  • 1. Data: 2010-07-02 05:19:08
    Temat: Citi Payback
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Witam

    Dostał już ktoś z Was nową kredytówkę Citi Payback?
    Bo wczoraj dostałem sms-a że niedługo wymienimy Twoją
    Motokartę i że nie będą dostępne archiwalne wyciągi.

    Czy to oznacza, że dostanę nowy numer karty?

    Ryba

  • 2. Data: 2010-07-02 06:56:30
    Temat: Re: Citi Payback
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Ryba" <t...@U...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    > Motokartę i że nie będą dostępne archiwalne wyciągi.
    >
    > Czy to oznacza, że dostanę nowy numer karty?

    Ja 2 dni temu robiłem downgrade mojej karty na Payback i ponoć mam dostać w
    ciągu tygodnia.

  • 3. Data: 2010-07-02 07:17:11
    Temat: Odp: Citi Payback
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Ryba" <t...@U...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ja 2 dni temu robiłem downgrade mojej karty na Payback i ponoć mam dostać w ciągu
    tygodnia.

    A jakie konkretnie kroki musiałeś poczynić?

    Bo z mojej strony było tylko wyrażenie w ubiegłym roku chęci
    o zamianie motokarty na motokarte payback.

    Ryba

  • 4. Data: 2010-07-02 07:21:09
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Ryba" <t...@U...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > A jakie konkretnie kroki musiałeś poczynić?
    >
    > Bo z mojej strony było tylko wyrażenie w ubiegłym roku chęci
    > o zamianie motokarty na motokarte payback.

    Ja zadzwoniłem na Citi-linięi powiedziałem, że chcę. Tyle.

    Dwa razy przysyłano mi taki świstek-formularz do wypełnienia z wyrażeniem
    zgody na zamianę, ale ignorowałem to i nie odsyłałem go.

    Warto zwrócić uwagę, że - przynajmniej teoretycznie - darmowa wymiana ma być
    tylko do połowy września, choć to zapewne wyłącznie marketolenie.

  • 5. Data: 2010-07-02 08:24:40
    Od: krzysn <k...@c...pl>

    Ja mam ją od dwóch tygodni. Transakcje w sklepie pinem :-( trudno się
    przyzwyczaić. Maleńkie zdjęcia...

    Po interwencji w BP punkty przelane na nową kartę. Oczywiście kk ma nowy
    numer. Jest od razu zarejestrowana w paybacku.

    Pozdrawiam, krzysn

  • 6. Data: 2010-07-02 08:25:00
    Od: Michal <n...@n...org>

    W dniu 02.07.2010 07:19, Ryba pisze:
> [...]
    > Motokartę i że nie będą dostępne archiwalne wyciągi.
    >
    > Czy to oznacza, że dostanę nowy numer karty?

    Swoją drogą ciekawe, czy ktoś pamięta jeszcze nasze ubiegłoroczne
    dyskusje o tym, czy to będzie "pełnoprawna" karta Payback. No i wychodzi
    na to, że taka właśnie jest, a przynajmniej na taką wygląda. Ciekawe,
    czy teraz jest głupio BZ WBKowi ;)

    Michał

  • 7. Data: 2010-07-02 09:59:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ryba" 4c2d76cb$0$2589$6...@n...neostrada.pl

    > Dostał już ktoś z Was nową kredytówkę Citi Payback?

    Co daje to 'Payback'?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2010-07-02 10:20:21
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > "Ryba" 4c2d76cb$0$2589$6...@n...neostrada.pl

    > Co daje to 'Payback'?

    Jak wydasz 10'000zl to dostaniesz doladowanie orange 25zl albo misia pluszowego
    i bedziesz skakal z radosci ze taki z ciebie cfaniak ze wyrwiesz ostatnie
    grosze z transakcji.

  • 9. Data: 2010-07-02 10:29:31
    Od: krzysn <k...@c...pl>

    W dniu 02.07.2010 12:20, Papkin pisze:

    > Jak wydasz 10'000zl to dostaniesz doladowanie orange 25zl albo misia
    > pluszowego i bedziesz skakal z radosci ze taki z ciebie cfaniak ze
    > wyrwiesz ostatnie grosze z transakcji.

    Bez przesady, jestem w stanie zebrac rocznie kilkanascie tysięcy punktów
    czyli toster/czajnik/torby podróżne itp. dostaję raz na rok gratis do
    zakupów (karta citi za free na zawsze)

    pozdr, krzysn

  • 10. Data: 2010-07-02 10:35:29
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-07-02, krzysn <k...@c...pl> wrote:

    [...]

    > Bez przesady, jestem w stanie zebrac rocznie kilkanascie tysięcy punktów
    > czyli toster/czajnik/torby podróżne itp. dostaję raz na rok gratis do
    > zakupów (karta citi za free na zawsze)

    To policz sobie, czy np. "cashback" 1% nie jest korzystniejszy.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl