-
11. Data: 2022-11-29 07:02:57
Temat: Re: Citi
Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
poniedziałek, 28 listopada 2022 o 22:29:05 UTC+1 Piotr Gałka napisał(a):
> W dniu 2022-11-28 o 22:00, Dawid Rutkowski pisze:
> >> Dostaję powiadomienia w ramach CitiAlert, w tym podsumowanie wyciągu z
> >> KK (ostatnie 11 listopada) i nic za to nie płacę (chyba, że przegapiłem,
> >> że płacę).
> >> Ta usługa jest płatna, ale w ramach promocji było, że jak wybrałem, że
> >> ma być płacona z KK a nie z RORu to jest bezpłatnie.
> >
> > A to było w ramach citialerts?
> Nie rozróżniam citialerts od innych powiadomień. Sądziłem, że jest tylko
> jeden rodzaj. Dawno to ustawiałem.
"Dotychczas tak było. Ale teraz mamy komputer."
Tzn. Uokik.
"I on się zawsze pomyli przy dodawaniu".
Tzn. każe zmienić.
I teraz są już (chyba) powiadomienia o wyciągach osobno.
No i pewnie nie działają.
Więc "można sobie pisać co się chce, teraz jest o wiele łatwiej".
> Pamiętam, że mogłem ustawiać, które powiadomienia chcę, a których nie.
> Pamiętam, że jakbym zostawił (standardowo) że płatne z RORu to byłoby
> płatne, a z KK też jest płatne, ale w ramach promocji było bezpłatne i
> mam nadzieję, że wieczyście.
Hmm, ale Ty masz chyba simplicity, tam są bezpłatne bez promo.
Choć może takie wprowadzili później.
-
12. Data: 2022-11-29 14:56:18
Temat: Re: Citi
Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>
W dniu 2022-11-29 o 07:02, Dawid Rutkowski pisze:
> Hmm, ale Ty masz chyba simplicity, tam są bezpłatne bez promo.
> Choć może takie wprowadzili później.
Może i bez promo.
Jedyne czego jestem pewny to, że musiałem jakoś przenieść opłacanie
powiadomień z ROR na KK aby mieć bezpłatnie.
Skojarzenie z Citi i ich ST.
Żona miała aktywować kartę i podchodziliśmy do tego zawsze, gdy już
mieliśmy chwilę czasu - czyli tuż po północy. No i zawsze się nie
udawało z końcowym komunikatem, żeby spróbować kiedy indziej, a jak
sytuacja będzie się powtarzać to zadzwonić.
Sytuacja się powtarzała dzień po dniu więc zadzwoniła. Zajęło sporo
czasu bo trzeba było aktywować jakieś trele morele i przy tej okazji
sprawdzać nie wiadomo co - pamiętam to jako dłuższą aferę.
W końcu się dowiedzieliśmy, że należy to zrobić o innej porze a nie w nocy.
Zdobycie tej informacji (która według mnie powinna się pojawić w każdym
komunikacie, że coś się nie udało) kosztowało aktywowanie jakiejś tam
usługi telefonicznej, którą potem trzeba było odkręcać.
Gdyby zamiast czegoś w stylu : "Spróbuj ponownie kiedy indziej" było
"Spróbuj ponownie w innych godzinach" to jakoś byśmy dali radę sprężyć
się i zadziałać gdzieś koło 23-ej.
P.G.
-
13. Data: 2022-12-01 15:48:11
Temat: Re: Citi
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
On Mon, 28 Nov 2022 20:23:28 +0100, Imka wrote:
> Dnia Fri, 25 Nov 2022 19:21:25 +0100, J.F napisał(a):
>> Jesli Citi nie przyslal SMS z podsumowaniem wyciagu KK ... to jakies
>> chwilowy błąd, czy znak, ze trzeba apkę instalować?
>>
>> e-maila tez nie przyslal
>>
> Nie wspomogę, bo akurat wyzerowałam sobie kartę i wyciąg mi nie
> przysługuje.
>
> Przysłali za to maila 22.11 o zmianie regulaminu karcianego, może tam
> tkwi diabeł? Bo przy powiadomieniach gmerali na pewno - choćby w
> regulaminie.
> ====
> § 1 pkt. 5) CitiAlerts - usługa przekazywania Klientom krótkich
> wiadomości tekstowych SMS, w ramach odpłatnej usługi Powiadamiania SMS,
> lub wiadomości elektronicznych e-mail lub wiadomości typu push
> dotyczących wybranych produktów oferowanych przez Bank z taką usługą.
>
> § 21 pkt. 1) Klient może skorzystać z usługi CitiAlerts. Usługa
> CitiAlerts polega na przesyłaniu Klientowi wiadomości SMS, w ramach
> usługi Powiadamiania SMS na Główny numer telefonu komórkowego, i/lub
> wiadomości elektronicznych (wiadomości e-mail) na Główny adres poczty
> elektronicznej, lub w formie powiadomień typu push, zawierających
> informacje wskazane przez Klienta podczas aktywacji lub potwierdzenia
> modyfikacji ustawień usługi CitiAlerts, m.in. o:
> a) stanie Rachunku Karty;
> b) szczegółach spłaty Zadłużenia.
> ====
> A zanim zainstalujesz apkę Citi, to poczytaj sobie jej opinie w sklepie
> Play. Czytam, czytam, czytam i prędzej zrezygnuję z karty, niż
> zainstaluję sobie to cudo :(
>
> Czy dobrze rozumiem - takie powiadomienia SMS o wyciągu z KK w ramach
> CitiAlert jest płatne 6 zł miesięcznie?
U mnie nie, ale to stara karta, moze byly inne zasady/promocja.
J.
-
14. Data: 2022-12-04 01:14:50
Temat: Re: Citi
Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>
poniedziałek, 28 listopada 2022 o 22:00:20 UTC+1 Dawid Rutkowski napisał(a):
> Trochę mi się bardziej przypomniało (do maila nie chce mi się zajrzeć) że pisali
chyba o decyzji uokik, że każdy może sobie mieć powiadomienie.
> I że jak się chce to trzeba sobie ustawić w ST.
Decyzja UOKiK-u dotyczy tylko wyciągów z kont, nie dotyczy wyciągów z kart
kredytowych.
Teraz wyciągi z konta można sobie zamówić na maila, z karty trzeba nadal ściągać z
bankowości online.
-
15. Data: 2022-12-04 10:55:27
Temat: Re: Citi
Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
niedziela, 4 grudnia 2022 o 01:14:52 UTC+1 Marcin Mokrzycki napisał(a):
> poniedziałek, 28 listopada 2022 o 22:00:20 UTC+1 Dawid Rutkowski napisał(a):
> > Trochę mi się bardziej przypomniało (do maila nie chce mi się zajrzeć) że pisali
chyba o decyzji uokik, że każdy może sobie mieć powiadomienie.
> > I że jak się chce to trzeba sobie ustawić w ST.
> Decyzja UOKiK-u dotyczy tylko wyciągów z kont, nie dotyczy wyciągów z kart
kredytowych.
> Teraz wyciągi z konta można sobie zamówić na maila, z karty trzeba nadal ściągać z
bankowości online.
To nie znaczy, że przy okazji nie pochrzanili ze wszystkimi ;>
A obczajasz, jak to będzie z e-PINem zamiast przepisywania linka z SMa?
Też tylko dla debetówek?
-
16. Data: 2022-12-04 14:38:12
Temat: Re: Citi
Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>
niedziela, 4 grudnia 2022 o 10:55:28 UTC+1 Dawid Rutkowski napisał(a):
> A obczajasz, jak to będzie z e-PINem zamiast przepisywania linka z SMa?
> Też tylko dla debetówek?
Nawet się nie zastanawiałem. Ponieważ to Citi, nie spodziewam się niczego dobrego.