  • 1. Data: 2012-06-09 12:49:53
    Temat: [Citi] KK World
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Od miesiąca mam wydaną przez City KK MasterCard World. 5-go miał przyjść
    wyciąg i wciąż go nie ma... Czy często przysyłają wyciągi z opóźnieniem, a
    jeśli tak to jak dużym? I jeszcze jedno - dokonując aktywacji karty
    aktywowałem na infolinii możliwość wykonywania transakcji internetowych
    (chodzi o możliwość otrzymywania SMS-ów potwierdzających transakcję). Jednak w
    praktyce okazało się, że nie aktywowano mi tej usługi. Wcześniej wydawało się,
    że City jest "przyzwoitym" bankiem, z kompetentną obsługą... Myliłem się?

  • 2. Data: 2012-06-09 16:02:33
    Temat: Re: [Citi] KK World
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sat, 09 Jun 2012 10:49:53 +0000, wrote:

    > Od miesiąca mam wydaną przez City KK MasterCard World. 5-go miał przyjść
    > wyciąg i wciąż go nie ma... Czy często przysyłają wyciągi z opóźnieniem,

    Podejrzewam, że 5 miał być wystawiony wyciąg, nie przyjść. Więc wystawili
    go 5, wysłali może dzień później -- w poniedziałek powinieneś go dostać.
    Zmień na internetowe, nie będziesz się niecierpliwił.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 3. Data: 2012-06-09 16:12:45
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > .
    > Zmień na internetowe, nie będziesz się niecierpliwił.

    Dzięki za odpowiedź. Otóż właśnie powinienem dostać wyciąg e-mailem, dlatego
    mnie to opóźnienie trochę niepokoi... Ale to dopiero pierwszy wyciąg, więc nie
    wiem jeszcze, jakie jest opóźnienie. Mam też kartę Carrefourową - wyciągi
    przychodzą na e-mail dzień po wygenerowaniu, bez opóźnień.

  • 4. Data: 2012-06-09 16:46:49
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Dzięki za odpowiedź. Otóż właśnie powinienem dostać wyciąg e-mailem,
    >dlatego
    >mnie to opóźnienie trochę niepokoi...

    A zalogować się i sprawdzić nie łaska?

  • 5. Data: 2012-06-09 16:54:13
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    mx <@m...@o...pl@> napisał(a):

    > A zalogować się i sprawdzić nie łaska?

    Gdzie się zalogować??? Nie mam konta w Citi.

  • 6. Data: 2012-06-09 17:05:52
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 9 Jun 2012 14:54:13 +0000 (UTC), a...@N...gazeta.pl wrote:

    > Gdzie się zalogować??? Nie mam konta w Citi.

    Do Citibank Online, nie trzeba mieć konta.

    Tutaj jest regularne logowanie:
    https://www.citibankonline.pl/PLGCB/JPS/portal/Signo
    nLocaleSwitch.do?locale=pl_PL
    ale Ty będziesz musiał zacząć tutaj:
    https://www.citibankonline.pl/PLGCB/JSO/reg/Setup.do

    W systemie będziesz mógł sobie pobrać wyciąg bez czekania na maila. Wyciąg
    pobrany z bankowości internetowej będzie niezabezpieczony hasłem, w
    przeciwieństwie do tego wysyłanego mailem, co przynajmniej dla mnie jest
    dużo wygodniejsze.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 7. Data: 2012-06-09 18:07:44
    Od: Ebald <e...@i...pl>

    W dniu 2012-06-09 12:49, a...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
    > Od miesiąca mam wydaną przez City KK MasterCard World. 5-go miał przyjść
    > wyciąg i wciąż go nie ma...

    Ja mam wyciągi na 1 km w tym miesiącu przyszedł wczoraj 8 dni spóźnienia
    tylko:)
    Ebald

  • 8. Data: 2012-06-09 18:16:46
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> napisał(a):

    > Tutaj jest regularne logowanie:
> [...]

    Podziękował! :)
    Jasne, że tak jest lepiej: samemu zajrzeć zamiast czekać na wyciąg , trzeba
    tylko wiedzieć, że da-się.

  • 9. Data: 2012-06-10 09:39:54
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sat, 09 Jun 2012 17:05:52 +0200, Marcin Mokrzycki wrote:

> [...]
    > Wyciąg pobrany z bankowości internetowej będzie niezabezpieczony hasłem,
    > w przeciwieństwie do tego wysyłanego mailem, co przynajmniej dla mnie

    Wyciągi na mejlu pojawiają się tego samego dnia, co w systemie. I tak,
    zwykle 2-3 dni po dniu zamknięcia.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 10. Data: 2012-06-11 08:55:54
    Temat: Re: KK World
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Cze, 09:39, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Wyciągi na mejlu pojawiają się tego samego dnia, co w systemie. I tak,
    > zwykle 2-3 dni po dniu zamknięcia.

    Zalezy.
    ja sie poddalem po kilku probach, aktywxcjach i dezaktywacjach
    wysylania wyciagow na maila - wg citiphone wszystko prawidlowo - a nie
    dochodza (nawed do spamu). konto mail na wp.pl

    Poddalem sie i loguje sie po prostu do systemu i sciagam pdf.