  • 1. Data: 2002-09-09 12:31:45
    Temat: Citi dla firmy - opinie klientow
    Od: Pawel Zielewski <p...@p...pl>

    Dzien dobry.
    Od razu do rzeczy - bylbym ogromnie wdzieczny, gdbyscie wy - posiadacze
    konta dla malej firmy w Handlowym/Citi - podzielili sie wrazeniami z
    uzytkowania rachunku, jakosci obslugi, szybkosci, elastycznosci banku,
    ochoty kredytowania dzialalnoscu itd.
    Od razu bardzo dziekuje

  • 2. Data: 2002-09-09 12:41:07
    Temat: Re: Citi dla firmy - opinie klientow
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    Użytkownik "Pawel Zielewski" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > konta dla malej firmy w Handlowym/Citi - podzielili sie wrazeniami z
    > uzytkowania rachunku, jakosci obslugi, szybkosci, elastycznosci banku,

    Jedna rzecz mnie u nich strasznie wpienia - zapomnij o przelewach
    w piątek. Przetrzymują kasę do poniedziałku. :(

    Pzdr,
    Bam

  • 3. Data: 2002-09-10 23:17:16
    Od: "Kroko" <a...@w...pl>

    Witam,

    Ja kiedys mialem czek Citibanku. Jedynym sposobem na jego zrealizowanie
    okazalo sie zalozenie konta w citibanku (odzial w domach centrum w wawie).
    Poorazka

    Kroko

    Użytkownik Pawel Zielewski <p...@p...pl> w wiadomooci do grup
    dyskusyjnych napisał:B9A26151.56D%p...@p...pl...