-
21. Data: 2011-03-16 15:17:44
Temat: Re: Citi - KK - upierdliwe telefony
Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
Elo
Jacek Osiecki napisał(a) :
>> Czemu nawet badziewny Open
>> Finance moze , a oni nie?Nie mam zwyczaju podawac swoich danych nie majac
>> pewnosci, ze rozmawiam z bankiem.
>
> Jak trzeba, to się autoryzują. Gdy dzwoni prawdziwy Citi w ważnych sprawach
> to jest identyfikacja numeru.
Wyświetlany numer to żaden dowód. Obecnie nie ma najmniejszych
problemów, żeby rozmówcy wysyłać dowolny numer.
Na to jest jedna rada - nigdy żadnych wrażliwych danych nie
przekazywać dzwoniącym osobom.
--
Pozdrawiam
Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3
[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się
wszystkie możliwości.]
-
22. Data: 2011-03-16 15:28:14
Temat: Re: Citi - KK - upierdliwe telefony
Od: neoniusz <n...@j...org>
W dniu 11-03-16 16:17, Zbynek Ltd. pisze:
> Na to jest jedna rada - nigdy żadnych wrażliwych danych nie
> przekazywać dzwoniącym osobom.
Albo w ogole nie placic nigdzie KK, bo przeciez sprzedawca moze
zapamietac numer karty.
-
23. Data: 2011-03-16 15:41:21
Temat: Re: Citi - KK - upierdliwe telefony
Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
neoniusz napisał(a) :
> W dniu 11-03-16 16:17, Zbynek Ltd. pisze:
>> Na to jest jedna rada - nigdy żadnych wrażliwych danych nie
>> przekazywać dzwoniącym osobom.
>
> Albo w ogole nie placic nigdzie KK, bo przeciez sprzedawca moze
> zapamietac numer karty.
Płacąc kartą, to TY wybierasz drugą stronę.
Odbierając telefon stajesz się podmiotem inicjującego.
--
Pozdrawiam
Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3
[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się
wszystkie możliwości.]
-
24. Data: 2011-03-16 17:51:17
Temat: Re: Citi - KK - upierdliwe telefony
Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>
W dniu 2011-03-16 10:27, darnok pisze:
> Ktos rowniez zaobserwowal podobne zachowanie Citi? Kiedy im to przejdzie
> - bo staje sie to mocno upierdliwe.
W przeciwieństwie do większości ja nie mam z nimi żadnego kłopotu.
Zgód marketingowych przy wyrabianiu karty nie wyrażałem, miałem
jeden telefon z "specjalną" ofertą i pytaniem czy jednorazowo zgodę
wyrażę. Nie wyraziłem. Potem jeszcze jeden telefon którego nie
odebrałem. I nic więcej.
-
25. Data: 2011-03-16 18:49:48
Temat: Re: Citi - KK - upierdliwe telefony
Od: Paweł <r...@1...0.0.1>
Jarek Andrzejewski wrote:
> On Wed, 16 Mar 2011 10:27:59 +0100, darnok
> <d...@a...spam.ch> wrote:
>
>>Od dluzszego juz czasu kilka razy w tygodniu telefony z Citi, prosba o
>>autoryzacje data urodzenia i informowanie ze "prosimy o rozwazne
>
> dzwonią z zastrzeżonego numeru? Włącz ACR i miej z głowy.
> Ja tak zrobiłem, jak ciągle chcieli mi "rozkładać na raty" albo "dawać
> dodatkową gotówkę" (ostatnio 114 tys. :-)
tez to mialem w citi (karta uzywana aktywnie i splacana w terminie),
dwa razy w miesiacu dzwonili jak nic z ta sama propozycja. kilka razy
sie autoryzowalem, bo nie chcieli bez tego powiedziec w jakiej sprawie
dzwonia (a noz widelec fraud i chec blokady karty?), ale zawsze chodzilo
o spam. w koncu poprosilem panne o autoryzacje, odpowiedziala,
ze nie ma mozliwosci bo maja takie procedury, wiec zakonczylem rozmowe.
od tamtej pory juz nikt nie zadzwonil, karta poki co dziala.
-
26. Data: 2011-03-16 19:00:54
Temat: Re: Citi - KK - upierdliwe telefony
Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>
Dnia Wed, 16 Mar 2011 10:42:08 +0100, Liwiusz napisał(a):
> Jak się autoryzowałem, to dzwonili co tydzień z tym samym (wzięcie
> kredytu z karty).
Do mnie też. Teraz, po prośbie o autoryzację, odpowiadam, że jeśli dzwonią
w sprawie rozłożenia zadłużenia karty na raty, to spłacę jak zwykle w
terminie, a podawać daty urodzenia mi się nie chce. Tu rozmowa się kończy.
:)
AK