  • 11. Data: 2007-04-23 17:32:55
    Temat: Re: Citi - brak opłaty za odnowienie karty
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    RobertS napisał(a):

    > 4 miesiace temu dostalem takie same warunki, 200zl miesiecznie i brak
    > oplaty dozywotnio ;-)

    Da się przenieść KK do Citi, bez zbędnych problemów?

    Pod pojęciem "bez zbędnych problemów" rozumiem:
    - na podstawie wyciągów z poprzedniej karty i jej likwidacji i ew.
    sprawdzenia w BIK,
    - bez przedstawiania zaświadczeń o zarobkach/zatrudnieniu etc.
    - bez konieczności podawania danych pracodawcy we wniosku.

  • 12. Data: 2007-04-23 17:38:41
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Da się przenieść KK do Citi, bez zbędnych problemów?

    > Pod pojęciem "bez zbędnych problemów" rozumiem:
    > - na podstawie wyciągów z poprzedniej karty i jej likwidacji i ew.
    > sprawdzenia w BIK,
    nie jest to wymagane, czy sprawdzaja w BIK - nie wiem

    > - bez przedstawiania zaświadczeń o zarobkach/zatrudnieniu etc.
    dostalem karte z limitem 3000zl a kobia 10 000zl bez zaswiadczenia o
    zatrudnieniu

    > - bez konieczności podawania danych pracodawcy we wniosku.
    nie, musisz wypelnic oswiadczenie/wniosek, w moim przypadku nie
    dzwonili/nie sprawdzali czy podalem prawdziwe dane...

    analityk decyduje czy musisz przedstawic zaswiadczenie czy nie

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 13. Data: 2007-04-23 17:39:54
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Gdzieś to stoi w TOiP? Jakoś nie doczytałem się...
    nie ma takiego zapisu, negocjujesz indywidualnie jak konczy sie pierwszy
    rok, powiedziano mi, ze warunkiem jest aktywne korzystanie z karty

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 14. Data: 2007-04-23 17:40:55
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > I jeszcze mi się przypomniało - myjnia za 10 PLN na BP.

    jak masz karte Citi BP i zatankujesz benzyne ;-)
    kawa i ciasto tez w specjalnej cenie ;-))

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 15. Data: 2007-04-23 17:41:34
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 23 Apr 2007 19:32:55 +0200, Wojciech Nawara wrote:

    > Da się przenieść KK do Citi, bez zbędnych problemów?
    >
    > Pod pojęciem "bez zbędnych problemów" rozumiem:
    > - bez konieczności podawania danych pracodawcy we wniosku.

    Wątpię. W Citi chcieli informację o pracodawcy nawet przy otwieraniu Konta
    Oszczędnościowego i OIDP przy CitiOne Direct.

    Ja swoją kartę Citi dostałem w ten sposób, iż zostałem zaczepiony w centrum
    handlowym przez jakąś panienkę - wypełniłem wniosek (w tym podając
    pracodawcę i deklarując zarobki) i za jakiś czas dostałem pocztą kartę. Nie
    przedstawiałem żadnych papierków, jedynie dowód osobisty i kartę płatniczą
    innego banku (bez zdjęcia), nie uznawali wówczas prawa jazdy.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 16. Data: 2007-04-23 17:42:31
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    > nie ma takiego zapisu, negocjujesz indywidualnie jak konczy sie pierwszy
    > rok, powiedziano mi, ze warunkiem jest aktywne korzystanie z karty

    No ale 200zl obrotu to smieszna sprawa biorac pod uwage, ze mozna to
    zalatwic jednym przelewem z karty... Czyzby bylo tak rozowo?

  • 17. Data: 2007-04-23 17:43:45
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    > jak masz karte Citi BP i zatankujesz benzyne ;-)
    > kawa i ciasto tez w specjalnej cenie ;-))

    Niemniej mam wrazenie, ze z roku na rok coraz mniej ciekawa oferta w
    katalogu. Obecnie ponad 6zl za kawe i ciastko, jeszcze niedawno kawa za
    1zl... Gdzies tam w miedzyczasie zniknelo tez Assistance...

  • 18. Data: 2007-04-23 17:44:12
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 23 Apr 2007 19:40:55 +0200, RobertS wrote:

    > jak masz karte Citi BP i zatankujesz benzyne ;-)

    Dokładnie. Chociaż raz to nawet zapłaciłem 10 PLN za myjnię nie tankując.
    Dopiero później doczytałem w domu, że niesłusznie :-).

    > kawa i ciasto tez w specjalnej cenie ;-))

    Kawy nie pijam, więc nie wspominałem ;-).

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 19. Data: 2007-04-23 17:49:57
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    RobertS pisze:

    > nie jest to wymagane, czy sprawdzaja w BIK - nie wiem

    ja dostałem kartę "z ulicy" bez "przenosin. Wydaje mi się, że sprawdzają
    w BIK - jakoś tak wyszło z rozmowy z przedstawicielem (ale zabij mnie -
    nie przypomnę sobie)

    > dostalem karte z limitem 3000zl a kobia 10 000zl bez zaswiadczenia o
    > zatrudnieniu
    6kpln

    > nie, musisz wypelnic oswiadczenie/wniosek, w moim przypadku nie
    > dzwonili/nie sprawdzali czy podalem prawdziwe dane...

    We wniosku jest oświadczenie. W moim wypadku nie weryfikowali.

    KJ

  • 20. Data: 2007-04-23 17:56:40
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin Mokrzycki napisał(a):
    > Wątpię. W Citi chcieli informację o pracodawcy nawet przy otwieraniu Konta
    > Oszczędnościowego i OIDP przy CitiOne Direct.

    Ode mnie nie chcieli. W kazdym razie nic takiego nie podawalem.

> [...]
    > przedstawiałem żadnych papierków, jedynie dowód osobisty i kartę płatniczą
    > innego banku (bez zdjęcia), nie uznawali wówczas prawa jazdy.

    A ja dostalem karte rowniez bez przedastawiania "papierow". Wniosek
    wyslalem online ze strony Citi.

    --
    pozdrawiam
    Mithos