  • 1. Data: 2003-07-13 07:45:31
    Temat: Citi - dom maklerski
    Od: " " <t...@g...pl>

    Wiem, ze Citi moze realizowac uslugi maklerskie. Kiedys byly dostepne tylko
    dla ghrubszego portflera. Czy teraz cos sie zmienilo?
    Czy ktos ma rachunek w DM Citi? Jesli tak, to jakie sa jego wady i zalety?
    Chce zrezygnowsac z DM Millennium i przeniesc swoje akcje do Citi.

    Dzieki

  • 2. Data: 2003-07-14 17:05:03
    Temat: Re: Citi - dom maklerski
    Od: "Sebol" <j...@s...KASUJ.neostrada.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Wiem, ze Citi moze realizowac uslugi maklerskie. Kiedys byly dostepne
    > tylko dla ghrubszego portflera. Czy teraz cos sie zmienilo?

    http://www.citibank.pl/poland/corporate/polish/dmhan
    dlowy/

    pozdr,

  • 3. Data: 2003-07-15 08:08:33
    Od: "Michal Grochala" <m...@s...pl>

    Gdzies slyszalem ze do konca tego roku maja wprowadzic obsluge
    BiruraMaklerskiego przez internet - czyli nalezy wnioskowac ze dla
    wszystkich.
    Niestety tylko slyszalem i nie znam zadnych szczegolow