  • 11. Data: 2012-12-08 10:18:20
    Temat: Re: Citi -- aplikacja mobilna
    Od: MK <M...@i...pl>

    On Fri, 07 Dec 2012 18:46:38 +0100, gral <n...@e...pl> wrote:

    > a jak zmieniles kwote? jak ja zeskanuje fakture to mam kwote wpisana i
    > nie moge jej zmienic...
    > no chyba ze... zaplaciles 12 razy jedna fakture? :)

    Mozna wygenerowac kod np poprzez strone http://www.qr-code-generator.com/
    typ kodu text kod jest generowany wg nastepujacego szablonu

    NIP - 10 CYFR
    PL - KOD KRAJU IBAN
    NRB - NUMER RACHUNKU 26 CYFR
    KWOTA - 9 CYFR - WPISUJE SIE W GROSZACH POPRZEDZAMY ZERAMI
    NAZWA - NAZWA ODBIORCY
    TEXT1 - PIERWSZA LINIA TYTULU PRZELEWU
    TEXT2 - DRUGA LINIA TYTULU PRZELEWU
    TEXT3 - TRZECIA LINIA TYTULU PRZELEWU
    PLN - WALUTA

    (TEXT2, TEXT2, PLN sa opcjonalne)

    Hehe... kto pierwszy znajdzie dodatkowych odbiorcow, ktorym mozemy placic
    fotokasa? Mi np. RWE nie zadzialalo, byla informacja, ze ten odbiorca nie
    jest obslugiwany...

    MK

  • 12. Data: 2012-12-08 11:40:27
    Od: gral <n...@e...pl>

    MK napisał(a):

    > Mozna wygenerowac kod np poprzez strone
    > http://www.qr-code-generator.com/ typ kodu text kod jest generowany wg
    > nastepujacego szablonu

    Dzieki!
    Wygenerowalem wlasnie kody dla PGNIG (na fakturach ich jeszcze nie
    mialem) i zaplacilem pomyslnie :D
    Gdybym mial pewnosc, ze sie zalapie na te 10k to bym zaplacil do przodu
    ze dwie prognozofaktury... hmmm... :)

  • 13. Data: 2012-12-08 12:57:29
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu sobota, 8 grudnia 2012 10:18:20 UTC+1 użytkownik MK napisał:

> [...]
    >
    > fotokasa? Mi np. RWE nie zadzialalo, byla informacja, ze ten odbiorca nie

    Citi na stronie podaje taką listę odbiorców:

    UPC Polska Sp. z o.o.
    Netia S.A.
    Telekomunikacja Polska S.A.
    PGNiG
    MPT Warszawa
    PTK Centertel Sp. z o.o.
    Fundacja Integracja
    Fundacja Bankowa im. Leopolda Kronenberga

    pzdrwm
    luc