  • 1. Data: 2010-12-13 09:04:47
    Temat: Cicha i znaczna podwyżka w Inteligo?
    Od: quwert <q...@g...pl>

    Konto firmowe mam na nowych warunkach w Inteligo od czerwca i w tym czasie
    była pobierana opłata:
    1 zł za kartę
    2 zł za debet

    obecnie spoglądam w historię i widzę:

    4 zł za kartę
    2 zł za debet

    Karta służy tylko do bankomatu 1000-2000 miesięcznie
    w cenniku istnieje zapis że pobierają 4 zł ale wcześniej pobierali 1 zł i
    coś mi się uporczywie kołacze że miało być 1 zł

    Czy coś może przeoczyłem czy to Inteligo w kulki tnie?

  • 2. Data: 2010-12-13 09:09:15
    Temat: Re: Cicha i znaczna podwyżka w Inteligo?
    Od: quwert <q...@g...pl>

    Dnia Mon, 13 Dec 2010 10:04:47 +0100, quwert napisał(a):

    > Czy coś może przeoczyłem czy to Inteligo w kulki tnie?

    Wróóóć pewnie że było ale nie wiem dlaczego podświadomie przyjąłem że
    zmiana dotyczy tylko rachunków prywatnych.

    Wot marketing

  • 3. Data: 2010-12-13 10:29:12
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "quwert" <q...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Konto firmowe mam na nowych warunkach w Inteligo od czerwca i w tym czasie
    > była pobierana opłata:

    Mam tam firmowe i całkowicie za darmo.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2010-12-13 11:12:02
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie nie masz karty i debetu a o takich oplatach mowa w watku.

    Zlikwidowałem karty. Jak będę potrzebował gotówki, to mogę przelać do innego
    banku albo iść do kasy.

    Dzięki temu teraz mam darmowe konto o bardzo bogatych możliwościach.

  • 5. Data: 2010-12-13 11:17:02
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Jan Werbinski <ja?@tralala.bez.maj.la> wrote:

    > Mam tam firmowe i całkowicie za darmo.

    Pewnie nie masz karty i debetu a o takich oplatach mowa w watku.

    a.

  • 6. Data: 2010-12-13 23:58:45
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (13.12.2010 12:12), Jan Werbinski wrote:
> [...]
    > innego banku albo iść do kasy.
    >
    > Dzięki temu teraz mam darmowe konto o bardzo bogatych możliwościach.

    Fascynujące. Ale zauważyłeś że nieco nie na temat?

    p. m.

  • 7. Data: 2010-12-14 00:20:45
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    No to na temat. Podwyżka nie była cicha ani znaczna. Wszyscy byli
    powiadomieni. Na grupie było kilka wątków.