  • 11. Data: 2007-05-23 09:56:20
    Temat: Re: Citi Gold
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Troche to malo, skoro w innych bankach trzeba miec tyle miesiecznie.
    >
    > --
    > Mithos

    1200 zł rocznie nie.......200 zł miesięcznie, chyba lepiej nie udało się
    wynegocjować, nie biorę pod uwagę osób, które płacą za kartę 0 zł bez
    względu na obroty, bo takie również istnieją ;-)

    pozdr.
    RobertS

  • 12. Data: 2007-05-23 10:41:52
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Mithos pisze:

    > Troche to malo, skoro w innych bankach trzeba miec tyle miesiecznie.

    To zależy w końcu od banku.
    ING, dla przykładu 100, 500, 1000 w zależności od karty. A Raiffeisen
    1000, 1500, 2000.
    Citi jest dosyć elastyczne i bierze pod uwagę rozmaite czynniki.
    Szarą visę zwolnili dożywotnio z opłat i może słusznie, bo obroty na
    niej zasadniczo są. Ale dali nam kiedyś nieproszeni żółtego mastera,
    którego używamy od wielkiego dzwonu i wyłącznie do transakcji
    podwyższonego ryzyka. Nawet jej w domu nie trzymamy, bo po co. Co rok im
    mówimy, że rezygnujemy, a oni co rok i *na rok* nas zwalniają. Obawiam
    się, że w zeszłym roku obciążenia nie przekroczyły 500$. Zwolnili. Widać
    nie tylko obrót się liczy.
    Ostatnio nawet Citi było tak hojne, że przysłało nam w prezencie zestaw
    do wina. Muszę przyznać, że sprawił mi większą frajdę, niż farbki do
    jajek od Lukasa...

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 13. Data: 2007-05-24 05:40:52
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "yayco" <y...@n...pl> wrote in message

    > Ostatnio nawet Citi było tak hojne, że przysłało nam w prezencie zestaw do
    > wina. Muszę przyznać, że sprawił mi większą frajdę, niż farbki do jajek od
    > Lukasa...

    Hm, jak masz karte juz 10 lat to chyba nic dziwnego, ze zwalniaja z oplaty.
    Po co tracic klienta, ktorego zna sie tak dobrze...

    MK

  • 14. Data: 2007-05-24 05:50:01
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RobertS" <b...@p...pl> wrote in message
    pl...

    > nie ma, zadbaj lepiej o to, abys nie placil oplaty rocznej, karta gold NIC
    > Ci nie da...

    Kiedys pokazujac taka karte mozna bylo zaparkowac na specjalnie wyznaczonych
    miejscach przy niektorych oddzialach. Wierz mi, ze w Warszawie to juz cos
    :). Teraz pewnie platyne trzeba miec.
    Np. mBank dla osob majacych Goldy ma nizsze oprocentowanie limitu
    kredytowego.
    Czesto na zolte karty dostaje sie wyzsze rabaty (Citi, millennium,
    Raiffeisen).
    Tak wiec jakies zalety sa, ale nie kazdemu moze to byc potrzebne.

    MK