  • 1. Data: 2012-01-17 19:52:01
    Temat: Ciekawe co z Jaśkiem Werbińskim ?.
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    W październiku miał szansę zarobić....

    <https://groups.google.com/group/pl.biznes.wgpw/brow
    se_thread/thread/9a6a0bd6eff3f5e/aba669a2943701d1?hl
    =pl&lnk=gst&q=Chocia%C5%BC+nie+wykluczam+sporego+#ab
    a669a2943701d1>

    "[...] Na zakupy akcji zdecydowanie za wcześnie. Chociaż nie wykluczam
    sporego
    korekcyjnego odbicia w tym miesiącu. [...]".

    ... ale jakoś słuch po nim zaginął ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2012-01-18 16:44:06
    Temat: Re: Ciekawe co z Jaśkiem Werbińskim ?.
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    Pan Rynek zerżnął panienkę buhahahahaaaaaaaa, tak kończy plankton
    żerujący jednym koniem

  • 3. Data: 2012-01-18 17:57:08
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

> [...]
    > sporego
    > korekcyjnego odbicia w tym miesiącu. [...]".
    >
    > .... ale jakoś słuch po nim zaginął ....

    A to tylko Jasia W. zapamiętałeś? Jest nas więcej nieobecnych, ale z kimże
    dyskutować, z buhahahaha panienką? Ja odpuszczam, mimo, że, kurna, poglądy
    polityczne ma jakby zbiezne z moimi, ale w ten sposób rozmawiać nie można.
    Szkoda, że na grupie produkują się tacy idioci. I wystawiąją świadectwo
    reszcie. Może zamierzone działanie? Typy mam, ale nie dam :)

    pozdrawiam
    kc

  • 4. Data: 2012-01-18 19:57:50
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 18 Sty, 18:57, " kc" <k...@g...pl> wrote:

> [...]
    > Szkoda, że na grupie produkują się tacy idioci.  I wystawiąją świadectwo
    > reszcie. Może zamierzone działanie? Typy mam, ale nie dam :)

    mój typ jest prosty rośniemy, jestem długi

    a może wiesz co stało się z tym wieprzem Fatso, czy zdechł przez
    otyłość ? ostatnio często bywam w Londynie, chętnie postawiłbym mu
    flaszkę buahahaha, a potem dał w mordę za kalanie polskiego narodu

  • 5. Data: 2012-01-18 20:19:19
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > a może wiesz co stało się z tym wieprzem Fatso, czy zdechł przez
    > otyłość ? ostatnio często bywam w Londynie, chętnie postawiłbym mu
    > flaszkę buahahaha, a potem dał w mordę za kalanie polskiego narodu

    Jak byś go tam gdzie widział, to przypierdol mu też ode mnie (nie wiem czy
    to ode mnie się pisze razem czy osobno), a później pozdrów w moim imieniu

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2012-01-18 20:19:57
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Typy mam, ale nie dam :)

    Dawaj dawaj kolego kc :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2012-01-19 18:11:13
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > mój typ jest prosty rośniemy, jestem długi

    No brawo Charlie ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2012-01-19 18:13:36
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > W październiku miał szansę zarobić....

    Wtopiłem na futach. No cóż, nauka kosztuje. To nie na moje nerwy. Za to na
    akcjach, obligacjach, złocie i walutach zarobiłem. Ogólnie 2011 chyba będzie
    na niewielkim plusie. To co straciłem na kontraktach zarobiłem z nawiązką na
    dolarze kiszonym od 2,7 i euro od 3,9. Straty na resztce akcji wynagrodziły
    zyski z catalyst i złota. Na picie, chyba będzie minus, bo zamknąłem pozycje
    stratne, a zyskowne zostawiłem.
    Teraz nie wiem co robić. Sprzedałem walutę i chyba kupię trochę akcji i
    obligacji, ale bardzo ostrożnie. W hosse nie wierzę, w paniczną bessę też
    nie do końca. Trend boczny z nachyleniem do dołu wydaje mi się najbardziej
    prawdopodobny. Niektóre akcje od sierpnia są bardzo tanie i czekam na okazje
    ich zakupu. Co nie znaczy że jeszcze nie spadną razem ze wszystkim.
    Wszyscy mówią że kryzys się skończył. Myślę że zamiatają pod dywan.
    http://www.bloomberg.com/apps/quote?ticker=BDIY:IND Baltic Dry wygląda
    tragicznie.
    Całe szczęście że nie mam kredytów i prawie nie potrzebuję pieniędzy do
    życia. :-)

  • 9. Data: 2012-01-19 19:27:59
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > m=F3j typ jest prosty ro=B6niemy, jestem d=B3ugi
    >
    > a mo=BFe wiesz co sta=B3o si=EA z tym wieprzem Fatso, czy zdech=B3 przez
    > oty=B3o=B6=E6 ? ostatnio cz=EAsto bywam w Londynie, ch=EAtnie postawi=B3bym=
    > mu
    > flaszk=EA buahahaha, a potem da=B3 w mord=EA za kalanie polskiego narodu

    Mój typ jest taki : 2255 na Wig 20 i ani kroku dalej. A gdyby to... wiadomo.

    Odnośnie Fatso to nie ma go tu od tamtej pory:

    http://bydgoszcz.naszemiasto.pl/artykul/1036895,mord
    erca-z-jersey-mial-
    rodzine-w-bydgoszczy,id,t.html

    Oczywiście to nie on, bo nie wyglądał na trzydześci lat :). Teraz pewnie się
    odezwie.

    pozdrawiam
    kc

  • 10. Data: 2012-01-19 19:37:44
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    erca-z-jersey-mial-
    > rodzine-w-bydgoszczy,id,t.html
    >
    > Oczywiście to nie on, bo nie wyglądał na trzydześci lat :). Teraz pewnie

    Mój typ na dziś miał być 2255, no i znowu bym się mylnął. Sys-a i tak nikt
    tutaj nie pokona, więc typowanie zbędne, ale będę czasem to robił.
    Do Endriu: Analizujesz Fibona? Zobacz jak pięknie trzymał Wig20 przez dwa
    dni, a dzisiaj puścił.

    kc