  • 1. Data: 2002-12-03 18:42:26
    Temat: Chyba dobrze Robert zrobiłeś
    Od: "Figaro" <f...@s...pl>

    kupując dzisiaj (w dołku) jednostki GTFIOS :)

  • 2. Data: 2002-12-03 18:45:48
    Temat: Re: Chyba dobrze Robert zrobiłeś
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asitq4$2hv$1@news2.tpi.pl, Figaro wrote:
    > kupując dzisiaj (w dołku) jednostki GTFIOS :)

    No zobaczymy, czy to był dołek, czy jego początek ;)

    Ale zaryzykowałem, bo w niedziele wieczorem jeszcze przemnożyłem kwotę
    przelewu x 4.

    (Glenn też dziś kupiła o ile pamiętam)

    --
    Robert

  • 3. Data: 2002-12-03 18:54:49
    Od: "%oil" <c...@A...konto.pl>

    kogo podpuszczasz? nas!

  • 4. Data: 2002-12-03 20:30:29
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > kogo podpuszczasz? nas!

    No to też trochę popodpuszczam ;-)))
    Jak już Robert napisał - też dzisiaj kupiłam. Zobaczymy, co z tego wyniknie.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2002-12-03 21:11:05
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:6aec.00000b6b.3ded1464@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > No to też trochę popodpuszczam ;-)))
    > Jak już Robert napisał - też dzisiaj kupiłam. Zobaczymy, co z tego
    > wyniknie.

    A co ma wyniknąć? Nie oczekuj za dużo ;)

    --
    Robert

  • 6. Data: 2002-12-03 21:26:01
    Od: g...@p...gazeta.pl

    >Nie oczekuj za dużo ;)

    Otóż właśnie nie oczekuję :(

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2002-12-03 21:42:22
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:6aec.00000b89.3ded2168@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > Otóż właśnie nie oczekuję :(

    Nie będzie tak źle - po prostu zły tydzień.
    :)

    Ale ... podobno konwersje na Salomon są darmowe do iluś tam w roku? ;)

    --
    Robert

  • 8. Data: 2002-12-03 22:18:00
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > Ale ... podobno konwersje na Salomon są darmowe do iluś tam w roku? ;)

    Trzy razy w roku.
    No cóż, spadki jak wiadomo są rzeczą normalną, ale jak człowiek się przyzwyczaił, że
    wzrasta, a tu nagle spada, to to źle działa na psychikę ;-))))

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2002-12-03 22:29:28
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:6aec.00000bb6.3ded2d97@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > Trzy razy w roku.
    > No cóż, spadki jak wiadomo są rzeczą normalną, ale jak człowiek się
    > przyzwyczaił, że wzrasta, a tu nagle spada, to to źle działa na
    > psychikę ;-))))

    phi...
    Nie dać się...
    Spojrzeć na stopę roczną, uśmiechnąć się :)
    Wystrzegać się nierealistycznych przyzwyczajeń (przyzwyczaić się, że czasem
    wzrasta, czasem spada!)
    Wreszcie - zająć się czymś innym :)

    Chociaż racja, że przyzwyczajenie do pewnego komfortu powoduje frustrację
    przy jego utracie. Np. ja sie przyzwyczaiłem, ze moge wykonać przelew z
    LGnet, a tu guzik ... (znaczy nie pobierają 99 gr tylko się nie da i już).
    Ale ciągle liczę, że ktoś mi pomoże (w wątku o LGnet).
    Czy mam pytać po raz trzeci? (nie prośbą to groźbą ;) )

    Robert

  • 10. Data: 2002-12-03 22:47:42
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > Wreszcie - zająć się czymś innym :)

    Tak też czynię ;-)))

> [...]
    > Ale ciągle liczę, że ktoś mi pomoże (w wątku o LGnet).
    > Czy mam pytać po raz trzeci? (nie prośbą to groźbą ;) )

    Ja nie wiem niestety, dlaczego tak ci sie dzieje z Lg. Wątek czytałam, ale co będę
    odpowiadać w stylu "ja nie wiem, ale zadzwoń na infolinię" :))) Nie będę Cię
    przecież denerwować ;-)))

    Pozdrowienia
    Glenn