  • 1. Data: 2009-02-24 15:29:06
    Temat: Ciekawostka w BZWBK
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    Witajcie

    Mam w BZWBK konto<30 PLN i teraz jeśli zażyczę sobie wypłatę z niego ale kwoty
    w EURO - przeliczą i euro wypłaca czy będzie jakiś %??

    Przerabiał ktoś?

  • 2. Data: 2009-02-24 20:53:15
    Temat: Re: Ciekawostka w BZWBK
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    napisał(a) w wiadomości: ...

    >Mam w BZWBK konto<30 PLN i teraz jeśli zażyczę sobie wypłatę z niego ale kwoty
    >w EURO - przeliczą i euro wypłaca czy będzie jakiś %??
    >
    >Przerabiał ktoś?

    Nie. Ale to chyba to samo jakbyś kupił euro płacąc nie gotówką ale z konta.
    Być moze formalnie to będą 2 operacje - wypłata złotówek i kupno za
    nie euro.

    Arek

  • 3. Data: 2009-02-25 08:34:59
    Od: k...@o...pl

    On 24 Lut, 21:53, "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    wrote:

    > Być moze formalnie to będą 2 operacje - wypłata złotówek i kupno za
    > nie euro.
    Tak by to chyba wyglądało. Co więcej będzie miał zastosowanie mniej
    korzystny kurs niż w przypadku transakcji bezgotówkowych.
    Lepiej zabierz PLN i idź do kantoru.
    Ewentualnie załóż sobie konto w EUR (zwykłe lub oszczędnościowe). Oba
    są bezpłatne(jeśli nie weźmiesz karty), na oszczędnościowym niewielkie
    oprocentowanie ale tylko jedna wypłata gratis.