zamierzasz napisac.

    OK przemyślałem.
    Info zilustrowałes bezsensownym linkiem.

  • 6. Data: 2009-11-08 22:37:29
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    >
    > Pester
    > PS. Na drugi raz przemyśl to, co zamierzasz napisac.

    Pester, skippy dobrze napisał... w przypadku chin te kwoty są całkiem bez
    znaczenia... dla nich to są napiwki... a Afryka była zawsze chińską strefą
    wpływów, poza chińczykami nikt tam nie śpieszy się z pakowaniem kasy... oni nie
    muszą kupowac Afryki, Afryka jest ich już od dawna... i nikomu to nie
    przeszkadza...

  • 7. Data: 2009-11-08 22:50:36
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Pester"

    > Oni tacy durni nie sa jak ty, zeby od razu wszystko wydawac....

    noooo ja nie tak od razu wszystko, zawsze zostawiam jeszcze tyle żeby ładnie
    pobalować:)

  • 8. Data: 2009-11-08 23:01:05
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    viper <v...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    nie

    > muszą kupowac Afryki, Afryka jest ich już od dawna... i nikomu to nie

    O, Viper sie obudził,
    dla chin to sa kwoty bez znaczenia ale dla afryki już nie
    kolego,
    mówisz nikt się nie spieszy? szkoda, bo to znaczy, że myslą
    podobnie jak ty, a to myslenie bardzo błędne. he, he.

  • 9. Data: 2009-11-08 23:02:51
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    w kwestii chin i afryki to jest bardzo ciekawy motyw, o którym milczą media
    słowa klucze to zatoka perska, pakistan, dzierżawa portów, autostrady
    wygląda jakby skosnoocy powoli montowali straszak tylko w tym jednym
    aczkolwiek newralgicznym rejonie
    dlaczego jest cisza na ten temat to nie mam pojęcia
    da sie cos znaleźć w sieci, ale po naprawdę upartych poszukiwaniach
    imo wojna w afganistanie ma bardziej z tym związek, niz z przemytem marychy
    i banadami talibów rozwalajacych bogobórcze pomniki
    poszukaj pester, jesteś w tym czasami dobry
    kazdemu sie zdarza trafic kaszanke wiec sie nie zniechecaj

  • 10. Data: 2009-11-08 23:57:21
    Od: "fatso" <f...@n...com>

    million-billion-trillion

    Chinczycy maja 2 tryliony na wydanie(2 tys miliardow)
    Kupujcie Baobab, jak pisalem wyzej. Spadl, kurwa i to mnie boli. Baobab nie
    tylko ocalil Stasia i Nel ale i nam da zarobic. Tam sa duze zloza bogatej
    rudy zelaza i vanadium, w tym Mozambiku. Wojna domowa juz sie skonczyla,
    port i kolej blisko. Chinczycy potrzebuja tych surowcow!

    fatso