  • 1. Data: 2012-09-13 23:23:41
    Temat: Citek ponownie
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Ponownie w gruperze kupon za friko na Word Master Card Citka
    100-wa dla tych co nie posiadaja KK w Citku od 1.01.2012
    http://gruper.pl/repository/files/Regulamin_WMC_100_
    zl_premii_11_9_12.pdf

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-09-13 23:48:38
    Temat: Re: Citek ponownie
    Od: "Przemek" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości
    > Ponownie w gruperze kupon za friko na Word Master Card Citka
    > 100-wa dla tych co nie posiadaja KK w Citku od 1.01.2012
> [...]

    Dodatkowo rok bez oplat za kartę co czyni ofertę ciekawą.

  • 3. Data: 2012-09-15 08:52:10
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2012-09-13 23:48, Przemek wrote:
    > Użytkownik "Waldek"<m...@n...dam> napisał w wiadomości
    zl_premii_11_9_12.pdf

    > Dodatkowo rok bez oplat za kartę co czyni ofertę ciekawą.

    Ja bralem jak byla pierwsza edycja i dawalo 200zl do MC World.
    Oplaty nie bylo przez 3 miechy, a jak zadzwonilem pod koniec tego okresu
    i powiedzialem ze rezygnuje to zniesli mi ja na rok i dali do 50zl money
    back (10%) za zakupy - niektorzy pisali ze do 100zl mozna wytargowac ;-)
    Wiec kryzys widac... juz nie takie super wisnie...

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2012-09-17 11:58:09
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu sobota, 15 września 2012 08:52:06 UTC+2 użytkownik darnok napisał:

> [...]
    > back (10%) za zakupy - niektorzy pisali ze do 100zl mozna wytargowac ;-)
    >
    > Wiec kryzys widac... juz nie takie super wisnie...

    Wcale nie do 100 - mi dali 200zl MB, a przy drugiej probie rezygnacji - na zawsze za
    darmo ;)
    Lubie Citi :)

    --
    pozdr.