  • 1. Data: 2007-04-23 17:02:45
    Temat: Citi BP KK
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    Witam

    Otrzymałem właśnie KK Citi-BP i mam parę szybkich pytań do posiadaczy:
    1. Czy przelewy z karty powodują naliczenie punktów BP?
    2. Czy na stacji BP punkty są ładowane na KK czy też można dać dotychczasową
    kartę BP służącą jedynie do zbierania punktów?
    3. Czy na stacji BP mogę sprawdzić saldo punktowe bez dokonywania zakupu?

    Szymon

  • 2. Data: 2007-04-23 17:26:24
    Temat: Re: Citi BP KK
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 23 Apr 2007 19:02:45 +0200, Szymon wrote:

    > Otrzymałem właśnie KK Citi-BP i mam parę szybkich pytań do posiadaczy:
    > 1. Czy przelewy z karty powodują naliczenie punktów BP?

    Tak.

    > 2. Czy na stacji BP punkty są ładowane na KK czy też można dać dotychczasową
    > kartę BP służącą jedynie do zbierania punktów?

    Sam wybierasz, na którą kartę chcesz dostać punkty. Poza tym odbierając
    nagrody na BP możesz "płacić" punktami z kilku kart.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 3. Data: 2007-04-23 17:42:34
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Sam wybierasz, na którą kartę chcesz dostać punkty. Poza tym odbierając
    > nagrody na BP możesz "płacić" punktami z kilku kart.
    maksymalnie z 7 kart

    > Tak.
    mozesz tez sprawdzic je w internecie, ale wczesniej musisz zarejestrowac
    karte na stacji i odebrac kod

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-04-23 21:37:00
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS pisze:

    > mozesz tez sprawdzic je w internecie, ale wczesniej musisz zarejestrowac
    > karte na stacji i odebrac kod

    I później jeszcze trochę poczekać zanim zweryfikują Twoją kartę w Citi
    przynajmniej ja tak miałem. Po odebraniu kodu czekałem jakiś 5 dni albo
    lepiej.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski