  • 31. Data: 2007-02-04 21:09:52
    Temat: Re: Citi kolejny plus
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Adam Płaszczyca napisał(a):
    > Może lepiej, jednak porównująć poziom sprzed kilku miesięcy, to
    > dołują.

    Ja mialem konto w banku handlowym jeszcze nim stal sie on Citi. Wtedy to
    byla obsluga na poziomie. W kazdym razie poziom obslugi nie zalezy od
    tego czy ma sie jakies "lepsze" konto/karte (Gold, Aquarius itp.) tylko
    od tego na kogo trafimy w placowce. Jeden chce i potrafi zalatwic
    wszystko, a inny nie.

    Natomiast telefonicznie przewaznie poziom jest zenujacy. Aczkolwiek w
    szok wprawil mnie telefon pana z Citi, ktory zadzwonil do mnie po 2
    dniach od poprzedniej rozmowy, zeby poinformowac mnie ze udzielil mi
    poprzednio zlej informacji. Tak wiec Citi jednak pod tym wzgledem stoim
    calkiem niezle. Do tego jak obiecuja ze oddzwonia to oddzwaniaja. Niby
    detal, a jednak inne banki obiecuja i cisza.

    > Może w końcu zastanowi sie tam ktoś, żeby rozliczać biednych
    > telefonistów nie ze sprzedarzy i długości rozmów, ale z ilości
    > ZAMKNIĘTYCH spraw?

    Ja nie wiem jak sie ich rozlicza, ale ile razy dzwonie do mBanku/Multi
    to ciagle sie ktos musi konsultowac. Jaki z tego wniosek ? Czesta
    rotacja, bo skoro ja znam oferte banku pomimo, ze w nim nie pracuje to
    tym bardziej pracownik powinien taka oferte znac (w srodku nocy, na
    wyrywki). A najlepiej kilka lat temu odpowiedzial mi pan w Citi "teraz
    to juz pozno jest, a ja nie znam odpowiedzi, pan zadzwoni jutro".

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 32. Data: 2007-02-05 10:06:22
    Od: krzysn <k...@c...pl>

    yayco napisał(a):

    > Otóż nie.
    > Proszę, oto stosowny cytat: "Pragniemy jednocześnie poinformować, że
    > limit na wszystkich Twoich kartach dodatkowych *pozostał* bez zmian".

    Otóż tak :-) Limit na kartach dodatkowych ustalasz na infolinii w ramach
    limitu karty glownej.

    pozdr, krzysn

  • 33. Data: 2007-02-05 13:13:22
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2007-02-05 11:06, kiedy krzysn zdecydował(a)
    się stwierdzić,że:

    > Otóż tak :-) Limit na kartach dodatkowych ustalasz na infolinii w ramach
    > limitu karty glownej.
    >
    > pozdr, krzysn

    A ja z tym nie polemizuję.
    Stwierdzam jedynie, że *automatyczne* podwyższenie limitu *nie dotyczy*
    kart dodatkowych. I tyle.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****