  • 11. Data: 2010-05-06 12:58:15
    Temat: Re: Ciekawostka z OF
    Od: AJay <a...@b...u-area.org>

    Dnia Thu, 06 May 2010 13:53:07 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Wiem jak działa hasło maskowane, ale gdzie w openie ono niby jest? KJ

    Jak zmienisz hasło "stare" na inne (nowe) to na stronie openonline będzie
    już maskowane.

    AJay

  • 12. Data: 2010-05-06 13:01:57
    Od: AJay <a...@b...u-area.org>

    Dnia Thu, 06 May 2010 10:28:29 +0200, witrak() napisał(a):
    > Ale druga ciekawostka. Żona wczoraj zmieniła hasła, bo kiedyś nie
    > dostała hasła do obsługi telefonicznej - pracowicie spisałem z SMSów.
    > Dzisiaj stare hasło do strony lokat (starej) nie działa (wczoraj przed
    > zmianą oczywiście działało) a do nowej można wprowadzić tylko maskowane,
    > ale system domaga się m.in. n+1 znaku, podczas gdy hasło liczy tylko
    > nznaków :|

    A na starej stronie nie działa nowe hasło?
    A czy n+1 to pole na znak czy wyszarzane?
    Jak szare to je olewasz i piszesz n znaków.

    AJay

  • 13. Data: 2010-05-06 14:07:05
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    AJay <a...@b...u-area.org> napisał(a):

    > Jak zmienisz hasło "stare" na inne (nowe) to na stronie openonline będzie
    > już maskowane.

    No fakt, może być. Przy okazji wydawania KIS, było generowane nowe hasło.

    TOP

  • 14. Data: 2010-05-06 14:10:37
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    > No fakt, może być. Przy okazji wydawania KIS, było generowane nowe hasło.

    Mi to z karty nie chciało działać ...

    Dzięki wszystkim za wyjaśnienia.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 15. Data: 2010-05-06 14:35:50
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):

    > Mi to z karty nie chciało działać ...

    U mnie to samo hasło działa zarówno do strony lokat i KIS w starym systemie
    i to samo do nowego. Ostatnio jeszcze w nowym systemie testowo zmieniłem
    hasło i też działa na wszystkich stronach.

  • 16. Data: 2010-05-06 14:38:45
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    > U mnie to samo hasło działa zarówno do strony lokat i KIS w starym systemie
    > i to samo do nowego. Ostatnio jeszcze w nowym systemie testowo zmieniłem
    > hasło i też działa na wszystkich stronach.

    Ja miałem hasło do lokat, drugie hasło do KIS. Hasło do lokat działało w
    nowym systemie, hasło do KIS nie.
    Jeszcze nie próbowałem zmieniać :)
    KJ

    Math is like love -- a simple idea but it can get complicated.
    -- R. Drabek

  • 17. Data: 2010-05-06 14:39:17
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > U mnie to samo hasło działa zarówno do strony lokat i KIS w starym
    > systemie
    > i to samo do nowego. Ostatnio jeszcze w nowym systemie testowo zmieniłem
    > hasło i też działa na wszystkich stronach.

    U mnie podobnie.
    A o co chodzi z tym maskowaniem?

  • 18. Data: 2010-05-06 14:40:42
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ja miałem hasło do lokat, drugie hasło do KIS. Hasło do lokat działało w
    > nowym systemie, hasło do KIS nie.
    > Jeszcze nie próbowałem zmieniać :)

    Żona po otrzymaniu hasłą do KIS, straciła dostęp - żadne haśło nie działało.
    Przysłali nowe hasło, i to działa w każdym systemie.
    U mnie jedno hasło działa do wszystkich od początku.

  • 19. Data: 2010-05-06 16:03:39
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > U mnie podobnie.
    > A o co chodzi z tym maskowaniem?
    Gdy kilka dni temu pierwszy raz spotkałem się z maskowanym hasłem
    pomyślałem, że to jest dobre rozwiązanie, bo nie wstukuje się na klawiaturze
    całego hasła więc programy rejestrujące naciśnięcia klawiszy nie będą w
    stanie po jednym logowaniu ustalić jakie jest moje hasło.
    Ale jak się głębiej zastanowić to stosowanie hasła maskowanego wymusza (nie
    umiem sobie wyobrazić, aby nie wymuszało) zapamiętanie go gdzieś w sposób
    pozwalający je odtworzyć. To chyba nie najlepiej.
    P.G.

  • 20. Data: 2010-05-06 19:16:35
    Od: "Ziemovit" <z...@p...fm>

    > Póki co wysłałem im maila. Mam nadzieję, że obędzie się bez dalszych
    > interwencji.

    Czy wiadomo coś w/w sprawie. Dostałem właśnie potwierdzenie założenia lokaty
    i numer rachunku do zwrotu jest nieprawidłowy. Po zalogowaniu do starego
    systemu wogóle nie jest żaden wyświetlany.

    Czy mail pomógł, czy lepiej skontaktować się telefonicznie?

    Pozdrawiam.