  • 1. Data: 2007-02-21 21:45:25
    Temat: [Citi] Możecie się zalogować?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Bo w moim przypadku twierdzi że 'nierozpoznana karta lub pin'
    KJ

    COBOL:
    Completely Over and Beyond reason Or Logic.

  • 2. Data: 2007-02-21 22:26:17
    Temat: Re: [Citi] Możecie się zalogować?
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Kamil Jońca wrote:
    > Bo w moim przypadku twierdzi że 'nierozpoznana karta lub pin'

    Tak bez problemu zalogowałem się na konto KK. Wyskoczyło mi okienko z
    datą i godziną ostatniego logowania - to chyba jakaś nowość bo prędzej
    nie zarejestrowałem. Wracając do pytanie nie powinieneś czasem podać
    i-PINu ?

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-02-21 22:44:51
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    > Bo w moim przypadku twierdzi że 'nierozpoznana karta lub pin'

    Tak się dzieje jak mają przetwarzanie danych, można na to trafić (zaczynają
    wcześniej, niż o północy). Przynajmniej takie info otrzymałem na CitiPhone.
    Zdarzyło mi się kilka razy na to trafić i zachowanie było dokładnie takie
    samo jak opisujesz, mimo poprawnego wpisywania danych.

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 4. Data: 2007-02-22 15:02:13
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > Zdarzyło mi się kilka razy na to trafić i zachowanie było dokładnie takie
    > samo jak opisujesz, mimo poprawnego wpisywania danych.

    czesto mi sie to trafia jak chce sie logowac w nocy, ale zauwazylem, ze
    jak chce sie logowac podajac numer karty to nie mozna, a jak numer konta
    (direct) to luzik (wtedy karte tez widze) ;-)

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-02-22 15:26:13
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 22 Feb 2007 16:02:13 +0100,
    osoba podpisana: RobertS <r...@x...pl>
    napisała:
    [...]
    > czesto mi sie to trafia jak chce sie logowac w nocy, ale zauwazylem, ze
    > jak chce sie logowac podajac numer karty to nie mozna, a jak numer konta
    > (direct) to luzik (wtedy karte tez widze) ;-)

    Trzeba jeszcze konto mieć. Ja właśnie robię przegląd i raczej będę
    likwidował, niż otwierał nowe ;)
    KJ

    można nie mieć nawet żadnego sensownego argumentu, a dzięki odpowiedniej
    gestykulacji stworzyć poczucie wiarygodności.
    Puls Biznesu

  • 6. Data: 2007-02-22 15:31:57
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Trzeba jeszcze konto mieć. Ja właśnie robię przegląd i raczej będę
    > likwidował, niż otwierał nowe ;)
    > KJ

    direct juz likwidujesz?
    to fajne darmowe konto...mnie sie podoba chociaz sporadycznie korzystam

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2007-02-22 15:35:06
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 22 Feb 2007 16:31:57 +0100,
    napisała:

    > direct juz likwidujesz?

    Nie. Wogóle go nie mam. Na razie do rozliczeń mam darmowe multi.

    KJ
    GNU is Not Unix

  • 8. Data: 2007-02-22 15:37:40
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Nie. Wogóle go nie mam. Na razie do rozliczeń mam darmowe multi.
    >
    > KJ

    w Multi sa darmowe konta?
    mnie moje kosztuje 9zl miesiecznie (MY + 1 karta), ale sie oplaca ;-)

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 9. Data: 2007-02-22 15:45:03
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 22 Feb 2007 16:37:40 +0100,
    napisała:

    > w Multi sa darmowe konta?
    > mnie moje kosztuje 9zl miesiecznie (MY + 1 karta), ale sie oplaca ;-)

    Jak masz kredyt to tak :)
    KJ

    "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
    na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek Głódź.

  • 10. Data: 2007-02-22 15:51:07
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Jak masz kredyt to tak :)
    > KJ

    chyba bedzie mi potrzebny hipoteczny wiec pogadam rowniez z nimi, w Open
    Finance zbyt wiele mi nie powiedzieli

    --
    pozdr.
    RobertS