  • 11. Data: 2007-10-25 18:40:04
    Temat: Re: Citi Plus - data następnego zestawienia i księgownie spłaty
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > co miesiąc ten sam dzień, chyba ze wypada w dzien "nieroboczy" to wtedy z
    > datą pierwszego kolejnego dnia roboczego

    Hm... U mnie 2 razy niedziela i raz poniedziałek...

    > wpłaty (jak i obciążenia) na rachunku kk citi tez są księgowane tylko w
    > nocnym batchu, tak więc wpłata do banku wpływa zwykłym eliksirem a
    > księgowana jest w nocy oczywiście z datą jej wpływu do banku - zobaczysz
    > ją
    > na rachunku na nastepny dzien rano z datą wczorajsza

    Super...
    Ehhh... Aż się nie chce myśleć jakież to jeszcze rzeczy wymyślą...

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko

  • 12. Data: 2007-10-25 19:01:20
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Maciej Loret napisał(a):
    > Hmm...
    > To może wiesz, kiedy dorosną do jakichś chociaż średnich standardów
    > środkowoafrykańskich??
    > Mam dziesiątki wyciągów z np. KK BZWBK i nigdy chyba nie zdarzyło się, by
    > były zaksięgowane pózniej niż 20.00-20.15 w dniu spłaty...

    Ja w ING mialem jeszcze lepszy numer. Przelew wyslalem w niedziele 14
    dnia miesiaca, tak wiec wyszedl pierwsza sesja 15 dnia (poniedzialek).
    Do ING dotarl podobno dopiero 17 (sroda) i naliczyli mi odsetki. Jest to
    powod mojego rozstania z ich karta.

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2007-10-25 19:54:31
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Paź, 20:40, "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote:

    > Super...
    > Ehhh... Aż się nie chce myśleć jakież to jeszcze rzeczy wymyślą...

    Te karty to wszedzie takie poopozniane,
    Wczoraj wieczorem splacilem np. w BPH karte (opcja splac karte) -
    karta podpieta pod konto.
    Pieniadze zeszly z konta DZIS rano, ale karta dalej jeszcze
    nierozliczona.
    Dopiero jutro bedzie widac transakcje splaty w transakcjach karty, a
    za dzien dwa dotrze ten fakt do reszty jej ekranow i jako zadluzenie
    bedzie juz tylko obecny okres.