  • 41. Data: 2007-04-24 13:31:58
    Temat: Re: Citi - brak opłaty za odnowienie karty
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    > Takie to wszystko pięknem jak tak piszecie zsatanwaiam się czy nie zmienić
    > BZWBK na Citi... ale ja tym BZWBK miesięcznie ze 20PLN zarabiam na
    sprzedaży
    > punktów profitowych, a na Citi nic...
    > Citi - większe bezpieczeństwo i obsługa oraz darmowe przelewy z karty za
    > usługi...

    Ja tam bardzo bezpieczny sie nie czuje musząc podawać pełen numer karty jako
    login...

  • 42. Data: 2007-04-24 13:46:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 24 Apr 2007 15:31:58 +0200, "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>
    wrote:

    >Ja tam bardzo bezpieczny sie nie czuje musząc podawać pełen numer karty jako
    >login...

    Bo?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 43. Data: 2007-04-24 13:49:25
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    > możesz podać numer debetówki.

    W Citi mam tylko KK

  • 44. Data: 2007-04-24 13:53:10
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 24 Apr 2007 15:31:58 +0200, Szymon napisał(a):

    > sprzedaży
    >
    > Ja tam bardzo bezpieczny sie nie czuje musząc podawać pełen numer karty
    > jako login...

    możesz podać numer debetówki.

    p. m.

  • 45. Data: 2007-04-24 14:10:49
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    RobertS napisał(a):

    > pod koniec roku dowiem sie jak to wyglada dla golda ;-))

    Bardzo lubisz kolor złoty w portfelu, tak?
    ;-)

  • 46. Data: 2007-04-24 14:54:38
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 24 Apr 2007 15:49:25 +0200, Szymon napisał(a):

    > W Citi mam tylko KK

    załóż citikonto, weź maestro, nie wykonuj żadnych ruchów na nim :)

    p. m.

  • 47. Data: 2007-04-24 15:35:27
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > O kurczę, a o tym też nie wiedziałem - ostatnio coś kupowałem i nigdzie
    > takiej zniżki nie widziałem... :((

    zobacz na stronie BP Partner, 10% od wartosci zamowienia, nie obejmuje
    tylko elektroniki

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 48. Data: 2007-04-24 15:51:11
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 24 Apr 2007 11:01:49 +0200, Maciej Loret wrote:

    > Czyżby "BP" nie brała udziału w tym programi rabatowym?

    Korzystałem z rabatów w sklepach Wojas, HiMountain i Wittchen płacąc kartą
    Citi-BP Silver. Wysokość rabatów jak dla kart srebrnych.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 49. Data: 2007-04-24 17:00:43
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 24 Apr 2007 17:35:27 +0200, RobertS napisał(a):

    > zobacz na stronie BP Partner, 10% od wartosci zamowienia, nie obejmuje
    > tylko elektroniki

    A przypadkiem nie dotyczy tylko pierwszego zakupu po rejestracji konta w
    Merlinie?

    p. m.

  • 50. Data: 2007-04-24 17:07:34
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A przypadkiem nie dotyczy tylko pierwszego zakupu po rejestracji konta w
    > Merlinie?
    >
    > p. m.

    nie, jak wejdziesz na strone BP Partner to mozesz wydac 100 punktow za
    rabat 10% w Merlin, zeby uzyskac nizsze ceny trzeba sie zalogowac do
    Merlina przez link ze strony BP Partner, jest on dostepny przez 24h od
    uaktywnienia ;-)

    --
    pozdr.
    RobertS