  • 21. Data: 2012-08-02 21:09:08
    Temat: Re: Ciekawostki z dalekiego kraju
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 08/02/2012 06:55 PM, Marek wrote:

    > Czegoś nie rozumiem, a gdzie moment akceptacji kwoty?

    Na samym koncu wyswietli ci sie kwota z pytaniem czy akceptujesz.
    I to jest jedyna rzecz na ktora musisz poczekac do konca.

    > Dla mnie podanie
    > pinu jest jednoznaczne z akceptacją kwoty transakcji. A z tego co
    > opisujecie kupujący akceptuję platnosc z góry bez wiedzy o kwocie.

    Jak wyzej
    I tak i nie.
    Natomiast w wielu przypadkach przy malych kwotach do kilkudziesieciu
    dolaroów ani pinu ani popdisu sie nie składa ani niczego sie nie
    akceptuje. Wystarczy samo przeciagniecie karty. Na reszte szkoda czasu
    bo nastepni klienci czekaja, nie mowiac o tym, ze twoje zakupy sa juz
    spadkowane w wozku bo zrobila to za ciebie druga osoba stojaca na koncu
    kasy. Jedyne co masz zrobic to sobie pojsc.

    > A co
    > jak kwota jest zła bo się kasjer pomylił i piknal coś dwa razy?

    O ile nie wychwyciles tego od razu przy kasie, to sie zalatwia na
    miejscu na poczekaniu w biurze obslugi klienta i w przeciwienstwie do
    Polski nikt na ciebie nie warczy. Po prostu oddaja kase bez mrugniecia
    okiem i jeszcze podziekują.
    taki mily ficzer.

  • 22. Data: 2012-08-03 05:43:04
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    witek pisze:

    > Na samym koncu wyswietli ci sie kwota z pytaniem czy akceptujesz.
    > I to jest jedyna rzecz na ktora musisz poczekac do konca.

    W Walmarcie, przy płatności debetówką Bank of America - nic się ma końcu
    nie wyświetla. Po prostu transakcja jest autoryzowana i do widzenia.
    Oczywiście jak chcesz, to możesz poczekać do końca nabijania paragonu i
    dopiero wtedy przeciągnąć kartę.

    --
    MiCHA

  • 23. Data: 2012-08-04 12:38:03
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    po co im (i nam) PayPass?

  • 24. Data: 2012-08-04 14:38:20
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Krzysiek pisze:

    > po co im (i nam) PayPass?

    A bo ja wiem? Ja robię wszystko, żeby PP nie mieć... Zresztą
    niewykluczone, że w USA już od PP odchodzą - jakoś ostatnio nigdzie nie
    widziałem tego logo. (Inna sprawa, że nie szukałem, więc może bzdury
    plotę...)

    --
    MiCHA

  • 25. Data: 2012-08-04 16:10:03
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.08.2012 08:38, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

> [...]
    > niewykluczone, że w USA już od PP odchodzą - jakoś ostatnio nigdzie nie
    > widziałem tego logo. (Inna sprawa, że nie szukałem, więc może bzdury

    Oj... PP jest wbudowany we wszystkie nowe czytniko-ekrany.

  • 26. Data: 2012-08-04 19:52:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 08/04/2012 12:38 PM, Krzysiek wrote:

    > po co im (i nam) PayPass?

    nam: po nic
    bankom: bo moze na ten wodotrysk zlapie sie paru leszczy.

  • 27. Data: 2012-08-05 03:40:28
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    neoniusz pisze:

    > Oj... PP jest wbudowany we wszystkie nowe czytniko-ekrany.

    Aż chyba przy okazji sprawdzę... :-)

    Swoją drogą - polski PP przeszedłby w takim czytniku?

    --
    MiCHA

  • 28. Data: 2012-08-05 03:43:36
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    witek pisze:

    > nam: po nic
    > bankom: bo moze na ten wodotrysk zlapie sie paru leszczy.

    Hehe, najlepsza była ta reklama ze słoniem, który kradnie cudzą kartę i
    robi nią zakupy... Toż to normalnie szczyt. Ciekawe, czy ktoś za to
    poleciał, czy wręcz przeciwnie - dostał premię? :-)

    --
    MiCHA

  • 29. Data: 2012-08-05 22:59:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 08/05/2012 03:40 AM, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
    > Swoją drogą - polski PP przeszedłby w takim czytniku?

    tak, pytanie tylko do jakiej kwoty.

  • 30. Data: 2012-08-06 11:23:24
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sun, 05 Aug 2012 03:43:36 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski
    <m...@m...waw.pl> wrote:

    >reklama ze słoniem, który kradnie cudzą kartę

    hmmm, a dlaczego po prostu nie użył swojej? :-)