  • 1. Data: 2008-11-05 10:32:24
    Temat: Citek wciskał shit swoim klientom
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    http://banki.onet.pl/1857139,wiadomosci.html

    w sumie mnie to nie dziwi bo znam filozofię tego banku, którą wyłożył mi
    kiedyś,kolega, dyrektor z Citka - Sama filozofia nie nadaje się tutaj do
    opiywania bo składała się z wielu słów, powszechnie uważanych za obelżywe. A
    słowa te opisywały do czego potrzebni są klienci temu bankowi.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2008-11-05 10:51:18
    Temat: Re: Citek wciskał shit swoim klientom
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    ciekawe jakie jeszcze trupy są pochowane w szafach

    "Mężczyzna zgłosił się do banku w lutym. Poprosił, aby jego pieniądze, w
    sumie ponad 700 tys. złotych były inwestowane konserwatywnie, bez ryzyka
    uszczuplenia kapitału. Bankowcy Citi Handlowego zaproponowali przedsiębiorcy
    ulokowanie pieniędzy w papiery wartościowe. Część, 100 tys. zł - w obligacje
    strukturyzowane Lehman Brothers."

  • 3. Data: 2008-11-05 20:53:50
    Od: "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl>

> [...]
    > opiywania bo składała się z wielu słów, powszechnie uważanych za obelżywe.
    > A słowa te opisywały do czego potrzebni są klienci temu bankowi.
    fajnie to podsumowałeś :-)
    ja ten bank nazywam "najgorsza lichwą" ale ja generalnie nie używam
    brzydkich słów w komunikacji z otoczeniem :-)

  • 4. Data: 2008-11-05 22:58:13
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl> wrote in message
    > ja ten bank nazywam "najgorsza lichwą" ale ja generalnie nie używam
    > brzydkich słów w komunikacji z otoczeniem :-)

    Lichwa to lichwa, ale naprawde szitibankowi klienci nie sa potrzebni...
    Jesli cos mozna naciagnac i schrzanic to ten bank na pewno to potrafi.

    Idealem byla sytuacja, gdy zglosilem telefonicznie chec rozwiazania umowy,
    kiedy za miesiac wciaz konto bylo aktywne to zadzwonilem na infolinie,
    gdzie powiedziano mi, ze nie ma odnotowanej mojej rezygnacji z konta.
    Pomogla interwencja u glownego PRowca tego banku i nagle moja rezygnacja
    sie odnalazla.

    Takie zachowania w tym banku to regula, a nie przypadek.

  • 5. Data: 2008-11-06 07:42:09
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl> napisał w wiadomości
    > ja ten bank nazywam "najgorsza lichwą" ale ja generalnie nie używam
    > brzydkich słów w komunikacji z otoczeniem :-)

    trzeba o takich kwiatkach informować i je piętnować bo instytucje finansowe
    mają niezasłużenie opinię instytucji zaufania publicznego - a są to w
    większości hieny które żerują na niewiedzy swoich klientów, na ich
    depozytach lub ich trudnej sytuacji finansowej. vide regulaminy KK,
    oprocentowanie lokat i kredytów (w porównaniu do reszty świata), absurdalne
    opłaty za "ujemne zyski" w TFI, OFE.

    Im większy bank tym większe ciśnienie na "wydudkanie na strychu"
    nieostrożnego petenta.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 6. Data: 2008-11-06 10:30:46
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    http://banki.onet.pl/1858031,wiadomosci.html

    ciąg dalszy
    - 200 osób udało się Citkowi omamić swoimi "profesjonalnym"
    rekomendacjami -
    w sumie 15mln $ to nie taka wielka kwota i na biednych nie trafiło - tak
    pewnie tłumaczą doradcy tą wtopę ustrzelonych przez siebie jeleni, zamiast
    szybko sięgnąć do puli ze swoimi premiami i oddać kasę chociaż za prowizję
    od tamtych transakcji. Zawsze byłoby na waciki...

    --
    pozdrawiam
    P.