  • 11. Data: 2009-02-08 20:41:08
    Temat: Re: Ciekawostka dot. bessy
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Jesli odniesiesz golden ratio do roku solarnego to masz: 365.25 x 1.618 =
    591 dni kal, a wiec tez bardzo blisko naszych 574 dni kal. trwania bessy.

    D.

  • 12. Data: 2009-02-08 20:45:46
    Od: Hubert <n...@...pl>

    Dieter wrote:
    > Chodzi mi o to, ze 1.6 jest przyblizeniem 1.618.

    Jasne. Chodziło mi tylko o punkt (w zasadzie okres) odniesienia, a ten
    raczej mi się kojarzy z okresem wynikającym z wykresu a nie jednostką
    kalendarzową.

  • 13. Data: 2009-02-08 20:51:54
    Od: Hubert <n...@...pl>

    Dieter wrote:
    > Jesli odniesiesz golden ratio do roku solarnego to masz: 365.25 x 1.618 =
    > 591 dni kal, a wiec tez bardzo blisko naszych 574 dni kal. trwania bessy.

    Solarny? No fakt. To ma sens. Dzięki.

  • 14. Data: 2009-02-08 20:52:43
    Od: "adi" <a...@t...pl>

    > Jesli odniesiesz golden ratio do roku solarnego to masz: 365.25 x 1.618 =
    > 591 dni kal, a wiec tez bardzo blisko naszych 574 dni kal. trwania bessy.

    ksiezycowy lepiej pasuje 572,7

  • 15. Data: 2009-02-08 20:55:32
    Od: "koklusz" <s...@g...com>

    A czy czas znoszenia, nie powinien zależeć w jakiś sposób od czasu trwania
    hossy?
    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2009-02-08 20:56:07
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Jak w zegarku.

    D.

  • 17. Data: 2009-02-08 20:59:56
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Jasne, ze zalezy. Ja mowie tylko o kilkumiesiecznej korekcie bessy.

    D.

  • 18. Data: 2009-02-08 21:01:03
    Od: "koklusz" <s...@g...com>

    Bo mi nie chce wyjśc inaczej niż 2012/2013.

  • 19. Data: 2009-02-08 21:10:28
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    09.03.2010
    23.01.2012

    D.

  • 20. Data: 2009-02-08 21:14:40
    Od: "koklusz" <s...@g...com>

    Dzięki, może mi to pomoże.
    Uczę się. Jeszcze długa droga przede mną.