  • 21. Data: 2008-06-20 21:17:39
    Temat: Re: [Citi kk] dyspozycja której nie było, a jednak została zrealizowana
    Od: ellukes <e...@p...onet.pl>

    Krzysztofsf wrote:

    > Moze zapytaj sie o konkretny numer tej dyspozycji.
    > Jesli ci podadza, powolaj sie na ten numer i zarzadaj przesluchania
    > zwiazanej z nim nagranej rozmowy i zacytowania z niej twojej dyspozycji.

    Dzieki! - sluszna uwaga. Poczekam na oficjalna odpowiedz i zrobie jak
    radzisz.

    --
    pozdrawiam,
    lukes

  • 22. Data: 2008-06-20 21:42:48
    Temat: Re: [Citi kk] dyspozycja której nie było, a jednak została zreal
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    skoro juz tak pojechaliscie po Citi to i ja sie dorzuce, otoz bank nie
    wykonal automatycznej splaty karty i...naliczyly sie oczywiscie odsetki
    (wina banku, bo kasa na koncie byla)

    zlozylem reklamacje, ktora miala zostac rozpatrzona w 4 dni robocze (szok! w
    mBanku 30 dni), po 4 dniach zadzwonilem, bo odp. nie bylo i "jutro sie z
    panem skontaktujemy i otrzyma pan odp." ani jutro ani kilku dni pozniej
    (taka sama akcja) nie odp. wreszcie po ok. 2 tyg. (zlozylem reklamacje, ze
    pierwsza reklamacja nie zostala jeszcze rozpatrzona) zadzwonila pani i
    powiedziala, ze odsetki zostana anulowane...ciekawe tylko kiedy, bo nadal
    bank nie zwrocic mi ich na rachunek karty...reklamacja pozytywna, ale calosc
    w bolach sie rodzila

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 23. Data: 2008-06-20 23:37:41
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

    Użytkownik "Filip Lach" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > ellukes <e...@p...onet.pl> napisał(a):

    [ciach]
    > Wszystko się udało, karta przyszła, tydzień później zadzwoniła do mnie
    > Pani z
    > działu kontroli jakości i zapytała, czy otrzymałem w oddziale 2 butelki
    > wina
    > jako bonus do wniosku. Odparłem zgodnie z prawdą, że nie i miła Pani
    > zapewniła
    > mnie, że wino dojedzie kurierem. Oczywiście nigdy nie przyszło.

    To miałeś większego pecha niż ja... Do mnie doszło - kurierem - i to do
    Londynu. Niestety bez panienki ;)

    > W zeszłym miesiącu przeszedłem na wyciągi elektroniczne, ale niestety od
    > tygodnia nie mogę ich sprawdzić, bo CITI nie może jakoś dosłac SMSem hasła
    > rozkodowującego pdfa... itd itp...

    Kiedyś te wszystkie wyciągi online otwierało się jednym uniwersalnym hasłem
    (nie powiem jakim, zgadnijcie ;).
    Odkąd przysłali mi powyższą butelkę wina, pozostały tylko hasła ustawione
    przez użytkownika
    (Właśnie, nie udało Ci się ustawić własnego hasła online?)
    W razie czego - jest w sieci parę programów do łamania haseł w pdf'ach...
    No i PDF bez hasła można ściągnąć z Citbank Online!

    k.

  • 24. Data: 2008-06-20 23:38:58
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powiedziala, ze odsetki zostana anulowane...ciekawe tylko kiedy, bo nadal
    > bank nie zwrocic mi ich na rachunek karty...reklamacja pozytywna, ale

    No u mnie opłatę roczną też dwa tygodnie zwracali. Ale zwrócili :)

    k.

  • 25. Data: 2008-06-21 09:04:09
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie> napisał w wiadomości

    > Kiedyś te wszystkie wyciągi online otwierało się jednym uniwersalnym
    > hasłem (nie powiem jakim, zgadnijcie ;).

    Kurde, czyżby PINem do karty?

    marekz

  • 26. Data: 2008-06-21 21:07:07
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

    Użytkownik "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie> napisał w wiadomości

    > Kurde, czyżby PINem do karty?

    No nie, było takie same dla wszystkich klientów...

    Kto pierwszy trafi?

    k.

  • 27. Data: 2008-06-21 21:22:44
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "ellukes" <e...@p...onet.pl> wrote in message
    [...]
    > Gdyby bank postanowil zamknac karte - ok, maja jakies powody, nie podoba
    > sie im moje imie, kolor oczu, whatever... ale oni uparcie twierdza, ze
    > to *ja zlozylem dyspozycje* - o to tocze caly czas wojne.

    A, to pewnie Tobie na zasadzie radia Erewan podpieli moja dyspozycje
    zamkniecia ostatniego mojego rachunku w tym ironicznie tragicznym tzw.
    "banku". Moja dyspozycja mimo ze slyszalem jak wstukiwana na klawiaturze,
    duzo pytan po drodze itd. niestety "zaginela"...

    citibank to dno, chociaz nawet w ramach przeprosin przyslali mi juz raz
    butelke dobrego wina. Moze powinnismy im wyslac butelke oleju? Mogliby
    sobie do glowy go wlac, zamiast rozsylac polowie grupy wino...

  • 28. Data: 2008-06-21 22:13:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie> wrote in message

    > No nie, było takie same dla wszystkich klientów...
    >
    > Kto pierwszy trafi?

    To jakies audiotele? Skoro wszyscy mieli takie same to kazdy zna :).
    Citibank1

    MK

  • 29. Data: 2008-06-22 06:08:01
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > To jakies audiotele? Skoro wszyscy mieli takie same to kazdy zna :).
    > Citibank1
    Ja nie znałem ...
    KJ

  • 30. Data: 2008-06-22 19:15:13
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

    > "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie> wrote in message

    > To jakies audiotele? Skoro wszyscy mieli takie same to kazdy zna :).
    > Citibank1

    Może i audiotele... Może po prostu nie powinienem zdradzać szarej tajemnicy
    citibanku - a właściwie błędu ich programisty.

    Klienci, którzy zmienili hasło na własne, też mogli otwierać wyciągi tym
    uniwersalnym :)

    k.

    PS. Ta "1" na końcu to literówka?