  • 1. Data: 2011-03-16 09:27:59
    Temat: Citi - KK - upierdliwe telefony
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Witam,

    KK wydana w styczniu, z niskim limitem 3 tys PLN. Wzieta do niej KK
    dodatkowa. Z racji tego ze karta ma sluzyc do codziennych wydatkow sporo
    transakcji na obydwu kartach i lacznie z przelewami z karty zadluzenie
    jest ciagle prawie bliskie maksymalnemu. Ale karta uzywana normalnie,
    bez przekraczania salda. Po wyciagu splacana w GP.
    Od dluzszego juz czasu kilka razy w tygodniu telefony z Citi, prosba o
    autoryzacje data urodzenia i informowanie ze "prosimy o rozwazne
    korzystanie z karty" lub informacje - "przypominamy ze zadluzenie na
    karcie wynosi tyle a tyle".
    Czy to jakas nowa praktyka?
    Na pytanie po co to robia - informacja, ze to zgodne z ich procedura,
    regulamnem i moga dzwonic i informowac.

    Ja rozumiem ze jesli podejrzewali by jakies lewe czy nietypowe
    transakcje, ale karty wykorzystywane tylko w PL, w supermarkecie,
    sklepach osiedlowych, automatach biletowych oraz przelewy za rachunki.
    Do tego limit KK smiesznie niski. Splaty terminowe po wygenerowaniu
    wyciagu, wiec raczej dziwne. Skoro wydali karte z takim limitem to chyba
    nie powinno byc dla nich dziwne ze z takiego limitu sie korzysta.

    Ktos rowniez zaobserwowal podobne zachowanie Citi? Kiedy im to przejdzie
    - bo staje sie to mocno upierdliwe.
    Oczywiscie skonczy sie to zapewne ignorowaniem telefonow i odmowa
    autoryzacji, ale ryzyko jest ze kiedys mogliby dzwonic w waznej sprawie...

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 2. Data: 2011-03-16 09:42:08
    Temat: Re: Citi - KK - upierdliwe telefony
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-16 10:27, darnok pisze:

> [...]
    > autoryzacje data urodzenia i informowanie ze "prosimy o rozwazne
    > korzystanie z karty" lub informacje - "przypominamy ze zadluzenie na

    Do mnie dzwonili z ofertami - średnio raz w tygodniu. Aż przestałem się
    autoryzować "nie podaję takich danych przez telefon" i na tym rozmowa
    się kończy.

    > Na pytanie po co to robia - informacja, ze to zgodne z ich procedura,
    > regulamnem i moga dzwonic i informowac.

    To niech informują, ja im żadnych danych swoich przez telefon nie podaję.

    > Ktos rowniez zaobserwowal podobne zachowanie Citi? Kiedy im to przejdzie
    > - bo staje sie to mocno upierdliwe.

    Jak się autoryzowałem, to dzwonili co tydzień z tym samym (wzięcie
    kredytu z karty). Jak przestałem się autoryzować, to podzwonili kilka
    razy i teraz robią to mniej więcej raz w miesiącu, ale długo nie
    rozmawiamy :)

    > Oczywiscie skonczy sie to zapewne ignorowaniem telefonow i odmowa
    > autoryzacji, ale ryzyko jest ze kiedys mogliby dzwonic w waznej sprawie...

    Trudno, ich strata.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-03-16 10:21:30
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Do mnie wydzwaniają, żeby przypomnieć, że dzięki aktywnemu korzystaniu z
    konta nie ma opłaty za prowadzenie konta i czy jestem pewien, że wpływy
    zsumują się do wymaganych 1500 PLN. SMSów też nie szczędzą.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 4. Data: 2011-03-16 10:40:48
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Uzytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisal w
    wiadomosci news:ilpvr4$d0b$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Oczywiscie skonczy sie to zapewne ignorowaniem telefonow i odmowa
    > autoryzacji, ale ryzyko jest ze kiedys mogliby dzwonic w waznej sprawie...

    Ja wzialem u nich karte Jubileuszowa, bo podobno na zawsze bezplatna.
    Rzadko z niej korzystam, jest to moja KK rezerwowa. Dzwonili nieraz z
    numerów zastrzezonych i koniecznie chcieli zebym sie autoryzowal. Zawsze
    pytalem w jakim celu. I zawsze taka sam odpowiedz , ze maja dla mnie
    specjalna oferte.
    Zawsze ich pytalem , czy nie jest to jakis problem z karta. Jezeli nie, to
    wyjasniam im , ze autoryzowac to ja sie moge, jak zaczna traktowac powaznie
    klienta i dzwonic z numerów z identyfikacja. Czemu nawet badziewny Open
    Finance moze , a oni nie?Nie mam zwyczaju podawac swoich danych nie majac
    pewnosci, ze rozmawiam z bankiem.
    Po pewnym czasie przestali dzwonic.
    Mam swiety spokój.

    wiatrak

  • 5. Data: 2011-03-16 10:48:15
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 16 Mar 2011 11:40:48 +0100, wiatrak napisał(a):

    > Dzwonili nieraz z
    > numerów zastrzezonych i koniecznie chcieli zebym sie autoryzowal

    Dodam, że na szczęście mój operator komórkowy parę dni temu wdrożył
    usługę blokowania połączeń z numerów anonimowych.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2011-03-16 11:18:53
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości >
    > Dodam, że na szczęście mój operator komórkowy parę dni temu wdrożył
    > usługę blokowania połączeń z numerów anonimowych.

    Domniemuję, że posiadasz numer w orange ;-)

  • 7. Data: 2011-03-16 11:21:38
    Od: "Piotr Galka" <p...@C...pl>

> [...]

    > autoryzacje data urodzenia i informowanie ze "prosimy o rozwazne
    > korzystanie z karty" lub informacje - "przypominamy ze zadluzenie na

    Zapytalem kiedys KNF, czy to jest normalne, ze bank dzwoni i chce abym sie
    autoryzowal.
    Dostalem taka odpowiedz:
    ---------
    Uprzejmie informuje, ze ze wzgledów bezpieczenstwa wydaje sie, iz takie
    praktyki nie powinny miec miejsca. Zasadnym byloby w tej sytuacji zwrócic
    sie w tej sytuacji do banku z uwaga na niestosownosc takiego postepowania.

    Z powazaniem,
    DEPARTAMENT OCHRONY KLIENTÓW
    Urzad Komisji Nadzoru Finansowego
    Tel. 0 22 262 40 54
    Fax. 0 22 262 40 74
    Email d...@k...gov.pl
    ---------

    Przeslalem ten mail do banku (to byl Polbank) i jak reka odjal.
    P.G.

  • 8. Data: 2011-03-16 11:25:45
    Od: "Piotr Galka" <p...@C...pl>

    Uzytkownik "Piotr Galka" <p...@C...pl> napisal w
    wiadomosci news:4d809d62$1@news.home.net.pl...

    > Zapytalem kiedys KNF, czy to jest normalne, ze bank dzwoni i chce abym sie
    > autoryzowal.

    Uzupelnie:
    Moje pytanie dotyczylo pelnej autoryzacji. Czyli cos oferuja, zgadzam sie i
    wtedy pelna autoryzacja (jedynie o PIN do karty nie pytali).
    P.G.

  • 9. Data: 2011-03-16 11:26:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-16 12:21, Piotr Galka pisze:

    > Przeslalem ten mail do banku (to byl Polbank) i jak reka odjal.
    > P.G.

    Przestali dzwonić w ogóle, czy tylko do Ciebie?

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2011-03-16 11:28:54
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > Przestali dzwonić w ogóle, czy tylko do Ciebie?

    A skąd mam wiedzieć ?
    P.G.