  • 31. Data: 2007-04-23 21:45:08
    Temat: Re: Citi - brak opłaty za odnowienie karty
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Szymon pisze:

    > Niemniej mam wrazenie, ze z roku na rok coraz mniej ciekawa oferta w
    > katalogu. Obecnie ponad 6zl za kawe i ciastko, jeszcze niedawno kawa za
    > 1zl... Gdzies tam w miedzyczasie zniknelo tez Assistance...

    I dalej kawa jest za 1 zł a z ciastkiem za 6,24 zł.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 32. Data: 2007-04-24 04:51:13
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    > I dalej kawa jest za 1 zł a z ciastkiem za 6,24 zł.

    a to sorki, jakoś nie dostrzegłem na stronach BP PartnerClub.

  • 33. Data: 2007-04-24 07:36:00
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 23 Kwi, 22:16, Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:
    > On 23 Apr 2007 11:08:11 -0700, k...@g...pl wrote:
    > Na stronach Citi jest zapis: "Bank nie odpowiada za ewentualna odmowę
    > przyznania zniżek przez wymienione sklepy i punkty usługowe oraz wycofanie
    > się punktu Programu Rabatowego." Jednak jak widać dla banku ważniejsze jest
    > zadowolenie klienta :-).
    >
    > --
    > Marcin Mokrzycki
    > gg:659336 o2:mmokrzyckihttp://amnezja.org.pl/

    Ale też jest gdzieś jest napisane na ich stronie, że należy zgłosić do
    banku fakt nieudzielenia rabatu.
    Ja tak zrobiłem i bank rabat sam naliczył. Trzeba było tylko naskrobać
    pisemko.

  • 34. Data: 2007-04-24 08:06:45
    Od: krzysn <k...@c...pl>

    yasiek napisał(a):
    > Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To powinna byc ich standardowa praktyka, bez odgrywania cyrku ze straszeniem
    > o rezygnacji.

    Ja ich nie musialem straszyc - sami mi zaproponowali :-)

    pozdr, krzysn

  • 35. Data: 2007-04-24 08:06:57
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > nie wiem jak Ty, ale ja zawsze karte w 100% splacam w terminie...ponoc
    > to rowniez ma znaczenie

    Takie to wszystko pięknem jak tak piszecie zsatanwaiam się czy nie zmienić
    BZWBK na Citi... ale ja tym BZWBK miesięcznie ze 20PLN zarabiam na sprzedaży
    punktów profitowych, a na Citi nic...
    Citi - większe bezpieczeństwo i obsługa oraz darmowe przelewy z karty za
    usługi...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 36. Data: 2007-04-24 08:11:09
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Maciej Loret wrote:

> [...]
    > punktów profitowych, a na Citi nic...
    > Citi - większe bezpieczeństwo i obsługa oraz darmowe przelewy z karty za

    Możesz wziąść citi-bp i brać coś za punkty z katalogu programu a później
    heja na bazar ;)

  • 37. Data: 2007-04-24 08:12:48
    Od: krzysn <k...@c...pl>

    Ra napisał(a):

    > to nieźle, ciekawe ile jest dla golda

    Mam golda + karte dodatkowa za darmo na zawsze, obroty 1,5-2,0 tys
    miesiecznie, sporadycznie 3-4 razy wiecej.
    Karta dodatkowa byla kiedys w promocji za darmo na zawsze natomiast
    golda dostalem w programie wymiany karty silver (tez byla gratis na
    zawsze), po roku uzywania rowniez o goldzie tak mi powiedzieli,
    dozywotnio za free.

    pozdr, krzysn

  • 38. Data: 2007-04-24 08:46:26
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > punktów profitowych, a na Citi nic...
    > Citi - większe bezpieczeństwo i obsługa oraz darmowe przelewy z karty za

    mam BZWBK Orange i Citi BP, w zasadzie jak karta nie jest co-brandowa to
    przestaje mnie interesowac...
    aktualnie bardziej cenne sa dla mnie punkty profit niz tez z kk BZWBK,

    za 100pkt. profit mam 10% znizki w Merlinie ;-)

    poza tym z ciekawszych kart aktualnie to moge polecic kk Mille, oddaja 5%
    wydanej kasy ;-)
    na kolejnym wyciagu zobacze jak to wyglada...
    promocja trwa jeszcze kilka miesiecy

    pozdr.
    RobertS

  • 39. Data: 2007-04-24 08:59:33
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > mam BZWBK Orange i Citi BP, w zasadzie jak karta nie jest co-brandowa to
    > przestaje mnie interesowac...
    > aktualnie bardziej cenne sa dla mnie punkty profit niz tez z kk BZWBK,

    Zaraz, zaraz...To skąd Ty masz punkty profit jeśłi nie z KK BZWBK???

    > za 100pkt. profit mam 10% znizki w Merlinie ;-)

    O kurczę, a o tym też nie wiedziałem - ostatnio coś kupowałem i nigdzie
    takiej zniżki nie widziałem... :((

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 40. Data: 2007-04-24 09:01:49
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Możesz wziąść citi-bp i brać coś za punkty z katalogu programu a później
    > heja na bazar ;)

    Na razie patrzę na program rabatowy i najlepsza karta, to "Elle"... ???
    Czyżby "BP" nie brała udziału w tym programi rabatowym?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret