  • 11. Data: 2009-09-15 12:21:40
    Temat: Re: Citi KK BP - co dalej po przejsciu na Payback?
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 15 Wrz, 00:44, darnok <d...@a...spam.ch>
    wrote:

    > Moim zdaniem powinni sie wziac za Payback, bo inaczej duzo ludzi sie od
    > nich wyniesie. Co prawda sam myslalem o przeniesieniu karty do Miles and
    > More... ale jednak czesciej tankuje niz latam :)

    Weź M&M ! Im będzie nas więcej ty może karta będzie tańsza..;-)

  • 12. Data: 2009-09-15 13:23:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 15 Sep 2009 05:21:40 -0700, szczurwa napisał(a):

    > Weź M&M ! Im będzie nas więcej ty może karta będzie tańsza..;-)

    Obniżki w citi? hmmm ;)

    Xenocide

  • 13. Data: 2009-09-15 16:29:33
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    l.googlegroups.com...
    wrote:

> [...]
    > More... ale jednak czesciej tankuje niz latam :)

    >Weź M&M ! Im będzie nas więcej ty może karta będzie tańsza..;-)

    A jest mozliwosc w Citi bezproblemowej zamiany motokarty Citi na karte M&M z
    zachowanym limitem ?

  • 14. Data: 2009-09-15 18:03:17
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    sensei pisze:
    > A jest mozliwosc w Citi bezproblemowej zamiany motokarty Citi na karte
    > M&M z zachowanym limitem ?

    Można to załatwić jednym telefonem. Tylko punkty przepadną :)

    --
    Mithos

  • 15. Data: 2009-09-15 18:25:32
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Mithos wrote:

    > Można to załatwić jednym telefonem. Tylko punkty przepadną :)

    A skąd... Punkty możesz sobie "przelać" na inną kartę na dowolnej stacji
    BP. No, w każdym razie możesz do jutra, bo co będzie potem to nie
    wiadomo... :-)

    --
    MiCHA

  • 16. Data: 2009-09-15 18:28:29
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
    > A skąd... Punkty możesz sobie "przelać" na inną kartę na dowolnej stacji
    > BP. No, w każdym razie możesz do jutra, bo co będzie potem to nie
    > wiadomo... :-)

    Tylko trzeba to zrobić przed zgłoszeniem, bo inaczej przepadną od razu.
    Ja przelałem swoje punkty przed rezygnacja z KK Citi BP na czyjąś kartę.

    --
    Mithos

  • 17. Data: 2009-09-15 18:42:23
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "darnok" <d...@a...spam.ch> wrote in message

    Widziałem nowy katalog Payback. Nie wnikałem co w nim jest, ale sam katalog
    mega-cienki (mało stron).

  • 18. Data: 2009-09-15 18:57:01
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    > Można to załatwić jednym telefonem. Tylko punkty przepadną :)

    naprawde? dostane nową karte bez pisania wniosku? moze nawet powitalne
    punkty M&M dostane ? ;-)
    czy bezplatna Motokarte pozostanie bezplatna po zamianie na M&M?

  • 19. Data: 2009-09-15 19:24:32
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    MarekZ wrote:

    > Widziałem nowy katalog Payback.

    A gdzie?

  • 20. Data: 2009-09-15 19:30:25
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote in message

    > A gdzie?

    Na stacji BP. Bo dziś jeszcze brałem latarkę ze starego katalogu i pani mi
    przy okazji pokazała nowy.