  • 1. Data: 2009-03-10 12:27:45
    Temat: Citi LOT
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Citibank dziś po raz drugi w ostatnim czasie zaatakował mnie ofertą
    telefoniczną karty LOT, na ten sam numer telefonu. Po raz drugi także
    rozmowa zakończyła się tak samo, po moim oświadczeniu, że mam już karrtę
    Citi BP i podaniu jej limitu, okazało się, że nie mogą mi jednak
    zaproponować kolejnej karty.

    Ciekawe czy zadzwonią po raz trzeci.

    marekz

  • 2. Data: 2009-03-10 14:13:21
    Temat: Re: Citi LOT
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > rozmowa zakończyła się tak samo, po moim oświadczeniu, że mam już karrtę
    > Citi BP i podaniu jej limitu, okazało się, że nie mogą mi jednak

    Chyba nie zdarza, bo LOT stracil plynnosc finansowa i stoi nad
    przepascia...jego dni sa policzone.....

  • 3. Data: 2009-03-10 14:44:26
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "Virck" <V...@v...net> wrote in message

    > "MarekZ" <m...@i...pl> wrote in message

    > Chyba nie zdarza, bo LOT stracil plynnosc finansowa i stoi nad
    > przepascia...jego dni sa policzone.....

    Nie ma większego znaczenia, jest to karta programu Miles & More.

    k.

  • 4. Data: 2009-03-10 15:09:59
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 10 Mar, 13:27, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > rozmowa zakończyła się tak samo, po moim oświadczeniu, że mam już karrtę
    > Citi BP i podaniu jej limitu, okazało się, że nie mogą mi jednak

    Kiedyś byli bardziej bezpośredni. Mnie po prostu przysłali kolejną
    złotą kartę wraz z umową do podpisania i odesłania. To było we
    wrześniu 2003. Wetknięta karta miała limit 10000 PLN.

  • 5. Data: 2009-03-10 15:59:53
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    "MarekZ" <m...@i...pl> writes:

> [...]
    > mam już karrtę Citi BP i podaniu jej limitu, okazało się, że nie
    > mogą mi jednak zaproponować kolejnej karty.

    Czy da się tam przenieść[*] kartę?

    [*] Pod pojęciem "przenieść" mam na myśli zamknięcie karty w innym banku,
    ale bez dostarczania tony zaświadczeń z miejsca pracy.

    --
    jimmij

  • 6. Data: 2009-03-10 16:28:45
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "jimmij" <j...@j...jj> napisał w wiadomości

    > Czy da się tam przenieść[*] kartę?

    Nie da się. Natomiast mnie się udało otrzymać tam KK odmawiając podawania
    źródła dochodów, tzn.wszędzie zostało we wniosku wpisane "inne" albo "nie
    dotyczy". Przy czym było to jeszcze przed banko-histerią, teraz pewnie to
    niemożliwe.

    marekz

  • 7. Data: 2009-03-10 16:37:50
    Od: mirekm <m...@g...pl>

    Virck pisze:

    > Chyba nie zdarza, bo LOT stracil plynnosc finansowa i stoi nad
    > przepascia...jego dni sa policzone.....

    Pocieszenie, że przynajmniej Citigroup jest w wyśmienitej kondycji.

    pozdrawiam,

    mirek

  • 8. Data: 2009-03-10 17:51:26
    Od: m...@i...pl

> [...]
    > rozmowa zakończyła się tak samo, po moim oświadczeniu, że mam już karrtę
    > Citi BP i podaniu jej limitu, okazało się, że nie mogą mi jednak

    To nie bank dzwoni. Korzystaja z bazy M&M i nie wiedza kto ma karte, a
    kto nie. chciaz wg. mnie mogliby to sprawdzic wykluczajac osoby, ktore
    dostaja mile premiowe od Citi.
    Do mnie dzwonili tylko raz.

    MK

  • 9. Data: 2009-03-10 17:57:30
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    To nie bank dzwoni. Korzystaja z bazy M&M i nie wiedza kto ma karte, a
    kto nie. chciaz wg. mnie mogliby to sprawdzic wykluczajac osoby, ktore
    dostaja mile premiowe od Citi.
    Do mnie dzwonili tylko raz.

    Wiem, mówią, że mają dane z bazy M&M. Spektakularne wydało mi się tylko to,
    że zadzwonili dwa razy w to samo miejsce w odstępie kilku dni. I ja nie mam
    KK Citi LOT, mam kartę Citi BP i to też dwukrotnie wykluczyło możliwość
    skorzystania z oferty, z którą zadzwonili, czyli chyba(?) wszystkie karty
    Citi wykluczają taką możliwość.

    marekz

  • 10. Data: 2009-03-10 18:13:47
    Od: m...@i...pl

    On 10 Mar, 18:57, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > KK Citi LOT, mam kartę Citi BP i to też dwukrotnie wykluczyło możliwość
    > skorzystania z oferty, z którą zadzwonili, czyli chyba(?) wszystkie karty

    Zapewne dostaja kase tylko za nowych klientow. Tym bardziej powinno im
    zalezac zeby nie dzwonic do osob, ktorym juz sa naliczane punkty M&M.
    Moze do tego jeszcze dorosna ;).

    MK