  • 11. Data: 2009-09-29 10:58:52
    Temat: Re: Ciężka sprawa z Getin Bank (dłuuugie)
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Marx napisał:

    > Nie zalatwiles. Za jakis czas znowu zadzwonia.

    No to znowu postąpię tak samo :-)

    > Skutecznie zalatwiasz,
    > dowiadujac sie skad maja twoj numer telefonu, oraz wycofujac zgode na
    > marketingowe przetwarzanie danych. A jesli znowu zadzwonia, masz ich na
    > tacy.

    Wiem skąd mają - sam im tę zgodę wyraziłem stając się klientem
    Grekobanku :-). Niech robią z siebie durniów dalej, kij im w ucho a ja
    się mam z czego pośmiać :-P

    Przemek

  • 12. Data: 2009-09-30 06:24:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "szczurwa" 1...@b...goo
    glegroups.com

    : Możesz pozwać do sądu Getin i jego "doradców" o wyrządzenie Ci szkody
    : przez wprowadzeniew błąd co do rzeczywistych warunków kontraktu, ale
    : to batalia na lata. Prawnicy i pozostałe koszty procesu wielokrotnie
    : przekroczą kwotę roszczenia. Plus Twój stres i stracony czas.

    Płaci przegrywający.

    : Zaglądaj także na Grupę, pisze tu wielu mądrych ludzi, dowiesz się,
    : jak unikać takich pułapek i na które banki uważać. Miałeś pecha, Getin
    : to mac-bank porównywalny z Sygmą i Cetelemem.

    Dokładnie tak -- tego na C nie znam, ale to znam Sygmę i znam Getin.
    Współpraca z Getin do proszenie o problemy i o straty.

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2009-09-30 06:33:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Użytkownik "Mithos" h9r4qa$o49$...@n...onet.pl

    > Jak dla mnie to w takim przypadku autor wątku może mieć pretensje głównie do
    siebie. Nie dosyć, że nie czytał tego co podpisał

    IMO:

    -- Bank ma współpracować z klientem, jest jego usługodawcą (czyli sługą,
    nie panem) więc umowa pisemna powinna być jedynie formalnym dodatkiem
    do umowy ustnej.
    -- Karta kredytowa nie jest sprawą aż tak ważną, aby za każdym razem
    czytać umowę i regulamin. (nie samą kartą żyje człowiek)
    To nie szyb naftowy, jej rachunek otwiera się często i dogłębne
    wczytywanie się w warunki zapisane w umowie czy w regulaminie
    jest co najmniej uciążliwe. :) (dokładnie należy czytać umowę
    kupna mieszkania, domu, nowego samochodu...)

    -- Życie nie powinno przypominać zabawy w ciuciubabkę. :)

    > (ok, zdarza się) to jeszcze zamiast się sprawą zainteresować to kompletnie ją olał.

    Nie czuł się niewolnikiem karty? :)

    > Przecież co miesiąc przychodziły wyciągi + raz na jakiś czas informacje o różnych
    karach. Każdy choć trochę trzeźwo myślący i

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2009-09-30 06:35:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "T.F." h9ro70$fqt$...@i...gazeta.pl

    > Zaplac te 650zl.
    > I nie 'za nic' a 'za nauke'.

    Dlaczego ona ma płacic za nauczanie pracowników czy włascicieli GetinBanku?

    > I oby tylko cos z tej nauki zostalo w Twojej glowie.

    Tym bardziej -- jeśli Getinowi ta nauka nic nie da, po co na nią łożyć kasę? :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2009-09-30 06:37:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" h9s9ol$2nv$...@i...gazeta.pl

    > Przeczytaj to jeszcze raz i pomyśl, bo wychodzi, że nie masz
    > czasu dla rodziny a zapraszasz sobie do domu jakieś panienki
    > z banku ;) Pani zrobiła klasyczny rulon zresztą pewnie nie
    > tylko z Ciebie, taka jej praca.

    Trudno nazwać to pracą. Mordowanie czy okradanie to tez praca?

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2009-09-30 13:22:53
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

    > "xbartx" h9s9ol$2nv$...@i...gazeta.pl

    > Trudno nazwać to pracą. Mordowanie czy okradanie to tez praca?

    Jeśli jest to legalne, to tak, choć często dla niepoznaki nazywa się to
    służba (zdrowia, wojskowa, spec- etc.) :-P.

    Przemek

    PS. Przepraszam wszystkich uczciwych przedstawicieli służb - to naprawdę
    jest tylko zjadliwa ironia i nie generalizuję....

  • 17. Data: 2009-09-30 14:21:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemysław Kowalik" h9vm3h$hq5$...@i...gazeta.pl

    > Jeśli jest to legalne, to tak, choć często dla niepoznaki nazywa się to służba
    (zdrowia, wojskowa, spec- etc.) :-P.

    Zadaniem wojskowych jest obrona cywilów. :)
    Celowe zabijanie ludzi (choćby wrogów czy
    przeciwników) nawet w czasie wojny jest zbrodnią.

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2009-10-01 08:48:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "rosak" h9qp9u$f1h$...@i...gazeta.pl

    > Wiem, że jedynym winnym tej zaległości jestem ja sam ponieważ podpisałem
    > umowę i nikogo nie obchodzi czy ją czytałem czy nie, to zrozumiałe. Uważam
    > jednak że praktyki stosowane przez getin bank są skrajnie nieuczciwe i
    > niemoralne. Wiem też z różnych źródeł (głównie z mediów) że nie jestem
    > jedynym "pokrzywdzonym" w podobny sposób przez getin bank.

    Gdyby w tym kraju było jakieś państwo, gdyby tu były jakieś instytucje
    utrzymywane z płaconych podatków, Getin by zniknął w tak zwanym oka
    mgnieniu, ale tu nie ma stosownej opieki instytucji państwowych,
    a nie ma, bo społeczeństwo polskie uważa, że takie instytucje nie
    są potrzebne, zaś podatki płaci się, aby płacić. :)

    Ze skubania takich jak Ty żyją Getiny, Lukasy, Sygmy...
    Bogatszych skubie (skubał za mojej ,,kadencji'' ;) -- lat temu 10,
    może nadal skubie) PeKaO, pośrednich ING... Taka mentalność, takie
    zwyczaje, takie moralne przygotowanie...

    Co zrobić? Nie wiem. Na przyszłość unikać Getinów -- zazwyczaj nie
    kąsają od razu solidnie; najpierw lekko nadgryzają i testują klienta. :)
    Gdy poczujesz takie łaskotanie ;) -- odejdź bez wdawania się w zażyłości.
    Te banki żyją dzięki temu, że klienci (skołowani, potrzebujący nagłej pomoc
    finansowej) przeoczą jakieś ważne elementy umowy. A przeoczenie jest łatwe,
    bo te umowy (i warunki w nich zapisane) są celowo zawikłane. :)

    W ogóle szukaj współpracy z ludźmi prostymi, jasno wykładającymi swoje
    warunki i dbającymi o Ciebie w czasie, gdy masz trudności. A do dobroczyńców
    typu Getin, Sygma czy Lukas podchodź z najwyższą ostrożnością, mając pewność
    co do tego, że jeśli Cię nawet jakimś cudem nie okradną z pieniędzy, to
    przynajmniej z czasu. :)

    Kot miauczy, pies szczeka, a nieuczciwi ludzie kradną i oszukują.

    Gdy w Polsce (czymkolwiek to jest) zabraknie przyzwolenia społecznego
    na okradanie i na oszukiwanie, Getiny czy Lukasy wymrą. :) Na razie
    większość (zdecydowana większość) Polaków popiera nieuczciwość i walczy
    z nią doraźnymi, lokalnymi, zazwyczaj nieskutecznymi, domowymi sposobami...

    Jak długo będziesz spotykał się z odpowiedziami typu:

    -- sam sobie jesteś winny

    tak długo, Getiny będą górą i najlepszym sposobem będzie unikanie ich. :)

    Mnie Getin oszukiwał (ale nie zdołał okraść z pieniędzy -- okradł z czasu)
    i spotkałem w oddziale ludzi oszukanych przez Getin. I tak sobie myślę -- do
    kogo może mieć pretensję człowiek pobity przez podchmielonych nastolatków,
    jeśli wszedł na ,,dyskotekę''? IMO do siebie, bo na ,,dyskotece'' panują
    właśnie takie zasady -- ktoś kogoś stale bije. :) Tam nie tańczy się. :)
    Tak mi klarował kiedyś kolega, który odwiedzał dyskoteki; zmarł ,,na serce''
    przed 10 laty -- miał cukrzycę i był moim rówieśnikiem.

    Trzeba zbudowania nowej kultury, aby na dyskotekach tańczono, nie bito się po
    twarzach.
    Ani Ty, ani ja, ani inni z tej grupy -- nikt z nas nie zmieni ,,bankowości po
    polsku''. :)
    Można by zbudować lobby i kasować arbitralnie (po przeczytaniu Twego postu) jakieś
    banki.
    Ale (jak sam widzisz) nie ma na to zapotrzebowania ,,społecznego''.

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2009-10-11 18:30:17
    Temat: Re: Re:_Ciężka_sprawa_z_Getin_Bank_(dłuuugie)
    Od: "noraa" <aaron.felb@WYTNIJ_TOgazeta.pl>

    ja swoja wtope zaliczylam za granica, podpisalam wszystko jak leci, bo niby taka
    biegla jestem z jezykiem.. No i pozniej zaczelo sie prostowanie wszystkiego przez
    infolinie i dowiadywanie sie co ja wasciwie podpisalam..
    Faktem jest, ze pierwsze \"nie wiedzialam\" zazwyczaj odpuszczaja, pozniej dopiero
    placzesz i placisz:)
    Z drugiej strony to lekcja bezcenna, a zachodnie uslugi i standardy to poziom u nas
    nieosiagalny przez najblizszych kilka lat..
    Teraz wiem czego chce, CZYTAM UWAZNIE co mi sie podklada do podpisania i nie mam
    problemu z tym, zeby poprosic o dokumenty do przeczytania z wyprzedzeniem..
    Teraz przenioslam wlasnie KK do GB i na razie nie porownywalabym ich z Sygma, ale
    splacam wszystko w terminie, wiec na razie wszystko jest jak nalezy i watpie ze dam
    im zarobic...
    Szczerze mowiac to mam nadzieje ze po polaczeniu z Noble getin podniesie poziom
    swoich uslug i zgodnie z obietnica zacznie stawiac na trwale relacje z klientami
    rezygnujac z nabijania ich w butelke..
    we will see..

  • 20. Data: 2009-10-12 10:09:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "noraa" hat87p$7ja$...@z...wcss.wroc.pl

    > Teraz wiem czego chce, CZYTAM UWAZNIE co mi sie podklada do podpisania i

    > nie mam problemu z tym, zeby poprosic o dokumenty do przeczytania z wyprzedzeniem..

    Z tym ja nie mam problemu od dawna. Ale co z tego, że ja nie mam, skoro
    banki i nne instytucje czy osoby -- mają problem z udostepnieniem mi
    takich dokumentów?

> [...]

    > podniesie poziom swoich uslug i zgodnie z obietnica zacznie stawiac
    > na trwale relacje z klientami rezygnujac z nabijania ich w butelke..

    Noble i Getin mają tego samego właściciela, więc to jakby ten sam bank. :)
    (jeśli nie właściciela, to głównego współwłaściciela czy jakoś tak)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'