  • 11. Data: 2013-03-20 08:02:54
    Temat: Re: Citi - Fotokasa edycja 2
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu wtorek, 19 marca 2013 19:13:48 UTC+1 użytkownik mx napisał:

    > Ogromne podzi�kowania
    > 100% trafna rada. Aplikacja zainstalowana, uaktualniona, kody czyta. To
    > forum zna�em, ale dawno nie zagl�da�em.
    > Oto si�a usenetu, u�ytkownik "ls" w pierwszej rundzie pokona� przez nokaut
    google i binga.

    He he - ja akurat szukalem i znalazlem w google ;)
    Fajnie, ze tablet czyta Ci kody - mnie akurat nie czyta, chyba ze wzgledu na niska
    rozdzielczosc matrycy tabletowego aparatu.
    Pstrykam zwyklym aparatem, wyswietlam na ekranie kod i wtedy juz tablet nie robi
    problemu.
    Milego fotokasowania 10%!

    --
    pozdr.
    ls

  • 12. Data: 2013-03-20 19:19:42
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]

    >na niska rozdzielczosc matrycy tabletowego >aparatu.
    >Pstrykam zwyklym aparatem, wyswietlam na ekranie kod i wtedy juz tablet nie

    Reasumując, Citi czyta bezpośrednio z pdf-a na ekranie (po lekkim
    powiększeniu) C+, TP i PGNiG. Z papierowej faktury nie daje rady. Sprytny
    też mi odczytał, szkoda, że adres i swoje dane trzeba dopisywać ręcznie. Z
    generatora też obie aplikacje bez problemów, jak ustawiłem 500x500. Mogę
    dzielić faktury na dowolne kawałki, a za gaz ~2000 to na wszystkie promocje
    wystarczy. Ten sam nr rachunku nie będzie problemem, mam nadzieję.

  • 13. Data: 2013-03-20 19:30:05
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu środa, 20 marca 2013 19:19:42 UTC+1 użytkownik mx napisał:

    > Reasumuj?c, Citi czyta bezpo?rednio z pdf-a na ekranie (po lekkim
    >
    > powi?kszeniu) C+, TP i PGNiG. Z papierowej faktury nie daje rady. Sprytny
    >
    > te? mi odczyta?, szkoda, ?e adres i swoje dane trzeba dopisywa? r?cznie. Z
    >
    > generatora te? obie aplikacje bez problem?w, jak ustawi?em 500x500. Mog?
    >
    > dzieli? faktury na dowolne kawa?ki, a za gaz ~2000 to na wszystkie promocje
    >
    > wystarczy. Ten sam nr rachunku nie b?dzie problemem, mam nadziej?.

    Za ten gaz dostaniesz jeden zwrot, bo w regulaminie napisali:

    ====================
    Kwota zwrotu naliczana jest od płatności za każdy pojedynczy rachunek wystawcy. W
    przypadku dokonania wielokrotnej płatności za ten sam rachunek, kwota zwrotu zostanie
    naliczona tylko od pierwszej płatności za rachunek. Zastrzeżenie, o którym mowa w
    zdaniu poprzednim nie dotyczy rachunków opłacanych okresowo (o uwzględnieniu zwrotów
    decydować będzie tytuł płatności - np. "czynsz - opłata za styczeń/luty itd.").
    ====================

    Ja załatwiam to za pomocą czynszu dzielonego na wymagane części i opisanego kolejnymi
    miesiącami. W email wysyłam im skan tego samego zestawienia ze spółdzielni. Jak dotąd
    działało :-)

    pzdrwm
    luc

  • 14. Data: 2013-03-25 18:18:13
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    "luc" wrote in message news: Mog?

> [...]
    >kolejnymi miesiącami. W email wysyłam im skan tego samego zestawienia ze

    To warunki Sprytnego, tylko 3 rachunki do 29.03 (Woda, Prąd, C+). W
    Fotokasie mamy "za każdą transakcję" i termin aż do 30.04, ale tylko do
    Orange i PGNiG mogę. Muszę podzielić na 5x200, reszta i tak przez Sprytnego
    pójdzie.

  • 15. Data: 2013-04-01 22:10:23
    Temat: Re: Citi - Fotokasa edycja 2 - Wielkanocne problemy
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >"ls" wrote in message news:

    >No wiec musisz sciagnac z sieci stosowny apk i zainstalowac recznie, po
    >odpaleniu sam sie zaktualizuje. Sa lekkie problemy z dzialaniem, ale do
    >przezycia.
    >W efekcie obie edycje Fotokasy na SGT 2 10.1 mam pozytywnie zaliczone.
    >Jak sie pospieszysz, jeszcze sie zalapiesz i tablet choc w czesci zapracuje
    >na swoj byt ;)

    Dawno, dawno temu za siedmioma bankami:

    Apk-a zainstalowałem (v 1.0.1), zaraz się zaktualizował (v. 0.0.12) i
    wszystko grało i buczało, skanowało i płaciło.

    Dzisiaj, w ten Sypki Poniedziałek fotokasuje, a tu zonk, woła o aktualizację
    ale nie aktualizuje!
    Z tego niby-droida w lapku nowego apk-a już samodzielnie wypatroszyłem (v.
    2.0.1) i wielkanocny cud zmartwychwstania, znowu działa!

    Ale to nie koniec, PGNiG dziś dostarczył ekofakturę, zmienił nr klienta i nr
    rachunku. I niestety nie działa, rachunku nie akceptuje. Zasada taka jak w
    Sprytnym, albo mają rachunek w bazie, albo płacić nie można. To parodia, ale
    i stare i nowe rachunki PGNiG ma w Citi Handlowym. Kto to ogarnie?

  • 16. Data: 2013-04-11 18:41:20
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    >w Sprytnym, albo mają rachunek w bazie, albo płacić nie można. To parodia,
    >ale i stare i nowe rachunki PGNiG ma w Citi Handlowym. Kto to ogarnie?

    To się w ch... nie mieści.
    Jak już zdecydowałem się płacić na stary rachunek, to też nie akceptują.
    Nowy też nadal nieważny. Komunikat identyczny:
    "Błąd
    Kod nie jest obsługiwany przez Fotokasę. Jeżeli wystawca faktury jest na
    Twojej liście odbiorców przelewów, możesz wykonać standardowy przelew perz
    Citi Mobile"

    Jest, a jakże, tylko nici z promocji i stówki.

    Dzwoniłem ze trzy razy na Cipki Line, ich rady:
    =zmienić w citi nr konta przypisanego do PGNiG - zrobiłem,
    =PGNiG złe kody generuje, ja że dobre bo inne skanery czytają i wszystko
    jest jak dawniej tylko nr konta i faktury inne,
    =z oporami połączyli mnie z tzw. działem technicznym - facet mówi że mieli
    problemy ale usunęli, poczekać to sprawdzi. Czekałem nie długo, rozłączyli
    mnie!
    =reklamacji na stratę stówki nie przyjęli
    =z zemsty, dla mniej zorientowanych podaję bezpłatny telefon do tych cipek.
    Można dzwonić w każdej sprawie
    800 224 653

  • 17. Data: 2013-05-13 13:38:20
    Temat: Re: Citi - Fotokasa edycja 2 - Majowy sukces
    Od: "mx" <mx1@@os.pl>

> [...]
    >w Sprytnym, albo mają rachunek w bazie, albo płacić nie można. To parodia,
    >ale i stare i nowe rachunki PGNiG ma w Citi Handlowym. Kto to ogarnie?

    Po ok. 2 tygodniach jednak to ogarnęli, poszła płatność ratalna za gaz po
    200, jeszcze w terminie. Nie robili problemów, zwrot łączny 100.00 PLN