  • 1. Data: 2009-07-08 17:41:09
    Temat: Ciarki chodzace po plecach
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat z Rzepy---
    Ciarki przechodzą mnie po plecha -- tak skomentował piątkową wypowiedź
    wypowiedź generała Gromosława Czempińskiego w Polsat News , że to on
    skonstruował koncepcję powstania PO, do której przekonał Andrzeja
    Olechowskiego i Pawła Piskorskiego, a oni sprawnie ją zrealizowali.
    ---Koniec---

    Dla ludzi myślących było to oczywiste od początku, ale zawsze lepiej ,
    gdy jest potwierdzone u źródła.

    Powstaje tylko pytanie, czy wyznanie tej rewelacji właśnie teraz , ma
    być przejawem bezinteresownej szczerości pana Generała, czy też pierwszą
    próbą obrony zagrożonej Tuskolandii przed rodzącym się kolejnym
    wcieleniem Olechowskiego, naszego pomrocznego Buddy ?

  • 2. Data: 2009-07-08 18:01:29
    Temat: Re: Ciarki chodzace po plecach
    Od: "Skiba" <s...@W...gazeta.pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

    Stul wreszcie dziób na te polityczne tematy, popracuj nad tą swoję
    idiotyczną, niedokończoną i rozbabraną sakiewką!

  • 3. Data: 2009-07-08 18:03:24
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Zrobiliście tu se tube pisowskiej frakcji PO-PIS-LSD

  • 4. Data: 2009-07-08 18:06:57
    Od: fatso <f...@n...com>

    Skiba wrote:
    > Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):
    >
    > Stul wreszcie dziób na te polityczne tematy, popracuj nad tą swoję
    > idiotyczną, niedokończoną i rozbabraną sakiewką!

    spierdalaj ty skibo, swinski ryju i chamie, ktoremu ja bym nawet do
    czyszczenia
    moich sreberek nie dal by ich nie ukradl. Ja akurat lubie dywagacje
    p.Olszewskiego.

    fatso

  • 5. Data: 2009-07-08 18:11:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 08 Jul 2009 19:06:57 +0100, w <4f55m.14082$c71.531@newsfe15.ams2>, fatso
    <f...@n...com> napisał(-a):

    > Ja akurat lubie dywagacje
    > p.Olszewskiego.

    to sio na inną grupę

  • 6. Data: 2009-07-08 19:12:52
    Od: "Skiba" <s...@W...gazeta.pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > spierdalaj ty skibo, swinski ryju i chamie, ktoremu ja bym nawet do
    > czyszczenia
    > moich sreberek nie dal by ich nie ukradl. Ja akurat lubie dywagacje
    > p.Olszewskiego.

    To czy lubisz jego dywagacje to mnie guzik obchodzi.
    Tylko zapijaczony, obleśny grubas na londyńskim bruku, gada w kółko o tych
    swoich sreberkach. Więcej warte od nich jest życie w swoim kraju, ale tyle
    lat grzania w londyńskich spelunkach, pozbawiło cię trzeźwej oceny wartosci,
    dupku!

  • 7. Data: 2009-07-08 19:27:08
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    > Stul wreszcie dziób na te polityczne tematy, popracuj nad tą swoję
    > idiotyczną, niedokończoną i rozbabraną sakiewką!

    A mi się ta sakiewka podoba. Kupę pracy pan Jerzy w ten program włożył.
    Muszę przyznać, że efekty są niezłe. Gratulacje dla pana Jerzego!

    Skiba, a ty czym się pochwalisz?

    J.

  • 8. Data: 2009-07-08 20:09:48
    Od: "Skiba" <s...@W...gazeta.pl>

    Joachim <j...@o...pl> napisał(a):

> [...]

    Potrafię wnieść wiaderko z węglem na wacku na 4 piętro!

  • 9. Data: 2009-07-08 22:03:46
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > obrony zagrożonej Tuskolandii przed rodzącym się kolejnym wcieleniem
    > Olechowskiego, naszego pomrocznego Buddy ?

    Walter i Wejchert - agenci WSI, Solorz to samo, obie TV założone za ubeckie
    pieniadze na ubecki obstalunek. Do gry wraca TW Must alias Andrzej
    Olechowski i TW Karol vel Buzek, czy w tym PO jest chociaż jednen który nie
    był parówą Kiszczaka? - ja takiego nie znam, a przytoczona wypowiedź ubeka
    Czempinskiego potwierdza tylko to co było oczywiste od lat.

  • 10. Data: 2009-07-09 07:06:49
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    A ty jesteś TW Debil