  • 1. Data: 2010-08-14 09:22:19
    Temat: Citi Online - nowa wersja
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>

    https://www.online.citibank.pl/blog/prezentacja.html
    zapowiada się nieźle (szczególnie jeśli chodzi o karty kredytowe)
    wkrótce, ciekawe kiedy dokładnie :)

  • 2. Data: 2010-08-14 10:53:05
    Temat: Re: Citi Online - nowa wersja
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 14 Sie, 11:22, "Seba" <b...@W...gazeta.pl> wrote:
    > https://www.online.citibank.pl/blog/prezentacja.html
    > zapowiada się nieźle (szczególnie jeśli chodzi o karty kredytowe)
    > wkrótce, ciekawe kiedy dokładnie :)

    Fajny jest manager wydatkow karta... nie wiadomo tylko dlaczego
    znajduje sie w sekcji "uslugi" a nie "karty kredytowe". Reszta to
    raczej wodotryski niz cos funkcjonalnego dla mnie :). Ciekawe tez jak
    sobie beda radzily z ta wersja inne przegladarki niz MSIE.Wrobelki
    cwierkaja, ze nowa wersja ma byc oddana do uzytku pod koniec
    sierpnia :).

    MK