  • 11. Data: 2009-07-09 08:19:21
    Temat: Re: Ciarki chodzace po plecach
    Od: "Skiba" <s...@W...gazeta.pl>

    mow mi kondonek <g...@c...es> napisał(a):

    A ten agent z Torunia; czyja to była i jest nadal parówa?

  • 12. Data: 2009-07-09 11:01:32
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    Użytkownik " XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >A ty jesteś TW Debil

    Zaprzeczasz faktom parówo?

  • 13. Data: 2009-07-09 11:04:59
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    Użytkownik "Skiba" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > mow mi kondonek <g...@c...es> napisał(a):
    >
    > A ten agent z Torunia; czyja to była i jest nadal parówa?

    Nie wiem o kim myslisz, najlepiej jak go zapytasz osobiscie - jak parówa
    parówę.

  • 14. Data: 2009-07-09 13:47:34
    Od: "Skiba" <s...@W...gazeta.pl>

    mow mi kondonek <g...@c...es> napisał(a):

    > Nie wiem o kim myslisz, najlepiej jak go zapytasz osobiscie - jak parówa
    > parówę.

    Myślę o twoim guru, co ma ryja i chodzi w czarnej sukience.
    A tobie mogę powiedzieć nie kondonek tylko psichuju:)

  • 15. Data: 2009-07-09 17:26:22
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    > Myślę o twoim guru, co ma ryja i chodzi w czarnej sukience.
    > A tobie mogę powiedzieć nie kondonek tylko psichuju:)

    Tak się składa parówo, że nie mam takiego guru, a o tym, że lubisz obciagać
    psie chuje wiadomo od dawna.