  • 11. Data: 2009-10-20 14:27:31
    Temat: Re: Chyba w sondażach jest coś nie tak...
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hbkh31$gja$1@inews.gazeta.pl...

    > Na poważnie. Masz rację. Tak twierdzę. Wzrosty na giełdzie to nie oznaka
    > prosperity. Mogą wróżyć bardzo wiele. Hiperinflację, zmiany gospodarcze i
    > polityczne, ale w tym wypadku (uważam) nie oznacza, że nam rośnie w siłę i
    > rozkwita. Rozejrzyj się wokół, poczytaj. Że produkcja spadła nie o tyle
    > ile
    > się wszyscy spodziewali? Ale spadła i giełda też powinna spaść, jeżeli
    > jest
    > zwierciadłem gospodarki, czyż nie?
    >
    > kc

    nie rozumiem tego co napisałeś a przez to tym bardziej nie rozumiem jak to
    sie ma do tego co ja napisałem

  • 12. Data: 2009-10-20 14:28:21
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > "viper" <v...@o...pl> wrote in message
    >>

    > próbuje zawrócić kijem wisłe, szkoda tylko że tutaj...
    > george

    no nie wiadomo

  • 13. Data: 2009-10-20 14:38:24
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "skippy" <...@n...ma> wrote in message news:hbkhe8$5i2$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > no nie wiadomo

    czego nie wiadomo ? :)
    czy mu sie uda (dla mnie bez znaczenia) czy że robi to tutaj :) ?
    george

  • 14. Data: 2009-10-20 14:40:55
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    > czego nie wiadomo ? :)
    > czy mu sie uda (dla mnie bez znaczenia) czy że robi to tutaj :) ?

    no nie, zgadzam sie

  • 15. Data: 2009-10-20 15:16:12
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    skippy <...@n...ma> napisał(a):

    > nie rozumiem tego co napisałeś a przez to tym bardziej nie rozumiem jak to
    > sie ma do tego co ja napisałem

    No to prościej. Twierdzę, że kryzys jest i wynika tylko i wyłącznie z
    wyborów 2007. Już mi tu ktoś ppisał, że kryzys jest ogólnoświatowy, a więc i
    nasz. Czy aby napewno? To Brazylia chyba nie jest z tego świata.

    kc

  • 16. Data: 2009-10-20 15:22:33
    Od: Lazi <l...@g...pl>

    george pisze:

    > "viper" <v...@o...pl> wrote in message
    >>

    > próbuje zawrócić kijem wisłe, szkoda tylko że tutaj...
    > george

    Czytam cały ten watek i nie wiem o co chodzi i nagle mnie oświeciło, że
    ostatnio jednego Jerzego wrzuciłem do plonkownicy :-). Polecam!

    --
    Lazi

  • 17. Data: 2009-10-20 15:23:42
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    > No to prościej. Twierdzę, że kryzys jest i wynika tylko i wyłącznie z
    > wyborów 2007. Już mi tu ktoś ppisał, że kryzys jest ogólnoświatowy, a więc
    > nasz. Czy aby napewno? To Brazylia chyba nie jest z tego świata.

    A reszta świata jest z jakiego świata.
    Zreszta jesli twierdzisz, ze kryzys wynika z wyborów 2007 to nie mamy pola
    do rozmowy.
    Dla mnie to jest szczyt bezmyślności i zaślepienia, o czym więc tu
    rozmawiać.

  • 18. Data: 2009-10-20 15:33:23
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > wyborów 2007. Już mi tu ktoś ppisał, że kryzys jest ogólnoświatowy, a więc i
    > nasz. Czy aby napewno? To Brazylia chyba nie jest z tego świata.

    teraz już rozumiem skąd wzięło sę twoje kochanie inaczej platformersów... Tusk
    doszedł do włądzy i całą giełdę rozpierdzielił... a teraz giełda odbija bo
    inwestorzy przeczuwają że nasi wrócą... założą każdemu pejsatemu i każdemu
    szwagrowi podsłuch i skończą się jaja... a stenogramy będą szły na przemian do
    Rzepy i Wprost... i każdy będzie dokładnie wiedział kto go wydymał... i takiego
    od razu pod sąd 24-godzinny...

  • 19. Data: 2009-10-20 15:52:18
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przemian do
    > Rzepy i Wprost... i każdy będzie dokładnie wiedział kto go wydymał... i

    Ta tu był taki misu co sie bulgotał, ze powinno byc publikowane i znane, kto
    od ciebie kupił papiery czy futy.
    Dżizas nie daj wrócic temu PRLowi.

  • 20. Data: 2010-09-29 06:39:22
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    > 2) Spadek PKB, wzrost bezrobocia, który wbrew teoriom Keynesowskim
    > wywołuje inflacje. Przypomnijmy iz inflacje wywołuje akcja kredytowa,
    > związana z ożywieniem gospodarczym.

    Tutaj z kolegą zupełnie się nie zgodzę.

    Inflację od początku do końca kreują rządy.
    Przyczyn jest kilka ale najważniejsza to brak kasy dla kumpli
    obstawiających stanowiska z bardzo wysokimi płacami bez których
    taki Tusk nie dałby sobie rady.

    Każda inflacja wprowadza chaos, który umożliwia bezkarne
    bogacenie się tych właśnie kumpli.

    Pamiętaj, Tusk chce tylko mieć następną kadencje, dalej
    obiecuje wycofanie się z polityki. Dlaczego? A bo skończą
    dotacje z UE i zacznie prawdziwa bida a pasztet, który zostawi
    natępnym już go nie będzie obchodził. Ważne, że jego morda
    i jego kumpli teraz się naćpa.

    Najgorsza jest jednak nasza bezradność, bo u nas przy tym
    gupim katolickim społeczeństwie każdy przekręt wyborczy
    ujdzie bezkarnie. Przygotują gupolom listy z tymi samymi
    kumplami i wmówią im, że to są demokratyczne wybory.
    A te polskie debile, nawet te z wyżsszym wykszałceniem,
    pójdą ja te ćmy do urn spełnić swój obywatelski obowiązek.

    Róbta tak dalej gupole, a będą was cały czas rżnąc w dupe.

    Andrzej.