  • 1. Data: 2003-11-19 20:32:01
    Temat: Ciekawe czy
    Od: "Marcin_P." <t...@w...pl>

    w mBnku dało by się aktywować swoja kartę np VE na rachunku kogoś innego, i
    co wtedy system by zrobil ?.

    Jak już gdzieś pisałem kartę VE udało mi się aktywować przez menu KK, wieć
    może i to by przeszło.
    Nie mam niestety niekatywnej karty debetowej a KK szkoda mi testować bo to
    pierwsza moja karta kredytowa, i troche szkoda szmalu gdyby sie okazało że
    bym musiał wyrobić nową jak by się coś popieprzyło.

    Marcin_P.

  • 2. Data: 2003-11-20 00:15:55
    Temat: Re: Ciekawe czy
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin_P. napisał:

> [...]
    > pierwsza moja karta kredytowa, i troche szkoda szmalu gdyby sie okazało że
    > bym musiał wyrobić nową jak by się coś popieprzyło.

    A co ma sie zepsuc? Zawsze mozesz powiedziec, ze mBankowi cos sie
    powalilo i Ty nie masz pojecia co, a karta nie dziala, a powinna. ;-)

    Bartol