  • 11. Data: 2010-11-29 08:16:09
    Temat: Re: Ciekawe czy to nie blef ...
    Od: luc <b...@g...net>

    On 29 Lis, 01:16, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:
    > Dnia Sun, 28 Nov 2010 10:48:16 +0100, paul napisa (a):

    >  No, nareszcie.
    >
    >  Tylko co mBank eKonto -> Multi oszcz dno ciowy czekam i czekam.
    >  Zobaczymy rano czym przyjdzie.

    To poczekasz. Kiedyś zadeklarowałem ten rachunek u pracodawcy jako
    ten, na który ma spływać pensja. Postanowiłem przetestować, czy
    wszystko ok. Wykonałem przelew z zewnątrz (chyba z mbanku) i czekam,
    czekam... W końcu zadzwoniłem na infolinię. Okazało się, że rachunek
    oszczędnościowy jest traktowany jako "rachunek wewnętrzny" i nie
    powinno się na niego robić przelewów z zewnątrz. Musieli to
    przeksięgować na multikonto. A ja myślałem, że multibankowe konta są
    toćka w toćkę takie same, jak w mbanku...

    pzdrwm
    luc

    http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...

  • 12. Data: 2010-11-29 12:17:41
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 29 Nov 2010 00:16:09 -0800 (PST), luc napisał(a):

> [...]
    > przeksięgować na multikonto. A ja myślałem, że multibankowe konta są
    > toćka w toćkę takie same, jak w mbanku...

    Dobrze, że ostrzegasz. I dobrze, że tylko złotówką testowałem.

    Też założyłem, że to będzie działać jak w mBanku...

    Choć z kolei na MultiMaxa chyba kiedyś wpłacałem z zewnątrz.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 13. Data: 2010-11-29 13:10:24
    Od: luc <b...@g...net>

    On 29 Lis, 13:17, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:
    > Dnia Mon, 29 Nov 2010 00:16:09 -0800 (PST), luc napisa (a):

    >  Dobrze, e ostrzegasz. I dobrze, e tylko z ot wk testowa em.
    >
    >  Te za o y em, e to b dzie dzia a jak w mBanku...
    >
    >  Cho z kolei na MultiMaxa chyba kiedy wp aca em z zewn trz.

    Multimax jest ok, jeśli chodzi o przyjmowanie przelewów z zewnątrz -
    to też mi potwierdzili podczas rozmowy w sprawie, o której pisałem
    poprzednio.
    Słabe w Multi jest to, że nie można sobie założyć kilku Multimaxów,
    czy oszczędnościowych. Nie da się i koniec rozmowy...

  • 14. Data: 2010-12-01 12:35:26
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 29 Nov 2010 05:10:24 -0800 (PST), luc napisał(a):

    > Multimax jest ok, jeśli chodzi o przyjmowanie przelewów z zewnątrz -
    > to też mi potwierdzili podczas rozmowy w sprawie, o której pisałem
    > poprzednio.

    Ot, ciekawostka, złotówka wróciła dzień później na eKonto :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl