  • 1. Data: 2003-02-26 12:07:37
    Temat: Ciekawe czy teraz Pekao obniży 19, 50% na pożyczkach?
    Od: f...@w...pl

    Czy też mimo kolejnej obniżki stóp będzie skubać maluczkich do gołego ciałka

  • 2. Data: 2003-02-26 12:30:22
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    f...@w...pl writes:

    > Czy też mimo kolejnej obniżki stóp będzie skubać maluczkich do gołego ciałka

    Alez obnizy - z 19.50 do 19.30 powiedzmy...

    MJ

  • 3. Data: 2003-02-26 13:11:43
    Od: t...@p...onet.pl

    > Maluczkich frajerków dodajmy :-)

    Wszystkie banki obniżą, po kolei. Ciekawe tylko, który zacznie pierwszy.
    Tensor1.

  • 4. Data: 2003-02-26 13:29:26
    Od: f...@w...pl

    > Wszystkie banki obniżą, po kolei. Ciekawe tylko, który zacznie pierwszy.
    > Tensor1.

    Wszystkie to obniżą % depozytów a kredytów to już niekoniecznie :)

  • 5. Data: 2003-02-26 13:55:22
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl>

  • 6. Data: 2003-02-26 15:56:10
    Od: p l <p...@w...pl>

    > Czy też mimo kolejnej obniżki stóp będzie skubać maluczkich do gołego ciałka

    Na razie to skubie - od 1 marca wzrastają opłaty za prowadzenie
    Eurokont:
    Standard z 6.00 PLN na 8.50 /mies
    Plus z 8.00 PLN na 11.50 /mies, inne nie wiem.
    Ale jakie ubezpieczenia w Allianz'ie "za darmo" w pakiecie dają :
    jak ząb boli, jak się klucz w zamku zatnie, samochód zepsuje -
    cała książeczka tego...
    A jak się nie podoba to umowa się rozwiązuje i mamy
    zwykły rachunek bieżący.
    A oprocentowanie pewnie zmniejszą z 0,5% na 0,4%,
    a na walutowych z 0,1% do 0,08%

    p l