  • 21. Data: 2007-04-23 18:08:11
    Temat: Re: Citi - brak opłaty za odnowienie karty
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > 1. zbieram punkty w programie BP
    > 2. wykonuje bezplatne przelewy z rachunku karty
    > 3. jak zaksiegowano mi operacje, ktorej nie wykonalem to kasa po jednym
    > telefonie wrocila na rachunek, nie musialem niczego wypelniac/podpisywac
    > ani oswiadczac
    > 4. zwolnienie z oplaty za 200zl miesiecznie, a nie za 1000 lub 2000 jak
    > to bywa w innych bankach
    >
    > 5. za granica juz nie korzystam
    > 6. oprocentowanie kredytu rowniez mnie nie interesuje, bo zawsze splacam
    > w 100% zadluzenie

    7. Bogaty program rabatowy. Możliwość interwencji, jeżeli punkt
    handlowy odmawia udzielenia rabatu. BPH czy Rajfi zastrzegają sobie,
    że nie odpowiadają za nieudzielenie rabatu przez punkt handlowy.

  • 22. Data: 2007-04-23 18:12:58
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > No ale 200zl obrotu to smieszna sprawa biorac pod uwage, ze mozna to
    > zalatwic jednym przelewem z karty... Czyzby bylo tak rozowo?

    tak wlasnie jest ;-)

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 23. Data: 2007-04-23 18:25:17
    Od: yayco <y...@n...pl>

    RobertS pisze:

    > tak wlasnie jest ;-)

    Niekoniecznie. Bywa lepiej :-P
    Moja szara jest dożywotnio bezpłatna bez żadnych warunków. To ważne,
    jeśli akurat wyjeżdża się na pare miesięcy (a wtedy, jeśli się ma wybór,
    to lepiej karty Citi nie używać).

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 24. Data: 2007-04-23 20:11:59
    Od: <1...@n...pl>

    ja co roku odgrywam cyrk z rezygnacja i mam co roku karte za darmo + karta
    dodatkowa za kikanascie zlotych rocznie.

  • 25. Data: 2007-04-23 20:16:55
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On 23 Apr 2007 11:08:11 -0700, k...@g...pl wrote:

    > Możliwość interwencji, jeżeli punkt
    > handlowy odmawia udzielenia rabatu. BPH czy Rajfi zastrzegają sobie,
    > że nie odpowiadają za nieudzielenie rabatu przez punkt handlowy.

    Na stronach Citi jest zapis: "Bank nie odpowiada za ewentualna odmowę
    przyznania zniżek przez wymienione sklepy i punkty usługowe oraz wycofanie
    się punktu Programu Rabatowego." Jednak jak widać dla banku ważniejsze jest
    zadowolenie klienta :-).

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 26. Data: 2007-04-23 20:22:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > ja co roku odgrywam cyrk z rezygnacja i mam co roku karte za darmo + karta
    > dodatkowa za kikanascie zlotych rocznie.

    dodatkowa byla gratis od poczatku ;-)

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 27. Data: 2007-04-23 21:01:16
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    1...@n...pl napisał(a):
    > ja co roku odgrywam cyrk z rezygnacja i mam co roku karte za darmo + karta
    > dodatkowa za kikanascie zlotych rocznie.

    ten cholerny citek chyba mnie nie lubi :)
    w zeszlym roku, po pierwszym roku uzywania karty, z obrotami
    przekraczajacymi 1000 zl mies. transakcji bezgotowkowych, zaproponowali
    mi jedynie obnizenie oplaty do 30 zl. w tym roku juz sie tak nie dam, o
    nie!!!

    PG

  • 28. Data: 2007-04-23 21:07:58
    Od: Ra <...@s...pl>

    RobertS napisał(a):

    > 4 miesiace temu dostalem takie same warunki, 200zl miesiecznie i brak
    > oplaty dozywotnio ;-)

    to nieźle, ciekawe ile jest dla golda
    w mbanku dla classic jest 1500/m-c i raczej i nie wiem na co mógłbym
    tyle wydawac, jak kupuje coś droższego to zazwyczaj nie akceptują kart
    (i wcale im się nie dziwię)

  • 29. Data: 2007-04-23 21:15:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > to nieźle, ciekawe ile jest dla golda
    pod koniec roku dowiem sie jak to wyglada dla golda ;-))

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 30. Data: 2007-04-23 21:31:16
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > przekraczajacymi 1000 zl mies. transakcji bezgotowkowych, zaproponowali
    > mi jedynie obnizenie oplaty do 30 zl. w tym roku juz sie tak nie dam, o

    dziwne, ja mialem obroty na pewno <1000 zl i bez zadnego problemu
    zniesli mi oplate do 0zl, nie musialem straszyc, ze zrezygnuje czy cos w
    tym rodzaju

    nie wiem jak Ty, ale ja zawsze karte w 100% splacam w terminie...ponoc
    to rowniez ma znaczenie

    --

    pozdr.
    RobertS