  • 11. Data: 2002-12-04 06:41:10
    Temat: Re: Chyba dobrze Robert zrobiłeś
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:6aec.00000bd8.3ded348d@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > Ja nie wiem niestety, dlaczego tak ci sie dzieje z Lg. Wątek
    > czytałam, ale co będę odpowiadać w stylu "ja nie wiem, ale zadzwoń na
    > infolinię" :))) Nie będę Cię przecież denerwować ;-)))

    Przecież to nie było do Ciebie osobiście, tylko do grupy :)
    Człowiek stara się doradzać innym czasem, no to jak sam ma kłopoty, liczy na
    jakąś radę, a tu akurat niestety...
    Ale faktycznie sprawa nie jest prosta, i ciężko coś powiedzieć. Za to ...
    właśnie się rozwiązało przed minutą!!! :)))

    Już opisuję rozwiązanie, tylko poszukam właściwego wątku wśród
    przeczytanych.

    --
    Robert

  • 12. Data: 2002-12-04 22:08:55
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:6aec.00000b6b.3ded1464@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > No to też trochę popodpuszczam ;-)))
    > Jak już Robert napisał - też dzisiaj kupiłam. Zobaczymy, co z tego
    > wyniknie.

    No i dzisiaj sie odbilo od dna i poszlo w gore - wyglada na to, ze moment
    (przynajmniej to) byl nienajgorszy :)

    --
    Robert