  • 11. Data: 2012-12-20 14:22:56
    Temat: Citi Re: płazowe rachuneczki
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-12-20 12:32, pawlin pisze:

    > na jakich warunkach sa te oplaty rachunkow z kk?

    Podepnę się: Gdzie jest opisane to MoneyBack?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 12. Data: 2012-12-20 15:18:57
    Temat: Re: Citi Re: płazowe rachuneczki
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-12-20 14:22, maruda pisze:

    > Podepnę się: Gdzie jest opisane to MoneyBack?

    tutaj https://www.online.citibank.pl/p/oplata_rachunkow_ka
    rta_kredytowa.do

  • 13. Data: 2012-12-20 15:47:06
    Temat: Re: płazowe rachuneczki
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    osa pisze:

    > Nie jesteś sam ;) ale u mnie przyczyny wyjaśnione: albo nie lubią
    > komórek u pracodawców albo przez to, że pracodawca ma ACR to się citi z
    > zastrzeżonego nie połączyło i kazało spadać na drzewo ;)

    Do mnie Citi zawsze dzwoniło z numeru CitiPhone.

    --
    MiCHA

  • 14. Data: 2012-12-20 15:52:19
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-12-20 15:47, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > Do mnie Citi zawsze dzwoniło z numeru CitiPhone.

    Dobrze wiedzieć ;) Szkoda, że CitiPhone nie było w stanie mi powiedzieć
    jak dzwonią analitycy... sugerując że może jednak z zastrzeżonych. No to
    jednak nie lubią numerów komórkowych bo szef nie miał żadnych połączeń
    nieodebranych, a wniosek uwalili ze względu na brak kontaktu z
    pracodawcą ;) Widać taki urok Citi ;)

  • 15. Data: 2012-12-20 16:24:25
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-12-20 15:18, pawlin pisze:

    > tutaj https://www.online.citibank.pl/p/oplata_rachunkow_ka
    rta_kredytowa.do

    To znalazłem. Ale tam ani słowa o MB. Chyba, że niedowidzę.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.