  • 1. Data: 2009-07-10 08:46:12
    Temat: Citi - naliczanie oplat, gdy na koncie brak srodkow
    Od: Ja_Nul^ <j...@o...pl>

    Witam!
    Mam konto studenckie w Citi, używałem głównie do bezpłatnych przelewów
    zagranicznych, których jednak ostatnio prawie nie wykonuje. Niedawno,
    wprowadzili opłatę za kartę w związku z kryzysem i ogólno bankową
    tendencją, to też przechodząc wczoraj koło oddziału postanowiłem ją
    zlikwidować.
    Pani w oddziale poinformowała mnie, że karty nie da się zlikwidować, na
    co usłyszała, że w takim razie chcę zamknąć konto. System CRM
    podpowiedział jej, że nie chcą abym rezygnował z konta w związku, z czym
    zaproponowała mi ofertę specjalnie dla mnie - zwolnienie z opłaty za
    konto na dwa miesiące. Pomijając nawet śmieszność proponowanego okresu
    dwóch miesięcy i tak nie specjalnie zadowoliła mnie Pani propozycja no,
    bo halo prowadzenie mojego studenckiego konta było i jest darmowe!
    Zdezorientowana Pani przeprosiła i przyznała mi rację, co do
    bezzasadności propozycji no i skierowała do Pana gdzie miałem zamknąć konto.
    Zaczęło się od wypłaty groszowych środków z konta walutowego. Przy
    okazji, której Pan zapytał jak poprzedniczka, dlaczego właściwie
    likwiduje konto. Usłyszał to samo, co poprzedniczka i tu zaczyna się
    bardziej interesująca część posta.
    Otóż stwierdził, że skoro używam konta tylko do przelewów zagranicznych
    i nie mam na nim środków opłata nie będzie naliczana przez system. Jak
    będę chciał zrobić przelew wpłacę i wyśle w ciągu jednego dnia też nic
    się nie naliczy. Dopiero gdyby moje środki leżały tam u niech przez noc
    mogliby opłatę pobrać. Twierdził też, że ta opłata nie będzie się gdzieś
    tam u nich systemie kumulowała, jako jakieś dług, więc w dowolnym
    momencie będę mógł zamknąć konto bez jego spłaty. Przyznam, że mnie
    zaciekawił i nie zamknąłem konta, żeby sprawdzić, no i może jeszcze p
    korzystać z tych przelewów.
    Co wy o tym sądzicie?

    --
    ."" ""
    |oo Pozdrawiam GyGy:1314046 oo|
    .- _______________________________ -

  • 2. Data: 2009-07-10 09:03:10
    Od: luc <b...@g...net>

    On 10 Lip, 10:46, Ja_Nul^ <j...@o...pl> wrote:
> [...]
    > momencie będę mógł zamknąć konto bez jego spłaty. Przyznam, że mnie
    > zaciekawił i nie zamknąłem konta, żeby sprawdzić, no i może jeszcze p

    Wszystko ładnie i pięknie, tylko jeśli się jednak skumuluje (jakoś nie
    wierze w to, że citi sobie nie zapamiętuje zaległości klienta...), to
    po wpłacie kasy do przelewu potrącą Ci ten dług, a i może jakieś karne
    odsetki naliczą.

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2009-07-10 09:09:47
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Ja_Nul^" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Co wy o tym sądzicie?

    Ja bym tam Citi w tej kwestii nie ufał. Nie posądzam pani absolutnie o złą
    wolę, ale nawet jeśli obecnie jest taka sytuacja może ona w każdej chwili
    ulec zmianie. Podobnie było kiedyś w Millennium (wiele lat temu) i zmieniło
    się.

  • 4. Data: 2009-07-10 09:27:32
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

> [...]
    > momencie będę mógł zamknąć konto bez jego spłaty. Przyznam, że mnie
    > zaciekawił i nie zamknąłem konta, żeby sprawdzić, no i może jeszcze p

    Jest to gdzież zapisane? Jeśli nie, to ja bym uważał na taką propozycję.

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2009-07-10 11:03:56
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    > momencie będę mógł zamknąć konto bez jego spłaty. Przyznam, że mnie
    > zaciekawił i nie zamknąłem konta, żeby sprawdzić, no i może jeszcze p

    Ja myślę, ze facet ściemniał. Widocznie dostają opr za zamykanie kont. Jest
    ta opłata w cenniku, czy jej nie ma.
    Wyobraź sobie, że zaparkujesz na płatnym parkingu i nie wrzucisz nic do
    parkomatu. Czy to znaczy, że masz przyzwolenie na parkowanie za darmo?

    wiatrak

  • 6. Data: 2009-07-13 13:12:38
    Od: An <a...@g...com>

> [...]
    >
    > --
    > |oo  Pozdrawiam         GyGy:1314046  oo|

    w jakim to było oddziale? może tez otworze tam konto