  • 1. Data: 2010-05-14 14:09:43
    Temat: Citi -- karta kredytowa traci ważność
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy wymiana takiej karty na nową jest płatna czy bezpłatna?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2010-05-14 20:52:46
    Temat: Re: Citi -- karta kredytowa traci ważność
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 14 Maj, 16:09, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > Czy wymiana takiej karty na nową jest płatna czy bezpłatna?

    A w ogole ktos placi za KK w citi?

  • 3. Data: 2010-05-14 22:37:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "badzio" 1...@i...goo
    glegroups.com

    > Czy wymiana takiej karty na nową jest płatna czy bezpłatna?

    : A w ogole ktos placi za KK w citi?

    Mojej matce ukradli kartę. Zastrzeżenie + nowy plastyk kosztowało w sumie 30 złotych.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2010-05-15 10:59:24
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    badzio pisze:
    > On 14 Maj, 16:09, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    >>

    > A w ogole ktos placi za KK w citi?

    Ja bede wiedzial na poczatku czerwca.
    KK mam do lipca, pytalem sie na citiphone o warunki przedluzenia - mam
    wpisane pelnoplatne, na KK dodatkowa jeszcze nic nie wpisali, ale byla
    domawiana pozniej - zapewne oplate wpisza rowniez pozniej.
    Na poczatku czerwca rezygnujac zmieszcze sie w miesiecznym okresie
    wypowiedzenia bez zadnych oplat - chyba, ze beda negocjowac.
    Jakos, gdy sie dopytywalem nie slyszalem enuzjazmu w glosie
    konsultanta... chyba po prostu przyjma rezygnacje i tyle.

  • 5. Data: 2010-05-15 13:09:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" hsluqc$1mc$...@n...onet.pl

    > Ja bede wiedzial na poczatku czerwca.
    > KK mam do lipca, pytalem sie na citiphone o warunki przedluzenia

    Ja nie piszę o przedłużeniu (już doś mi tych długów) ale o przekroczeniu daty
    napisanej na plastyku. :) Oczywiście nie zabraniam Tobie pisać o przedłużaniu. :)

> [...]
    bez zadnych oplat - chyba, ze beda negocjowac.
    > Jakos, gdy sie dopytywalem nie slyszalem enuzjazmu w glosie konsultanta... chyba po

    Brak entuzjazmu? Może miała zły dzień. IMO w Citi używanie karty nie
    jest płatne. Są bezpłatne przelewy na rachunki typu ,,elektrownia''
    czy ,,gazownia'', do niedawna były to karty podpisowe, bez tego
    brzydkiego słowa na c... ;) Same korzyści. :)

    -- Czy to karta chipowa?
    -- Skoro karta, to chyba tak. ;)
    Co innego, gdyby to był rachunek. ;)

    -=-

    BTW ,,przedłużania'' -- Citi niedawno do mnie dzwonił z propozycją
    odsunięcia terminu spłaty; wcześniej taką propozycję składano mi
    z Mille. :) W Citi długość wyceniona jest na niespełna 3 tałzeny
    w Mille było około 5. Czy to znaczy, że przeciętny Polak ma już
    trudności ze spłaceniem takiej długości, czy może każdy jest
    traktowany indywidualnie? :)

    Ja, profilaktycznie, nie przesadzam z wydłużaniem karcianym.
    Astma sprawiła, że paradoksalnie jednocześnie i tracę, i zyskuję
    -- zwiększają się moje oszczędności, gdyż nie wydaję pieniędzy
    na paliwo, jednak tracę, mając całkiem nowy samochód, z AC,
    Assistancami, gwarancją itd., ale jeżdżąc nim niewiele. Złośliwi
    mówią mi, że dookoła bloku mógłbym jeździć Panną Mercedes, albo
    nawet rowerem... :) Przed kupnem samochodu dostałem obietnicę
    wymiany tego samochodu na nowy po pięciu latach... Ale teraz,
    gdy samochód niemal nie jeździ, chyba ;) może być inaczej...

    -=-

    Nie jeżdżę, więc nie kupuję paliwa, więc nie płacę
    akcyzy, więc ograniczam płacenie podatków... :)
    Wątpię, że na ,,dłuższą metę'' (niepijacką) takie
    postępowanie opłaca się tak zwanej Ojczyźnie.
    Zamiast wpływu podatków -- wypływy wydatków na leczenie.

    Jeśli weźmie się pod uwagę skalę problemu -- chyba jest to paranoja.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2010-05-15 20:21:13
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 15 Maj, 00:37, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "badzio" 1...@i...goo
    glegroups.com

    > : A w ogole ktos placi za KK w citi?
    >
    > Mojej matce ukradli kartę. Zastrzeżenie + nowy plastyk kosztowało w sumie 30
    złotych.

    Mi citi wymienilo obie karty (tez konczyl sie termin waznosci). Nic
    mnie to nie kosztowalo. Nie wiem czy dla wszystkich tak jest czy tez
    ja mialem gratisowo bo przedluzanie tez mam za darmo.

  • 7. Data: 2010-05-15 22:59:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "badzio" 8...@q...goog
> [...]

    złotych.

    : Mi citi wymienilo obie karty (tez konczyl sie termin waznosci). Nic

    Jak dawno?

    : mnie to nie kosztowalo. Nie wiem czy dla wszystkich tak jest czy tez
    : ja mialem gratisowo bo przedluzanie tez mam za darmo.

    Dla mnie przedłużali też za darmo. :) Nawet bez szantażowania. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2010-05-16 13:25:44
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 16 Maj, 00:59, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "badzio" 8...@q...goog
    legroups.com

    > : Mi citi wymienilo obie karty (tez konczyl sie termin waznosci). Nic
    >
    > Jak dawno?

    Jedna karta jesienia 2009, druga karte dostalem m-c temu

  • 9. Data: 2010-05-16 15:31:54
    Od: grzechu <g...@g...com>

    On 14 Maj, 23:37, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "badzio" 1...@i...goo
    glegroups.com

    > : A w ogole ktos placi za KK w citi?
    >
    > Mojej matce ukradli kartę. Zastrzeżenie + nowy plastyk kosztowało w sumie 30
    złotych.

    Miałem podobną sytuację. Jak usłyszałem, że mam za to zapłacić to od
    razu złozyłem rezygnację i od razu otrzymałem propozycję nowej karty
    za darmo.
    Akurat Citi z tym nie robi problemu, bardzo łatwo jest uzyskać
    zwolnienie z opłat za uzytkowni czy wydanie nowej.

  • 10. Data: 2010-05-16 16:50:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "badzio" b...@o...goo
    glegroups.com

    > : Mi citi wymienilo obie karty (tez konczyl sie termin waznosci). Nic

    > Jak dawno?

    : Jedna karta jesienia 2009, druga karte dostalem m-c temu

    Czyli jest szanasa, że i ode mnie nie wezmą. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'