  • 1. Data: 2002-06-12 13:34:24
    Temat: Citi Bank
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    Wiedziony ciaglymi telefonami i ogloszeniami Citi banku, postanowilem tam
    otworzyc konto po pierwsze z ciekawosci po drugie bo poprosil mnie znajomy o
    srawdzenie ich uslug, a on to juz dysponuje odpowiedednia gotowka. Wynik
    mojego testu:
    0. Oddzialy, ostatnio zamkneli 2 jeden w centrum drugi troche dalej, chyba
    nie najlepiej im szlo. Oddzial w samym centrum ni ema obslugi kasowej
    1. Wplaty, wyplaty - rachunek otworzylem w centrum maista (Szczecin), w
    momencie otwierania rachunku nie bylo obslugi kasowej, miala sie pokazac
    gora za 2 tygodnie , ale jak sie okazalo, do tej pory nic nie ma, mozna
    wplaca w bankoamacie, ale na kase trzeba czekac przeszlo 2 dni lub wiecej
    jak w miedzyczasie wpadnie weekend. Wyplaty w bankomacie calkiem ok. Co do
    walut to syf totalny trzeba czekac jakies 3 dni zanim srodki bedea dostepne
    przy wplacie w kasie.
    Poprsotu tego nie rzoumiem, dziadostwo straszne, na walsna kase czekac tyle
    dni, niech wyszkola panienki z okienka do pracy, a nie do swiecenia oczami.
    Zeszta co do wypat to paranoja w kasie nie mozna wyplacic 135 dolarow bo
    maja tylko 50 jako najnizszy nominal.
    Jak sie placi za konto 9 zl to sorry, ale powinno byc szybciej, zreszta
    oprecentowanie tez cienizna.
    2. Oprocentowanie - dziadostwo straszne 2 procent, waluty najgorzej na
    rynku, lokaty srednio
    3. Oplaty - jedne z najwyzszych na rynku
    4. Kredyty - szkoda gadac tyle oplat, ze mala bania, a bank najchetniej
    pozycza pod zastaw lokaty, glupota straszna jak bede mial kase to nie
    potrzebuje lini na lichwiarski procent.
    5. Karta - zwyczajna Maestro, ale bardzo droga dwa zlote miesiecznie, a
    mozna taka karte miec juz za 12 zl a w czasmi wrecz darmo. czasami dzila
    czasmi, nie. Kredytowki dla wybranych, ale masa oplat ukrytych, niby zero
    przy bezgotowkowych, ale jakies 6,5 wyskakuje jak sie nia w danym miesiacu
    placi - syf
    6. Obsluga - w kazdym oddziale inna, raz trzeba cos podpisac innym razem
    nie, nie wiadomo dlaczego. Panieni nie zorietowane, a moje pytanie o karte
    kredytowa za pierwszym razem spotkalo sie tylko z burknieciem ze strony
    sprzedawcy, ze zalezy gdzie pracuje, brak konkretow. Mysla sie strasznie a
    jak spytalem o odsetki do karty to cicho uslyszalem 3 % i jeszce ciszej
    miesiecznie.
    7. Citi Gold - usluga dla wybranych, ale moj znajomy nie moze sie umowic na
    spotkanie, wyglada jakby sie wpraszal czy co, inny bank wezmie go z
    otwartymi rekami i da ubezpieczenie i mase innych rzeczy
    8. Na tle innych bankow - drogo, brak dobrej obslugi, dziwne procedury ....
    A moze wy macie innaczej, nie wiem ja sie zrazilem i na pewno nie polece
    nikomu tego banku.......... a poza tym mialem tam przeniesc dobrych
    kilkanscie tysiecy, ale zadzwonili z innego banku, chyba sie tam wybiore
    Sebastian-Marian

  • 2. Data: 2002-06-12 14:03:10
    Temat: Re: Citi Bank
    Od: "kto" <k...@g...pl>

    Podpisuje sie recami i nogami, mialem konto w HandloBanku czy jak
    to sie tam wtedy nazywalo
    ale odkad skumali sie z Citi to katastrofa, spakowalem swoje zabawki i
    przenioslem je do innej
    piaskownicy. Mialem tam nie male konto dolarowe (pare tysiakow) i od
    poczatku tego roku pieniedzy
    zaczelo ubywac (oplaty > odstki). Moim zdaniem bank do wyburzenia.

    Jacu

  • 3. Data: 2002-06-12 14:09:55
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Marian" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > 5. Karta - zwyczajna Maestro, ale bardzo droga dwa zlote miesiecznie, a
    > mozna taka karte miec juz za 12 zl a w czasmi wrecz darmo. czasami dzila
    > czasmi, nie.

    Masz jakies doswiadczenia czy piszesz zeby napisac? Mam u nich konto od sp.
    handlobanku i Maestro przez ten czas tylko raz mnie zawiodlo.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-06-12 14:13:45
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    a poza tym mialem tam przeniesc dobrych
    > kilkanscie tysiecy, ale zadzwonili z innego banku, chyba sie tam wybiore

    swoja droga przy przenoszeniu tych "kilkunastu tysiecy" otwierasz CitiOne
    gdzie masz _WSZYSTKO_ za free

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-06-12 14:14:49
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    Mam u nich konto, a przypadki miale 3 w ciagu trzech miesiecy, nie wiem czy
    tak pechowo trafilem czy co, ale nie jest to glowy powod, ze zamkne u nich
    konto. Jedyny plus ich karty, to to ze przy zgubieniu nowa karta jest za
    darmo i fakt, ze daja ja odrazu.(nie cwiczylem tego, ale tak wynika z
    cennika) A co do sp. hadlobanku, to pewnie masz te konto w citku teraz w
    promocji tj. praktycznie zero oplat za uslugi, poczekaj az zaczna cie
    kasowac.
    Pozdrawiam
    Sebastian - Marian

  • 6. Data: 2002-06-12 14:17:20
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > 0. Oddzialy, ostatnio zamkneli 2 jeden w centrum drugi troche dalej, chyba
    > nie najlepiej im szlo. Oddzial w samym centrum ni ema obslugi kasowej

    To jest chyba najwieksza paranoja tego banku !

    > Co do
    > walut to syf totalny trzeba czekac jakies 3 dni zanim srodki bedea
    dostepne
    > przy wplacie w kasie.

    Hmmm ... Kiedys tez mialem tam konto walutowe ale wplaty walut byly
    on-line...

    > Zeszta co do wypat to paranoja w kasie nie mozna wyplacic 135 dolarow bo
    > maja tylko 50 jako najnizszy nominal.

    A to druga najwieksza paranoja tego McBanku :-))

    > 4. Kredyty - szkoda gadac tyle oplat, ze mala bania, a bank najchetniej
    > pozycza pod zastaw lokaty, glupota straszna jak bede mial kase to nie
    > potrzebuje lini na lichwiarski procent.

    Dodam, ze linia kredytowa na 19,99% - cos jak pekao :-))

    > czasmi, nie. Kredytowki dla wybranych, ale masa oplat ukrytych, niby zero
    > przy bezgotowkowych, ale jakies 6,5 wyskakuje jak sie nia w danym miesiacu
    > placi - syf

    KK citi akurat sa niezle, a te 6,5zl/mc to jest ubezpieczenie bez limitu
    gornego odpowiedzialnosci i 48h przed zgloszeniem.

    > 6. Obsluga - w kazdym oddziale inna, raz trzeba cos podpisac innym razem
    > nie, nie wiadomo dlaczego. Panieni nie zorietowane, a moje pytanie o karte

    Citilinia jest jeszcze gorsza :-))

    > 7. Citi Gold - usluga dla wybranych, ale moj znajomy nie moze sie umowic
    na

    To jest calkiem niezla oferta.

    > 8. Na tle innych bankow - drogo, brak dobrej obslugi, dziwne procedury

    To taka citiprawda :-))

  • 7. Data: 2002-06-12 14:20:18
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Mam u nich konto, a przypadki miale 3 w ciagu trzech miesiecy, nie wiem
    czy
    > tak pechowo trafilem czy co,

    Tylko ich karta nie chodzila? A moze wina aklajerow ze nie bylo polaczenia?

    Jedyny plus ich karty, to to ze przy zgubieniu nowa karta jest za
    > darmo i fakt, ze daja ja odrazu.(nie cwiczylem tego, ale tak wynika z
    > cennika)

    Tak dokladnie mozesz nawet chodzic co miesiac wymieniac jak Ci uznasz ze Ci
    sie np logo zdarlo.

    A co do sp. hadlobanku, to pewnie masz te konto w citku teraz w
    > promocji tj. praktycznie zero oplat za uslugi, poczekaj az zaczna cie
    > kasowac.

    konto CitiOne - promoci nie potrzebuje bo mam wszytsko za darmo - kacznie z
    potwierdzeniami wyciagow.

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-06-12 14:23:08
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > konto CitiOne - promoci nie potrzebuje bo mam wszytsko za darmo - kacznie
    > potwierdzeniami wyciagow.

    mialo byc z potwierdzeniami przelewow i darmowa historia rachunku

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-06-12 14:23:50
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Masz jakies doswiadczenia czy piszesz zeby napisac? Mam u nich konto od sp.
    > handlobanku i Maestro przez ten czas tylko raz mnie zawiodlo.
    >
    > --
    > JaKi

    Konto w Citku mam od dwóch lat, poza paroma drobiazgami działa bez zarzutu,
    kartę mam jeszcze Cirrus (tylko do wypłat z bankomatów), nie zawidła nigdy, raz
    byłem nawet bardzo zaskoczony, gdy wypłacając pieniądze w oddziale Citka w
    Palma de Mallorca przed akceptacją wypłaty otrzymałem informację o saldzie
    konta w złotówkach, kurs przeliczeniowy pesety do złotówki, ile zostanie
    ściągnięte z mojego konta za wypłatę żądanej kwoty, po wypłacie pokazała się
    informacja, ile zostało na koncie. Jak chcą, to potarfią. Pawel

  • 10. Data: 2002-06-12 14:24:35
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    Moze i tak, ale swoja droga juz kiedys byl pots na temat tego typu rachunku
    i jak wszystko jest za darmo. Swoja droga lubie jak moje pieniadze na mnie
    pracuja (fundusze inwestycyjne itp) A na rachunku gora 6000-7000.