  • 11. Data: 2012-09-21 19:02:35
    Temat: Re: Chyba nie było 100 od eMbanku
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@k...eu>

    Pewna osoba, czyli T.F.
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    Który był totalnie dziecinny...

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 12. Data: 2012-09-21 20:52:44
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <u...@k...eu> napisał w
    wiadomości news:k3i6ml$unj$2@usenet.news.interia.pl...
    > Pewna osoba, czyli T.F.
    > oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Który był totalnie dziecinny...

    Ja zamknalem ok 6 lat temu i praktycznie dla samego konta PLN nie ma sensu
    tam wracac, bo to samo lub podobnie uzyskam w banku z placowka. Jedynie nad
    czym sie teraz zastanawiam to konto oszcz w EUR bo maja konkurencyjne
    oprocentowanie i praktycznie dla EUR mamy tanie przelewy SEPA miedzy bankami
    (w innych walutach nie ma kompletnie sensu posiadanie takich kont walutowych
    w bankach bez fizycznej kasy).

  • 13. Data: 2012-09-24 11:22:30
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu piątek, 21 września 2012 15:38:50 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > "Krystek" ....@n...news.atman.pl
    > Chyba można w realu pobrać przy zakupach.
    Opłatę można pobrać w realu? Realu markecie czy realu świecie? Na pewno opłata jest
    pobierana z konta i jest to jak najbardziej realne.....

    Michał M

  • 14. Data: 2012-09-24 14:19:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MrMrooz" c...@g...co

    > Chyba można w realu pobrać przy zakupach.

    : Opłatę można pobrać w realu?
    : Realu markecie czy realu świecie?

    Markecie.

    http://www.visa.pl/visa_w_polsce/karty_dla_ciebie/vi
    sa_cash_back.aspx

    AL. JANA PAWŁA II PKN ORLEN STACJA PALIW NR 1141 Stacja paliw
    AL. SOLIDARNOŚCI 9 JYSK SP. Z O.O. Sklep
    AL. TYSIĄCLECIA PAŃSTWA POLSKIEGO PKN ORLEN STACJA PALIW NR 908 Stacja paliw
    AL. TYSIĄCLECIA PAŃSTWA POLSKIEGO 8 SUPERMARKET PIOTR I PAWEŁ Sklep spożywczy
    UL. 27 LIPCA 24/1 ZAJAZD PODLASIE Hotel
    UL. ADAMA MICKIEWICZA 32 DOM KSIĄŻKI KS. 3 Sklep
    UL. ADAMA MICKIEWICZA 72 AMELA SKLEP Sklep spożywczy
    UL. ANTONIUK FABRYCZNY 25 METALIK Sklep
    UL. ANTONIUK FABRYCZNY 55/1I2 SKLEP GRAŻYNA Sklep spożywczy
    UL. ANTONIUKOWSKA 56 LOK. 9 RAY OBUWIE Sklep
    UL. BARANOWICKA PKN ORLEN STACJA PALIW NR 695 Stacja paliw
    UL. BARANOWICKA 7 KROMET - SKLEP Sklep
    UL. BLOKOWA 5 DELIKATESY MILEA 117 Sklep spożywczy
    UL. BOHATERÓW GETTA 5 DOM KSIĄŻKI KSIEGARNIA 17 Sklep
    UL. BOHATERÓW MONTE CASSINO 5 PW MILBUT S.J. Sklep
    UL. BOHATERÓW MONTE CASSINO 8 SKLEPY KOMFORT S.A. Sklep
    UL. CZESŁAWA MIŁOSZA 2 (CH GALERIA BIAŁA) VOBIS DIGITAL Sklep
    UL. CZESŁAWA MIŁOSZA 2 (CH GALERIA BIAŁA) REAL SKLEP Sklep spożywczy
    UL. CZESŁAWA MIŁOSZA 2 (CH GALERIA BIAŁA) BIG STAR Sklep
    UL. CZESŁAWA MIŁOSZA 2 (CH GALERIA BIAŁA) GREENWAY Restauracja
    UL. CZESŁAWA MIŁOSZA 2 (CH GALERIA BIAŁA) TELMAX ANDRZEJ GOC Sklep
    UL. CZESŁAWA MIŁOSZA 2 (CH GALERIA BIAŁA) EMPIK Sklep
    UL. DOLISTOWSKA 23 CHORTEN MAX - PIECZURKI Sklep spożywczy
    UL. DUBOISA 4A/6 DINO TRADE ŁUKOWSKI KRZYSZTOF Sklep
    UL. EGIPSKA 1 WULKAN SERWIS OPON Sklep
    UL. ELEWATORSKA 52 MOTO-AGRO Sklep
    UL. ELIZY ORZESZKOWEJ 1 DELIKATESY MILEA 115 Sklep spożywczy
    UL. ELIZY ORZESZKOWEJ 18 LOK. 2 ENPRO KATARZYNA POLIŃSKA Sklep
    UL. FAMILIJNA 77 STREFA K Inne
    UL. GEN. WŁADYSŁAWA ANDERSA 38 PU JAKON ODDZIAŁ BIAŁYSTOK Inne
    UL. GEN. ZYGMUNTA BERLINGA / UL. JESIONOWA PKN ORLEN STACJA PALIW 4333 Stacja paliw
    UL. GROCHOWA 2/1/9 SKLEP SAMOWAR Sklep
    UL. HENRYKA SIENKIEWICZA 3 EMPIK Sklep
    UL. HENRYKA SIENKIEWICZA 44 DOM KSIĄŻKI KS. 44 Sklep
    UL. HENRYKA SIENKIEWICZA 5 SALON PRASOWY Sprzedaż prasy
    UL. HETMAŃSKA 10 EMPIK Sklep
    UL. HETMAŃSKA 16 (CH AUCHAN) BIG STAR LIMITED Sklep
    UL. HETMAŃSKA 16 (CH AUCHAN) RAY OBUWIE Sklep
    UL. HETMAŃSKA 35/2 SALON OŚWIETLENIA Sklep
    UL. HUGO KOŁŁĄTAJA 26 DUKAT Sklep spożywczy
    UL. HUGO KOŁŁĄTAJA 63 DELIKATESY MILEA 120 Sklep spożywczy
    UL. JANA HENRYKA DĄBROWSKIEGO PKN ORLEN STACJA PALIW NR 757 Stacja paliw
    UL. JANA KILIŃSKIEGO 10 DOM KSIĄŻKI KS. 18 Sklep
    UL. JERZEGO WASZYNGTONA 25/1 SKLEP MIĘSNO-SPOŻYWCZY LEWICKI MIROSŁAW Sklep spożywczy
    UL. JERZEGO WASZYNGTONA 27 DELIKATESY MILEA 116 Sklep spożywczy
    UL. JUROWIECKA 52 TOKYO SUSHI M. MIELECH Restauracja
    UL. KARD. STEFANA WYSZYŃSKIEGO 2/1 LOK. 102 LH - KOMPUTERY Usługi
    UL. KAROLA BRZOSTOWSKIEGO 2 CHORTEN MAX Sklep spożywczy
    UL. KAWALERYJSKA PKN ORLEN STACJA PALIW NR 1422 Stacja paliw
    UL. KLEPACKA 1/1 SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY ANNA Sklep spożywczy
    UL. KMICICA 3 PHU BIS BAZYL PIETRUCZUK Sklep
    UL. KOLEJOWA 9 DELIKATESY MILEA 125 Sklep spożywczy
    UL. KONWALIOWA 2 DELIKATESY MILEA 119 Sklep spożywczy
    UL. KRAKOWSKA 1/1 WMW SKLEP WĘDKARSKI Sklep
    UL. KS. STANISŁAWA SUCHOWOLCA PKN ORLEN STACJA PALIW NR 1419 Stacja paliw
    UL. LEGIONOWA 14/16 ROCKOCO CLUB Restauracja
    UL. LEGIONOWA 30 M.LOK206 SALON FRYZJERSKI Usługi
    UL. LEGIONOWA 9/1/34 SAVONA PIZZA CLUB Restauracja
    UL. LIPOWA 18 DOM KSIĄŻKI KS. 20 Sklep
    UL. LIPOWA 19/21 TK GASTRO PROGNOZY Restauracja
    UL. LIPOWA 29 DIVERSE SKLEP Sklep
    UL. LIPOWA 43 DOM KSIĄŻKI KS. 2J Sklep
    UL. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE 13 DOM KSIĄŻKI KS. 63 Sklep
    UL. MICHAŁA PIETKIEWICZA 2 SKLEP TIM Sklep spożywczy
    UL. MICHAŁA PIETKIEWICZA 4C TIM MARKET BIALYSTOK POLAND Sklep spożywczy
    UL. MIKOŁAJA KOPERNIKA 38 BP NR 134 KOPERNIK Stacja paliw
    UL. MIKOŁAJA KOPERNIKA 8/14 SOLARTON Sklep
    UL. NOWOWARSZAWSKA 59 B.T.H. ELMES Sklep
    UL. PIASTOWSKA 5A EDIS 1 Sklep spożywczy
    UL. PORZECZKOWA 14/U5 CHORTEN PREMIUM Sklep spożywczy
    UL. PRODUKCYJNA 84 (CH AUCHAN) VOBIS DIGITAL Sklep
    UL. PRZĘDZALNIANA 31 DECORA MEBLE Sklep
    UL. PRZĘDZALNIANA 60 SALON OŚWIETLENIA-CH FASTY Sklep
    UL. RADZYMIŃSKA 7 DOM KSIĄŻKI KS. 80 Sklep
    UL. RUMIANKOWA 29 SKLEP SPOŻYWCZO-MONOPOLOWY Sklep spożywczy
    UL. RYNEK KOŚCIUSZKI 8 SAVONA PIZZA CLUB Restauracja
    UL. RYSKA 1 SALON OŚWIETLENIA Sklep
    UL. SKŁADOWA 12 REFLEKS SP. Z O.O. Sklep
    UL. STANISŁAWA DUBOIS 4A/2 KWIACIARNIA CHABER Sklep
    UL. STAROBOJARSKA 12/1 GABINET ODNOWY BIOLOGICZNEJ R. RYTEL Usługi
    UL. SURASKA 6 SKLEP CREO HALINA KUCBORA Sklep
    UL. ŚW. ROCHA 31 LOK. 109 MILBUT PW SP.J. Sklep
    UL. ŚW. ROCHA 31/33 PAREO BIELIZNA DAMSKA Sklep
    UL. ŚW. ROCHA 33 LOK. 16 CHER Sklep
    UL. ŚW. ROCHA 9 CON-STAR Sklep
    UL. ŚWIĘTOJAŃSKA 15 (CH ALFA) KIDDIE - SKLEP Sklep
    UL. ŚWIĘTOJAŃSKA 15 (CH ALFA) LANCERTO Sklep
    UL. ŚWIĘTOJAŃSKA 15 (CH ALFA) MAXMARA Sklep
    UL. ŚWIĘTOJAŃSKA 15 (CH ALFA) BOMI Sklep spożywczy
    UL. ŚWIĘTOJAŃSKA 15 (CH ALFA) TELMAX ANDRZEJ GOC Sklep
    UL. ŚWIĘTOJAŃSKA 15 (CH ALFA) EMPIK Sklep
    UL. ŚWIĘTOJAŃSKA 15 (CH ALFA) RETRO Sklep
    UL. ŚWIĘTOJAŃSKA 15 (CH ALFA) DIVERSE SKLEP Sklep
    UL. UPALNA 1A LOK. 6 ATD ANETA ZALEWSKA Sklep
    UL. WARSZAWSKA 39 DOM KSIĄŻKI KS. 58 Sklep
    UL. WARSZAWSKA 59 SKLEP MEBLOWY INTERTEX Sklep
    UL. WARSZAWSKA 79 DOM KSIĄŻKI KS. 76 Sklep
    UL. WIEWIÓRCZA 66 GODAN Sklep
    UL. WIKLINOWA 10 CHORTEN JM S.C. K. PAKUŁA, J. CIEPŁA Sklep spożywczy
    UL. WINCENTEGO WITOSA 25/1 SKLEP GROSZEK Sklep spożywczy
    UL. WINCENTEGO WITOSA 34 DOM KSIĄŻKI KS. 25 Sklep
    UL. WŁADYSŁAWA LINIARSKIEGO 5 DOM KSIĄŻKI KS. J Sklep
    UL. WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO 35 PKN ORLEN STACJA PALIW NR 185 Stacja paliw
    UL. WŁADYSŁAWA WYSOCKIEGO 67 (CH GALERIA PODLASKA) JYSK SP. Z O.O. Sklep
    UL. WOJSK OCHRONY POGRANICZA 15 AUTO HOBBY Inne
    UL. WROCŁAWSKA 20 (CH CARREFOUR) MATRAS KSIĘGARNIA Sklep
    UL. WROCŁAWSKA 20 (CH CARREFOUR) MODA MĘSKA KĘDZIERSKI Sklep
    UL. WROCŁAWSKA 20 (CH CARREFOUR) SKLEPY KOMFORT S.A. Sklep
    UL. WROCŁAWSKA 20 (CH CARREFOUR) VOBIS DIGITAL Sklep
    UL. ZACISZE 3A HASS AKCESORIA MEBLOWE Sklep
    UL. ZIELONOGÓRSKA 9 SKLEP MIĘSNO-SPOŻYWCZY Sklep spożywczy
    UL. ZWIERZYNIECKA 15A SKLEP AKADEMICKI Sklep spożywczy
    UL. ZWYCIĘSTWA 8 LOK. 1 SKLEP TIM Sklep spożywczy

    Bank BPH
    Bank Millennium
    Bank Pocztowy
    Bank Polskiej Spółdzielczości i Zrzeszone Banki Spółdzielcze
    Bank Spółdzielczy w Brodnicy
    Bank Zachodni WBK
    BRE BANK SA
    Citi Handlowy (dla kart Visa Business)
    Credit Agricole Bank Polska S.A.
    DnB NORD
    FM Bank
    Gospodarczy Bank Wielkopolski
    ING Bank Śląski
    INVEST-BANK
    Mazowiecki Bank Regionalny i zrzeszone Banki Spółdzielcze
    ----------------> mBank
    MultiBank
    Podkarpacki Bank Spółdzielczy
    PKO Bank Polski
    SKOK Spółdzielcze Kasy Oszczędnościowo-Kredytowe
    VOLKSWAGEN BANK direct

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2012-09-24 23:09:46
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu poniedziałek, 24 września 2012 14:19:43 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek
    Ciszewski napisał:
    > "MrMrooz" c...@g...co
    > : Opłatę można pobrać w realu?
    > : Realu markecie czy realu świecie?
    > Markecie.
    A czy czytałeś o co w ogóle chodzi? Bo chodzi o zniesienie opłaty za kartę debetową
    mBanku. I zarówno dla MasterCarda jak i VisyEleCtron 'Do transakcji bezgotówkowych
    nie jest wliczana wypłata pieniędzy realizowana w ramach transakcji cash back.'
    Więc gotówkę sobie można pobrać, ale nie opłatę, bo opłatę pobiera bank :-)
    A pobranie gotówki nie zwalnia z opłaty, chyba, że zapłacimy za zakupy powyżej 100,
    ale wtedy do zwolnienia z opłaty uprawnia zakup a nie cashback.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 16. Data: 2012-09-25 12:02:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MrMrooz" 2...@g...co

    > Markecie.

    :A czy czytałeś o co w ogóle chodzi?

    Tak.

    : 'Do transakcji bezgotówkowych nie jest wliczana wypłata
    : pieniędzy realizowana w ramach transakcji cash back.'

    Ciekawe, jak wyszczególnia się te wypłaty, skoro najwyraźniej
    bank nie wie tego, ile pieniędzy wypłacono gotówką. W wypadku
    konta Dobrego (Mille) i jego debetówki ta metoda daje dobry
    rezultat.

    "Eneuel Leszek Ciszewski" k3hql9$4o4$...@n...news.atman.pl

  • 17. Data: 2012-09-25 13:14:26
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu wtorek, 25 września 2012 12:03:02 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > : 'Do transakcji bezgotówkowych nie jest wliczana wypłata
    > : pieniędzy realizowana w ramach transakcji cash back.'
    > Ciekawe, jak wyszczególnia się te wypłaty, skoro najwyraźniej
    OK. Ale skoro mBank ma w regulaminie że nie wlicza, to chyba w jakiś sposób jest w
    stanie odróżnić. I chyba zasady Mille nie obowiązują w mBanku?

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 18. Data: 2012-09-25 14:12:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MrMrooz" 5...@g...co

    : OK. Ale skoro mBank ma w regulaminie że nie wlicza,

    A jeśli ma w regulaminie, że przewiduje notowania totolotka?

    : to chyba w jakiś sposób jest w stanie odróżnić.

    Niekoniecznie.

    : I chyba zasady Mille nie obowiązują w mBanku?

    Zasady Mille nie obowiązują mBanku -- ale jeśli real
    nie informuje banku Mille, to być może nie informuje
    żadnego banku, w szczególności mBanku.

    -=-

    Jak już napisałem -- nie bez powodu umieściłem słowo 'chyba'.
    Rok czasu minął na Dobrym ciułaniu, zanim grupa odkryła, że
    można (tanim kosztem, idąc na łatwiznę) po prostu pobierać...

    Możesz po prostu sprawdzić, czy taka wypłata spełni warunki.
    Ja (aby było jasne) nie muszę sprawdzać, i nawet nie mogę, bo
    nie mam czym. Mam wykastrowanego Delfinka, którym od miesięcy
    wpłacam w bankomatach mBanku i Multibanku, choć obsługanci
    mBanku twierdzą zawzięcie, że takie coś nie jest wykonalne.

    I aby było jaśniej (choć dziś dzień słoneczny) wykastrowanymi
    Delfinkami wpłacają także inni mBankowicze -- bez problemowo.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2012-09-25 22:23:20
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    Wykastrowany = zastrzeżony?

  • 20. Data: 2012-09-25 23:32:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Hołda" 8...@g...co

    > I aby było jaśniej (choć dziś dzień słoneczny) wykastrowanymi
    > Delfinkami wpłacają także inni mBankowicze -- bez problemowo.

    : Wykastrowany = zastrzeżony?

    Tak. ;) Opłaty (2 złotych) nie ma, ale wpłacać można.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'