  • 1. Data: 2008-07-20 12:57:27
    Temat: Citi - kredyt mieszkaniowy - opinie
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Czy ktos korzysta z kredytu mieszkaniowego w Citi
    albo sie nim blizej interesowal i moze cos wiecej napisac?
    Na ich stronie nie za duzo informacji:
    https://www.online.citibank.pl/page.do?content=kredy
    t_mieszkaniowy

    W zadnych zestaawieniach w necie nie widzialem porownania
    w ktorym by byl ten kredyt.
    Doswiadczenia z Citi KK na razie mam pozytwne, chociaz gdybym
    nie splacal calosci w GP to odsetki chyba jedne z wiekszych.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2008-07-20 15:31:24
    Temat: Re: Citi - kredyt mieszkaniowy - opinie
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 20 Jul 2008 14:57:27 +0200, Marcin wrote:

    > Czy ktos korzysta z kredytu mieszkaniowego w Citi
    > albo sie nim blizej interesowal i moze cos wiecej napisac?
> [...]

    Interesowałem się trochę ponad pół roku temu i nie udzielali kredytów na
    zakup na rynku pierwotnym, więc nawet nie dowiadywałem się o warunki.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 3. Data: 2008-07-20 16:33:48
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Czy ktos korzysta z kredytu mieszkaniowego w Citi
    > albo sie nim blizej interesowal i moze cos wiecej napisac?
> [...]

    a ja dowiadywalem sie kilkakrotnie, po wstepnej rozmowie (stwierdzeniu
    zdolnosci) mieli oddzwonic, ale sie nie odezwali co jest dosc dziwne, bo
    citi zawsze oddzwania...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-07-22 22:49:14
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Marcin pisze:
    > Czy ktos korzysta z kredytu mieszkaniowego w Citi
    > albo sie nim blizej interesowal i moze cos wiecej napisac?

    a co chcialbys wiedziec?
    mam i nie narzekam

    Sierp

  • 5. Data: 2008-07-23 18:23:19
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "Sierp" <s...@n...net> napisał w wiadomości

    > a co chcialbys wiedziec?
    > mam i nie narzekam

    Taki standardowe reczy
    Jaka marze przy jakim wkladzie wlasnym proponuja.
    I jakie dodatkowe koszty trzeba poniesc poza odsetkami.

    I ile trwalo zalatwianie kredytu? (dom czy mieszkanie)

    I jak odczucia, co jest plusem a co minusem.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 6. Data: 2008-07-24 18:13:49
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Marcin pisze:

> [...]
    >
    > I ile trwalo zalatwianie kredytu? (dom czy mieszkanie)
    >
    > I jak odczucia, co jest plusem a co minusem.

    ja refinansowalem u nich kredyt, wiec na czesc pytan nie odpowiem
    nie pamietam jakie dokladnie oprocentowanie, ale lepsze niz u konkurencji
    jakie znalazlem i lepsze niz to co mi proponowali doradcy finansowi.

    kosztow nie musialem ponosic zadnych poza wykresleniem poprzedniej
    hipoteki - nowa wpisuja na swoj koszt

    trwalo krotko choc dluzej niz obiecywali :)

    odczucia.. dobre, choc raz mialem zgrzyt - dostalem pismo ze nie
    dostarczylem jakiegostam dokumentu poswiadczajacego splate poprzedniego
    kredytu w innym banku - okazalo sie, ze podpieli to w jakiejs innej
    zakladce i doradca nie znalazl informacji. Co mi sie podoba... moge
    spokojnie zostawic dokumenty ktore mam doniesc w dowolnym oddziale i
    oni to przesla gdzie trzeba. Jak sie okazalo, ze musze niektore dokumenty
    podpisac to nie bylo problemu aby przyslali mi je kurierem abym mogl
    spokojnie przeczytac i tylko doniesc podpisane (musialy byc podpisane
    w obecnosci banku). Tak samo kiedy musialem dostarczyc dokument a okazalo
    sie, ze nie dam rady przed 17 (do tej byl oddzial gdzie ralem kredyt),
    przyslano po dokument kuriera

    Sierp