  • 1. Data: 2008-12-15 22:15:39
    Temat: Citi - blokada www po zastrzezeniu karty
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    KK Citi. Zgubiłem kartę więc zastrzegłem. Jakie było moje zdziwienie,
    gdy przy próbie dostępu przez www do karty po zastrzeżeniu, pojawiła
    mi się prośba o podanie numeru nowej karty (której jeszcze nie mam),
    bez możliwości zalogowania dotychczasowym loginem i hasłem. Czy to
    normalne? Nie mogę np. wykonać przez www przelewu z karty ani sprawdzić
    historii. Moim zdaniem zastrzeżenie karty nie powinno mieć związku
    z zalogowaniem przez WWW (nie loguje się przecież pinem, ani numerem
    karty).

    a.

  • 2. Data: 2008-12-15 23:20:51
    Temat: Re: Citi - blokada www po zastrzezeniu karty
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gi6kub$f37$1@jaszczomp.tahoe.pl, *Wemif* wrote:
> [...]
    > związku
    > z zalogowaniem przez WWW (nie loguje się przecież pinem, ani numerem

    Ale nr karty jest powiazany z logowaniem.
    Tez tak mialem.
    Idz do citi otworz darmowe konto oszczednosciowe, dostaniesz karte do
    logowania.
    I na nia sie loguj a nie na KK.
    Tylko ze jak zastrzezesz karte a nowej nie aktywujesz to tak czy siak
    przelewu z KK nie wykonasz, nawet jak bedzies sie logowal przez karte do
    logowania...

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2008-12-16 09:00:55
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Dec 15, 11:15 pm, w...@a...pl (Wemif) wrote:

> [...]
    > bez możliwości zalogowania dotychczasowym loginem i hasłem. Czy to
    > normalne? Nie mogę np. wykonać przez www przelewu z karty ani sprawdzić

    ja tu widzę poważniejszy problem: nie ma dostępu do wyciągu.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2008-12-16 09:41:13
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > ja tu widzę poważniejszy problem: nie ma dostępu do wyciągu.

    Faktycznie, jeśli ktoś korzysta z wyciągu elektonicznego to może być
    problem.

    a.

  • 5. Data: 2008-12-16 10:21:48
    Od: "MrMrooz " <m...@N...gazeta.pl>

    w...@a...pl (Wemif) napisał(a):

    > Faktycznie, jeśli ktoś korzysta z wyciągu elektonicznego to może być
    > problem.
    I rowniez nie ma potem dostepu do starych wyciagow - i czasami to też może
    byc problem. W historii nowej karty nie ma transakcji ze starej (chyba tylko
    jakies ostatnie, ktore jeszcze nie pojawily sie na zadnym wyciagu).

    I jeszcze jedno - trzeba stworzyc nowa nazwe uzytkownika zeby sie logowac do
    citi online, starej nie mozna uzyc ani usunac :-)

    Dwa razy mi bank blokowal karte (moto BP) bo uzylem jej gdzies, gdzie wg
    banku bylo to wyjatkowo niebezpieczne (np moglo dojsc do kradziezy danych) i
    mam juz trzeci login do tego :-)

    A ze jest to moto karta BP - kazdorazowo musze ja rejestrowac na BP, zeby
    miec podglad online do punktow (oczywiscie stare punkty nie gina, ale
    wypelnic druk na BP trzeba)

    Pozdrawiam
    Michal M

  • 6. Data: 2008-12-17 19:00:19
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    MrMrooz <m...@n...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > byc problem. W historii nowej karty nie ma transakcji ze starej (chyba tylko
    > jakies ostatnie, ktore jeszcze nie pojawily sie na zadnym wyciagu).

    Dosałem właśnie kartę. Aktywowałem. Historia jest pełna, nic (chyba)
    nie zniknęło.

    > I jeszcze jedno - trzeba stworzyc nowa nazwe uzytkownika zeby sie logowac do
    > citi online, starej nie mozna uzyc ani usunac :-)

    Nie było problemu. Podałem stary login i hasło, zapytało mnie o numer nowej
    karty i pin - podałem, i loguję się starym loginem i hasłem.

    a.