  • 1. Data: 2010-06-01 19:29:24
    Temat: Citi One Direct - darmowe przelewy w walutach i obsluga kasowa?
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    Czyzby w ramach konta Citi One Direct byly darmowe przelewy w walutach
    obcych w tym SEPA a do tego obsluga kasowa w oddzialach?

    http://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue/
    konta/Tabela_Oplat_i_Prowizji_dla_kont.pdf?prID=1000
    1059

    Oplate za konto dosc latwo sobie wyzerowac przelewajac 1500 PLN w
    prpmocji i do tego karta gratis z wyplatami ze wszystkich bankomatow w
    Polsce.
    Promocja:
    http://www.online.citibank.pl/retail/blue/files/kont
    a/porownaj_konta_citihandlowy.pdf?prID=10001059

    Sa gdzies haczyki?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2010-06-01 20:33:57
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 01 Jun 2010 21:29:24 +0200, Marcin napisał(a):

> [...]
    > http://www.online.citibank.pl/retail/blue/files/kont
    a/
    porownaj_konta_citihandlowy.pdf?prID=10001059

    No jedyny to może być taki, że to jest promocja czyli jak się skończy, to
    opłaty mogą się zmienić i te zera poznikają. Jak na razie wygląda to
    całkiem nieźle.

    Xenocide

  • 3. Data: 2011-01-30 14:04:19
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net>

    Witaj,
    wybacz(cie) odgrzewanie starego wątku, ale to istotne.

    Date: Tue, 01 Jun 2010 21:29:24 +0200
    From: Marcin
> [...]

    > http://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue/
    konta/Tabela_Oplat_i_Prowizji_dla_kont.pdf?prID=1000
    [...]

    Zachował może ktoś kopię tej tabeli? Bo zakładałem u nich subkonto
    w EUR przed 16.07.2010 i w oddziale była taka informacja w papierowej
    tabeli, tylko nie pomyślałem, żeby wziąć. Taką samą usłyszałem
    również od osoby mnie obsługującej: "Jeśli założy Pan konto teraz,
    to będą Pana obowiązywały stare zasady i tabele opłat".

    Ostatnio robiłem sobie przelew w EUR do innego banku w Polsce (na konto
    EUR) i sobie naliczyli opłatę 3 PLN. Jak zadzwoniłem na party line
    z prośbą o wyjaśnienie, to się zarzekali, że niemożliwe, żeby było
    za darmo, że ktoś mnie wprowadził w błąd i że teraz opłata jest.
    Po złożeniu reklamacji łaskawie anulowali mi opłatę. Nawet dostałem
    liścik z informacją, że to tylko jednorazowo i żebym nie liczył
    na więcej.

    Niemniej cała sytuacja mnie zirytowała i szukam jakiegoś banku w Polsce,
    który miałby darmowe przelewy w EUR do innego banku w Polsce oraz
    możliwość wpłaty gotówki w EUR w kasie. Zna ktoś może? Na razie
    przeglądam opłaty w różnych bankach i nie wygląda to różowo.

    Pozdrawiam,
    Dominik

    --
    The Fremen were supreme in that quality the ancients called "spannungsbogen"
    -- which is the self-imposed delay between desire for a thing and the act of