  • 41. Data: 2007-04-12 10:33:54
    Temat: Re: Citi KK
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    krzysn <k...@c...pl> napisał(a):
> [...]

    te naprawy domowe, konsultacje lekarskie to jeden wielki pic, poczytaj OWU
    kiedy mozna skorzystac, kiedy nie i dlaczego;
    IMHO nie warto brac kk dla ww. uslug, bo nie wiadomo czy kiedykolwiek z
    nich skorzystasz?

    z drugiej strony po co wnioskujesz o karte, z ktorej nie masz zamiaru
    korzystac? w takiej opcji po roku bedziesz musial zaplacic 290zl, bo bank
    nie zwolni Cie z oplaty...

    kawalek plastyku do klasera?

    pozdr.
    RobertS

  • 42. Data: 2007-04-12 10:57:56
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > z drugiej strony po co wnioskujesz o karte, z ktorej nie masz zamiaru
    > korzystac? w takiej opcji po roku bedziesz musial zaplacic 290zl, bo bank
    > nie zwolni Cie z oplaty...
    >
    > kawalek plastyku do klasera?

    Ale swiadomosc ze posiadam "golda" i moge go uzyc - bezcenna!

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 43. Data: 2007-04-12 12:25:01
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...

> [...]
    > kiedy mozna skorzystac, kiedy nie i dlaczego;
    > IMHO nie warto brac kk dla ww. uslug, bo nie wiadomo czy kiedykolwiek z

    ale moze skorzystam ? :-)
    np. NNW jest ciekawe

    > z drugiej strony po co wnioskujesz o karte, z ktorej nie masz zamiaru
    > korzystac? w takiej opcji po roku bedziesz musial zaplacic 290zl, bo bank
    > nie zwolni Cie z oplaty...

    karte mi wciskaja, de facto jej nie potrzebuje, mam 3 inne KK

    > kawalek plastyku do klasera?

    tez ;-) No i jak ktos stwierdzil swiadomosc posiadania golda ;-)

  • 44. Data: 2007-04-12 19:27:13
    Od: " r3d3" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    yayco <y...@n...pl> napisał(a):

    > Atrakcji jeszcze nikt nie widział, a płacić za nie raczej nie warto
    > (moim zdaniem)

    Moze i nie warto ale tutaj masz je za darmo. 6,50 to nie za te "atrakcje", o
    ktorych mowa tylko za "ubezpieczenia". "Atrakcje" to w tym wypadku uslugi
    assistance (czy jakos tak) i chcesz czy nie, na zlotej karcie masz je fri.

    BTW, karto-posiadacz mialby trudnosc ze skorzystaniem z creditshield - to
    raczej dla zrozpaczonej rodziny ;)

    Pozdr,
    r3d3